-író szemszöge-
Jimin idegesen hagyta el saját otthonát, Taehyunghoz igyekezve. Tudta, hogy valami nagy baj van, így kérésére egyből elkezdett öltözni. Jimin és Taehyung már az első találkozásuk óta nagyon megkedvelték egymást. Mindenben számíthattak egymásra és talán ezért is volt olyan jó a kapcsoltuk. De Jimin mélyen legbelül tudta, hogy amit Jungkookkal csináltak azt sose fogja megbocsátani legjobb barátja. Azóta az eset óta megfogadták, hogy soha többé nem fognak ehhez hasonló dolgokat csinálni, csak barátok maradnak. El kell dönteniük hogy a fiúnak mikor mondják el ami kettőjük között történt.
Jimin folyamatosan agyalt miképp és hogyan mondja el de ennél most fontosabb dolgok is voltak. Csengetés nélkül ment be a házba a földön hevert törött váza, üvegek és a már majdnem kiszáradt virág hevert. Még jobban aggódni kezdett barátjáért. "Taehyung!" kiáltott a szőke hajú de semmi válasz nem érkezett. A fiú szobájá felé vette az irányt reménykedve, hogy ott találja. Szerencsére tényleg ott volt.
Ki sírt szemekkel ült az ágyon nézve egy pontot. Amint meglátta Jimint, védelmező karjaiba rohanva ölelte szorosan, mintha tudná, hogy őt is elvesztené. Csenben tolta az idősebb az ágyhoz, de egy percre se engedi ki karjai közül. Szorosan egymáshoz bújva nyugtatta meg Taehyungot. Ez a kis tett többet ért minden szónál és Taehyung ezt nagyra értékelte.
"Elmondod mi történt?" - suttogta Jimin még mindig szipogó Taehyung fülébe. Csak bólintott majd elvált tőle és egy nagyot sóhajtott hogy erőt vegyen magán és be avassa a történtekbe."Chanyeol itt volt nálam, eleinte jól indult minden. Egy kicsit ittunk is. Majd arra kényszerített, h-hogy feküdjek le vele. Természetesen nemet mondtam, de őt ezt nem érdekelte." - vett egy újabb nagy levegőt. Jimin már most forrt a dühtől amit az említett fiú után érzett.
"Erőszakosan próbálta leszedni rólam a ruhámat. Többször is megcsókolta a nyakamat, néhol egy csúnya foltot is hagyva. Majd mikor elege lett kiment és tönkre tett mindent. Elhordott mindennek, hogy én haszontalan vagyok ezért is hagyott magamra Jungkook." - hajtotta fejét és eddig bírta. Könnyek ezrei folytak le orcáján, Jimin hiába próbálta nyugtatni szegény fiút, de ő csak egy személyre vágyott;
Jeon Jungkookra.
YOU ARE READING
𝘄𝗮𝗸𝗲 𝗺𝗲 𝘂𝗽 | taegguk✓
Fanfiction𝗷𝗲𝗼𝗻.𝗷𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 Szükségem van rád... 𝗷𝗲𝗼𝗻.𝗷𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 Taehyung ne csináld ezt 𝗷𝗲𝗼𝗻.𝗷𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸 Bocsáss meg nekem ♡ - @huntaekook ig; @huntaekookwp