~İlk Karşılaşma~
Şiddetli sesle binaya saplanan kancanın desteği ile genç adam ileri atıldı. Bir yandan da sol tarafındaki kancayı diğer binaya ateşliyordu.
"Oi abi, hemen arkamızdalar!"
Göz ucuyla arkasına baktı. Arkalarında hızla onlara doğru gelen yeşil pelerinli silüetleri görebiliyordu. Tekrar önüne döndü ve yola odaklandı.
"Ayrılın." dedi hızla arkasındaki kızıl saçlı kısa ve sarışın çocuğa. İki arkadaş liderlerinin söylediği emre uyarak ilerlerken genç lider de izlediği yolda ilerlemeye devam ediyordu. Karşısında bir bina görünce iki kancayı da binaya ateşledi ve oraya atıldı. Bacaklarını ve kollarını binaya bastırırken yanından ileriye uçan iki askeri görmesiyle kendisini tekrar geri çekti.
Askerler afallayarak ona döndüğü anda karşılarına çıkan ilk binaya çarparak yere düştüler. Genç adam hızla diğer binaya doğru teçhizatını ateşlerken az önce ondan ayrılan iki arkadaşı da yanına gelmişti.
"Sanırım onları atlattık." dedi sarışın çocuk sakince. Kızıl saçlı kız tam ağzını açarken arkalarında tekrar bir hareketlilik duyunca hızla o tarafa döndü. Askeri inzibattan dört tane asker hızla onlara doğru geliyordu.
"Kahretsin! Yetişmek için tüm gazı kullanıyorlar!"
Genç adam sakinliğini koruyamadan göz ucuyla gördüğü askerlere bir küfür savurdu. Dövüşmek istemiyordu. Eğer bir saldırıya geçerlerse peşlerindeki askerlerle yakın temas içinde kalmış olacaktı.
"Gazım bitmek üzere!" diye bağırdı kız. Endişesini bastıramadığı için sesi titrek çıkmıştı.
"Levi, ne yapacağız?"
Levi sinirle arkasına baktı tekrar. Binaların arasında kaybolmaları düşük bir ihtimaldi. Üçünün de çok az gazı kalmıştı ve her an bitebilirdi. Çatık kaşlarıyla hızlı bir şekilde düşünmeye çalıştı.
"İle-"
Bir anda askerlerden birinin yanından geçtiği binada bir gölge gördü Levi. Gördüğünün bir insan olduğuna, gölgenin hızla askere bir tekme geçirmesiyle anlamıştı. Şaşkınlıkla bakarken saçları rüzgarda dalgalanan çocuğu gördü. Çocuk askere tekmesini savurduktan sonra karşıdaki binanın balkonuna atlamıştı.
"Bu da ne?"
Gördükleri çocuk balkon demirini tutup yukarı tırmandı ve binanın çatısına çıkıp koşmaya başladı. Kısa bir sürede askerlerle arayı kapatmıştı. Elinde uzun bir sopa olduğunu bir binanın yanından geçerken gördüler. Çocuk sopayı diğer eline aldı ve koşarak en yakınındaki askerin suratına geçirdi ve sıçrayarak onun diğer tarafındaki askerin üzerine atladı.
Asker ile birlikte aşağı düşerken üç arkadaş şaşkınca olanları izliyordu.
"Kim bu? Bize yardım mı ediyor?" diye sordu sarışın çocuk. Tek bir asker kalmıştı şimdi. Eskisi kadar hızlı olmasa da hâlâ peşlerindeydi. Çocuk diğer askerle yere düştüğünden dolayı onu artık göremiyorlardı.
Levi tam ağzını açacakken bir anda arkalarındaki askerin acı dolu çığlığını duydular. Karnının içini yırtarak ileri uçan kanca tam Levi'ın başının yanındaki duvara isabet etti. Levi hemen teçhizatını çatıya ateşleyip durdu ve o tarafa baktı. Asker yere düşmüş, kendisinden akan kan gölünün ortasında yatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy || Levi x Reader
Fanfiction"Sonra görüşürüz Y/N." Abimin yeraltı şehrindeki göreve gitmeden önce bana söylediği son sözlerdi bunlar. Hiç beklemediğim bir anda görev sırasında öldüğü haberini aldığımdan beri içimdeki intikam duygusuyla yanıp tutuşuyorum. Onu öldürenleri gebert...