Uyandığımda güneş yüzüme vurmuş ışıl ışıl parıldıyordu. Telefonum komidinin üstünde olduğunu fark ettim. Alıp sessizde olduğunu gördüm ve Yasemin 78 kez aramış beni. Oha! Saate baktığımda saat 10 olmuş. Okula da geç kaldık iyimii. O zaman bende Yasemine mesaj atayım diye düşünerek mesaj bölümüne girip Yasemine "Kanka şimdi uyandım. Okula geç kalmışım sen beni idare et yok yazmasınlar beni sonra annemi ararlar. Görüşürüz krocum :* " diye mesaj attım. Hızlıca ayağa kalkıp odamdaki küçük lavobaya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra saçımı ev topuzu yaptım. Altımda zaten bugs bunnyli şortlu takımım var. Ayağıma da bi tane patik çok tatlı oldum lan jsjdjdj. Aşağı indiğimde ev sessiz sakindi. Babam zaten yurtdışına çıkmıştı iş için. Annemde işe gitmiş. Ablamda babamın yanında o da şirket kurmuş kendisine orda yaşayacam falan diyodu ama ben geri dönceğini biliyorum. Sonra buzdolabının karşısına geçip içindeki şeylere baktım. Orta kat full çikolataydı. Benim gözler şok benim mide iptal. Oha öğlen hepsini yicem. Ama ilk kahvaltı yapmam lazım. Tost makinesini çıkarıp sucuk kaşar ne varsa doldurdum. Yanında da portakal suyu içtim. Karnım doydu. Sonra bilgisayarı açıp birsürü film izledim. Sonra wattpade girip orda biraz takıldım. Sıkılıca gittim televizyonu açıp buzdolabındaki çikolataları tepsiye koydum hepsini. Televizyonum karşısındaki koltuğa geçip bağdaş kurdum tepsiyide masanın üzerine koydum. Televizyonda komedi programlarına baktım. Bayağı zaman geçti saat 5 ti. Yasemin kesin bana mesaj atmıştır diye yukarı odama gidip telefonumu aldım. Aşağı inip telefonu açtım hiç mi bildirim gelmemiş? Yasemini arayıp bize gelmesini söyledim. 10-15 dakikaya geldi. Okulda çok sıkılmış falan. Bensiz tabi sıkılcan lan. Sonra çikolataların hepsini birlikte yedik. Annemde 30 dakika sonra geldi. Akşam için yemek yaparken bizde odama çıktık. Odam fazla büyüktü. Yerlerde birsürü minderler falan. Ben odamı çok seviyorum. Zaten buraya giren arkadaşlarımda bunu söylüyorlar. Neyse yerde oturduktan sonra yasemin "Eeee kanka yarın okula gelmeyi düşünüyomusun? " diyip kıkır kıkır gülmeye başladı. Bende yanımdaki yastığı alıp kafasına hızlıca attım. Oda "ağğh, ne atıyom mal, gerizekalı" diye şeyler zırvalıyordu. Akşam yemeğine beraber indik. Yedik içtik falan sonra yasemin evine gitti. Bende odama çıkıp kısa bi duşun ardından başka takımımı giydim. Bu seferki takımımda ayıcık var dhdhdh. Saate baktığımda saatin 11 olduğunu gördüm. Hemen yatağım içine girip uyudum.
....Sabah uyandığımda telefonum çaldı. Adı belli olmayan biri. Bende açtım. "Alo?" Allah Allah ses yok?!. "Aloo? Kimsiniz?" En sonunda ses geldi "Ben Büşranın kuzeni Timuçin. Aynı okula gidiyoruz ama sen beni görmedin hiç. Ben seni gördüm. Büşra seni anlattı bana. Tanışmak istiyorum seninle?" dedi. Ben dondum kaldım. Direk yüzüne kapattım telefonu. Sonra numarayı engelledim. Engelledikten sonra hemen üstümü giyinip aşağı indim. Evde annem yoktu. Erkenden işe gitmiş olmalı. Biraz atıştırdıktan sonra hemen ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Okul kapısının önünde kimse yoktu. Saate bakınca? Lanet giresice! Ders saati başlayalı 20 dakika geçmiş. Oğğf! İçimden okulun neden bu kadar erken başladığına küfür ederken bir yandan da hızlı adımlarla merdivenleri çıkıp tam sınıf kapısına tıklayacaktım kii. Birisi arkamdan gelip ağzımı kapattı. Ben debelenirken elini ısırmaya çalışıyordum. Olmuyor! Kahretsin bu kim?! Arkamda olduğu için kim olduğunu göremiyordum. Beni kızlar tuvaletine soktuğunu anladım. Sonra kapının kitlendiğini anladığımda daha da depinmeye başladım.
Acaba Elife kim böyle şeyler yaptı?
Ne için yaptı?
Diğer bölümde öğreneceksiniz :)
Yb'nin gelmesi uzun sürebilir...