_________________ 𝆺𝅥 ▕⃝⃤ 𝆹𝅥 _________________
⚯ ͛⌫ Medya nasıl?
Böyle gifler yapmak hoşuma gidiyor
Artık sürekli bunlardan koyarımVe bir kaç şey söylemek istiyorum
İmla hatası yapmamak benlik değilmiş
Yine de Rus'ça random atarım benПеюажнплкдв her neyse uzatmayım
EstaEveIyn🤍
Bu bölümü güzelimle birlikte yazdık
Yardımın için teşekkürler bebeğim<3_________________ 𝆺𝅥 ▕⃝⃤ 𝆹𝅥 _________________
Masada bulunan takipçilerimin gerginliği ve Lucius'un kaygılı hâli bende aptallıklarına göz devirme isteği uyandırsa da tepkisiz kalarak cümlesini bitirmesine müsaade ettim.
"Lordum elbette ki siz zekice bir plan yapmışsınızdır fakat beni mazur görmenizi rica ediyorum, neden zaten zirvedeyken ve bakanlığı henüz yeni ele geçirmişken birden bire ortadan kaybolmak istiyorsunuz?"
Anlayacak kapasitesi olmadığından sorgulaması şaşırtmamıştı.
Herkesin gözleri benim üzerimdeyken duruşumu bozmadan ve gözlerimi masanın üzerinde dolaşan Nagini'den ayırmadan cevapladım.
"Bizler güçlüyüz takipçilerim, isyanı bastırabilecek kadar.
Yine de asıl meselenin isyanı bastırmak olmadığını kavrayamadığınızı görüyorum.Bakanlığı ele geçirmiş olmak bize kısa vade de üstünlük sağlar ama atladığınız kısım yönetimi henüz tam olarak ele alamamış olmamız.
Grindelwald'ın yaptıklarından sonra Sihir Dünya'sının beyni yıkandı. Cadı'lar ve Büyücü'ler kendilerine fayda sağlayacak tarafı korkularından dolayı göremiyorlar.
Gerçeği göstermek içinse zamana ihtiyacımız var.
Yani yapılacak herhangi bir şeyin zaman harici etkili olmayacağını anlamanızı umuyorum.Ve ortadan kaybolma meselesine gelirsek aslında durum bunun tam tersi olacak, bakanlığı bırakacağımızı kim söyledi?
Sadece algı, bir yanılsama.Onları yöneten sistem bizim elimizde olmaya devam edecek ama onların bir süre, her şey yerli yerine oturana kadar bunu bilmesine gerek yok.
Bu yüzden çenenizi kapalı tutup işinizi verdiğim talimatlarla gizlice ilerletmeyi ihmal etmeyin.
Hepinizi bizzat denetleyeceğimden ve düzenli olarak toplantılarımıza devam edeceğimizden emin olabilirsiniz."
Şaşkınlığını gizleyemeyen suretler ve fısıltılardan oluşan uğultu, toplantıyı bitirip Nagini'yle kapıya yürürken arkamda bıraktığım manzara buydu.
Aklıma malikâne de babalarıyla beni bekleyen bebek düşüverdiğinde direkt cisimlendim.
Halletmem gereken önemli meselerden bir tanesi daha.
Sıkkınlıkla malikâneme giriş yaptım ve ağlama sesine odaklandım.
Bu bebeği çatlatırcasına ağlatan şey neydi?
Ailesinden ayrılmak mı? olası.
Gözleri beni bulduğunda çığlıkları dinerken ellerini Sirius'un kucağında bana doğru uzatıyordu.
İşte bu ilginçti, şaşkınlığımı yansıtmamaya özen göstererek affedilmez lanetin gözlerine sahip minik bedeni o gün ki gibi kucağıma aldığımda hıçkırıkları boynuma gömülmüştü.
İçimi saran rahatlama ve bebeğin yaydığı huzur bir kaç saniye duraklamamı sağlamıştı.
Kendimi kontrol edip kucağımda ki bedenle koltuğa oturdum.
"Konuşmamız gerek." Cümlemi duyar duymaz beni onaylayan çifte oturmalarını işaret ettim.
"Bildiğiniz gibi Lily ve James Potter artık Sihir Dünya'sının bir parçası değil.
Ben de Harry'le bir süreliğine gizli ilgileneceğimden onun resmi ailesi siz olacaksınız.Nüfusunuza geçirme işlemini çoktan başlattım, kimsenin manipüle etmesine izin vermeden onu gelecekte ki varisim olarak düzgünce yetiştireceksiniz.
Benim yanıma yılın belirli zamanları gelecek ve okula başlamadan önce ki yaz tatillerinde onu Hogwarts'a hazırlayacağım.Bunlar haricinde Sirius bakanlığın yönetimi sana devredilecek ve aklanacaksın, yapman gereken her şeyi bir müddet gizlilik içerisinde bildireceğim."
Beni onayladıklarında boynumu ıslatmayı bırakan bebeğin sırtını sıvazladım ve beşiğine yatırdım.
Bugünlük bu kadarı yeterdi.
▕⃝⃤
Potter bebeğinin beni öldürdüğü manşeti medyaya bomba niteliğinde bir etkiyle girip Sihir Dünya'sında herkesçe konuşulurken işlerin istediğim gibi ilerlemesi ve halkın bariz rahatlaması planımın kusursuz işlediğinin göstergesiydi.
Sözde kurulan mahkemelerle içimizde ki hainleri suçlu bulup takipçilerimi aklatırken sistemi yavaştan değiştirmeye başlıyordum.
Sirius bakanlığın hâkimiyetini almadan önce aklanıp Potter varisinin bebeğini nüfusuna geçirdiğinde insanların aklında ona dair tek bir şüphe kalmamıştı.
Oturduğum koltuğa keyifle yaslanırken toplantıyı bitirdim ve gitmelerine müsade ettim.
Her şey kusursuz, olması gerektiği gibi gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Past My Present And My Future & Tomarry
Fanfiction"Voldemort is my past, present and future..."