Okula gitmekten nefret ediyorum. Okulda sevilmiyorum. Pek bir arkadaşım da yok zaten.
9.sınıftan beri yanımda olan Yunho ve Yeosang ve 12.sınıflardan Seonghwa hyung ile takılıyorum. Keşke şu popüler çocuk gibi olabilseydim...
Belki de onun gibi mutlu olabilirdim...
Ah Choi San...
Nasıl bu kadar seviliyorsun anlamıyorum.
Bu kadar çok değer görmenin sırrı ne?
~
Okula gelmiştim. Bizim şu Choi San -yani okulun popüler çocuğu- yine arkadaşları ile toplanmış arkada gülüşüyorlardı. Bende en arkada onların sırasının yan tarafında oturuyordum. Yunho ve Yeosang'da hemen önümde oturuyorlardı. Keşke Seonghwa hyung da bizimle yaşıt olsaydı...
Choi San'ın da arkadaşları pek yok gibiydi. Bizim sınıftan bir tek Mingi ile takılıyordu onun dışında pek kimse ile görmüyordum onu. Garip bir çocuktu. Yani pek göz önünde bulunmuyordu. Yunho'nun dediğine göre arka bahçede arkadaşları ile takılıyordu.
~
Öğretmen sınıfa daha gelmemişti. Bende biraz telefonda takılmak istemiştim. Telefonu elime almamla bir mesaj bildirimi gelmesi bir oldu.
Bu kişiyi tanımıyordum. Neden bana mesaj atmıştı.
C0Sn: Selam :)
Wyjung: Kimsin?
C0Sn: Bilmiyor musun beni?
Wyjung: Hayır.
C0sn: Adım San. Bildin mi şimdi??
Neee?!
San mı??
Ciddi mi??
Hemen yan tarafıma baktım.
Ne Mingi ne de San vardı.
Bu çocuk neyin peşindeydi böyle?
-Woo??İyi misin
- İyiyim,Yunho. Önüne dön.
-Tamam knk.
Şaşırmıştım.
Bu çocuk bana neden mesaj atmıştı?
Wyjung:Ne istiyorsun?
C0sn: Teneffüste arka bahçeye gel.
Wyjung: Neden?
C0sn: Gelirsen öğrenirsin.
Wyjung: Tamam geleceğim.
C0sn: Bekliyorum ;)
~~~~~
KB arkadaşlar bugün 3 kere hesap değiştirmek zorunda kaldım. Bazı sebeplerden dolayı bu yüzden üzgünüm.
Şimdi bir tane daha yb gelecek sizde şu bölümden sıkıldınız biliyorum o yüzden 2.bölümü atacağım.
Daha sonra 3.bölümü de atacağım bugün size ödül olsun diye 😋
Neyse yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın 🤩❤️
Ayrıca oylayın da 😉
Sizi seviyorum bayysss 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WOOSAN FİC : REAL LOVE (SMUT)
Novela JuvenilOkulun popüler çocuğu Choi San ile Okulda sevilmeyen Jung Wooyoung'un aşkı...