Dneska je ten den. jedu na ten zasranej tábor...vztala jsem a šla jesm si udelat raní higienu.pak sem slyšela jak na mě josh volá. ˇT/J pojd dolu musíme už ject aby jsi stihla ten táborˇ...joo už jdu joshi.řekla sem otráveně..sešla sem dolu a josh nikde.asi bude v autě,řekla jsem si.oblěkla jsem si boty a šla do auta.celou cestu bulo ticho, potom josh řekl ˇsme tadyˇ. to sem teda ráda, řekla jsem..ale notak sestřičko budeš tam jen 2 měsíce to nic není. řekl josh.je byla stále ticho..vystoupyli jsme a josh mě obejmul a řekl.budeš mi tu chybět sestřičko a dal mi rychlou sourozeneckou pusu.ty mě taky odpovědela jsem.. pak už slyším vedoucí jak řiká..T/J T/P...zde řekla jsem.dobře sedíš vedle támhle těch sedíte uplně vzadu řekla vedoucí,já jen kývla na souhlas. a už jsem se loučila s joshem který po pár minutách odjel.. sedla jsem si na lavičku a spozorovala partu těch kluku jak jdou smerem ke mě. jeden znich si sedne.takže co ty si zač?zeptá se mě. a ja mu odpovím co se staráš vole..uuuu drzá holčička to se mi líbí řekne mi a pousměje se.haha vtipnej až to bolí,řekla jsem mu toxicky.chtěl neco řict ale vedoucí nas zavolala at jsi deme sednout.sedla sem si k oknu a všimla si že vedle mě sedí ten kluk se kterím sem se bavila na lavičce..po 15cti minutách ticha.ten kluk promluvil a za co tu si? zeptal se mě, no víš sem taková nudes děvka. odpovedela sem mu, takže te mužu vklidu ošoustat jo? a lišácky se na mě koukl.brrr brouku sice nekomu občas vykouřim ale dám jen někomu, odpoědela jsem...a ty jsi co zač? zeptala sem se ho. payton..payton moormaier. odpovědel.....asi po 20ti minutách sme dorazili na tábor. a vedoucí žačala řatit do chatek..dávala do chatek nějaký fyfleny a pak řekla..payton,jaden,kio...a koho dál rekla vedoucí.a payton odpovědel co třeba T/J T/P paní vedoucí?? zeptal se jí. hmm ano T/J rychle ke klukum a vybalit,řekla venoucí...ikdyž jsem nechtěla musela sem,tak jsem tedy šla a začala si bezeslov vybalovat.copak T/J nechceč tu snámy být?zeptal se mě kio, pul na pul řekla jsem.ale ale ale ozvalo se ze dveří.otočila jsem se a videla jadena a paye.co je? zeptal se kio. ja jen mlčela,ale nic jen aby jsi nezbalil T/J řekl payton....haha copak jsem nejaký zavazadlo to si mě chceš zbalit a jit?? řekla sem otráveně..ale prrr čiči.řekl jaden,jen sem se na něj hnusně koukla a dál vybalovala....do večera sem se hodne poznala s kiem a zjistila že je jako muj bracha je uplně stejný jako já...pay a jaden jsou někde venku, a já a kio ležime vedle sebe a koukáme seriál.SPOUTANÝ MOTÝL.. je to krasný seriál a taky sme se u toho z kiem nasmály...asi po hodině sme to dokoukali leželi a fotili jsme se a najednou vejde pay a jaden...hmm takzě kio ty máš holku jo??zeptá se ho nasraně payton.a já odpovím za kia.. ne nebá a nemuže za to že ty si nikdy takový kamarádstvý nenjadeš, kio mlčel a mayton na mě jen čuměl..pak sem se otočila a šla si lehnout ke mě do postele.......
snad se vám líbí a hned zítra vydám další
-kim-
ČTEŠ
-HODNÁ- co to znamená?
Ficção AdolescenteT/J posílá nudes a myslí ze na to rodiče nepřijdou ale není tomu tak...