𝔸 𝕟𝕒𝕞𝕖𝕤

107 4 2
                                    

ℍ𝕖𝕪 𝕀'𝕞 𝔸𝕝𝕖𝕩 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕒𝕣𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖 "𝕞𝕒𝕤𝕔" 𝕟𝕒𝕞𝕖𝕤 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕣𝕒𝕟𝕤 𝕕𝕦𝕕𝕖𝕤 𝕠𝕣 𝕡𝕡𝕝 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕒 𝕆ℂ 𝕠𝕣 𝕒 𝕔𝕙𝕒𝕣𝕒𝕔𝕥𝕖𝕣 𝕥𝕠 𝕨𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕒𝕟𝕪𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕟𝕒𝕞𝕖𝕤:      *𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕒𝕤 𝕥𝕒𝕜𝕖𝕟 𝕞𝕖...𝟜𝕙𝕠𝕦𝕣𝕤...𝕚𝕥'𝕤 𝕤𝕥𝕚𝕝𝕝 𝕒 𝕨𝕠𝕣𝕜 𝕚𝕟 𝕡𝕣𝕠𝕘𝕣𝕖𝕤𝕤*                        .                                                                                        .                                                                                                                        .                                                                                        .                                                                                       
𝔸: 𝔸𝕝𝕖𝕩𝕒𝕟𝕕𝕖𝕣~~~𝔸𝕤𝕙𝕖𝕣~~~𝔸𝕚𝕕𝕖𝕟~~~𝔸𝕟𝕕𝕣𝕖𝕨~~~ 𝔸𝕕𝕣𝕚𝕒𝕟~~~𝔸𝕟𝕥𝕙𝕠𝕟𝕪~~~𝔸𝕪𝕕𝕖𝕟~~~𝔸𝕦𝕘𝕦𝕤𝕥~~~ 𝔸𝕦𝕤𝕥𝕚𝕟~~~𝔸𝕕𝕣𝕚𝕖𝕟~~~𝔸𝕪𝕒𝕟~~~𝔸𝕝𝕕𝕠~~~𝔸𝕟𝕕𝕣𝕖~~~𝔸𝕟𝕘𝕖𝕝𝕠~~~𝔸𝕚𝕕𝕒𝕟~~~𝔸𝕣𝕔𝕙𝕚𝕖~~~𝔸𝕡𝕠𝕝𝕝𝕠~~~
𝔸𝕕𝕒𝕟~~~𝔸𝕧𝕖𝕣𝕪~~~𝔸𝕝𝕚~~~𝔸𝕟𝕥𝕠𝕟𝕚𝕠~~~𝔸𝕕𝕣𝕚𝕖𝕝~~~𝔸𝕣𝕥𝕙𝕦𝕣~~~𝔸𝕔𝕖~~~𝔸𝕓𝕖𝕝~~~𝔸𝕝𝕒𝕟~~~𝔸𝕞𝕒𝕣𝕚~~~
𝔸𝕣𝕝𝕠~~~𝔸𝕝𝕠𝕟𝕤𝕠𝔸𝕣𝕪𝕒𝕟~~~𝔸𝕧𝕚~~~𝔸𝕝𝕚𝕤𝕥𝕒𝕚𝕣~~~
𝔸𝕕𝕝𝕖𝕣~~~𝔸𝕧𝕪𝕒𝕒𝕟~~~𝔸𝕫𝕣𝕚𝕖𝕝~~~𝔸𝕘𝕦𝕤𝕥𝕚𝕟~~~
𝔸𝕫𝕚𝕖𝕝~~~𝔸𝕣𝕚~~~𝔸𝕪𝕒𝕒𝕟~~~𝔸𝕣𝕖𝕤~~~𝔸𝕓𝕕𝕦𝕝𝕝𝕒𝕙~~~𝔸𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤~~~𝔸𝕣𝕚𝕒𝕟~~~𝔸𝕩𝕥𝕠𝕟~~~𝔸𝕞𝕠𝕤~~~
𝔸𝕥𝕙𝕒𝕣𝕧~~~𝔸𝕞𝕚𝕣~~~𝔸𝕥𝕝𝕒𝕤~~~𝔸𝕕𝕠𝕟𝕚𝕤~~~
𝔸𝕝𝕖𝕛𝕒𝕟𝕕𝕣𝕠~~~𝔸𝕟𝕕𝕣𝕖𝕤~~~𝔸𝕕𝕒𝕞~~~𝔸𝕤𝕙𝕥𝕠𝕟~~~ 𝔸𝕣𝕔𝕙𝕖𝕣~~~𝔸𝕙𝕞𝕚𝕣~~~𝔸𝕫𝕒𝕖𝕝~~~𝔸𝕟𝕘𝕖𝕝~~~
𝔸𝕒𝕣𝕠𝕟~~~𝔸𝕒𝕣𝕒𝕧~~~𝔸𝕓𝕕𝕚𝕖𝕝~~~𝔸𝕓𝕣𝕒𝕞~~~
𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥~~~𝔸𝕝𝕖𝕤𝕤𝕒𝕟𝕕𝕣𝕠~~~𝔸𝕟𝕒𝕜𝕚𝕟~~~
𝔸𝕟𝕕𝕖𝕣~~~𝔸𝕣𝕛𝕦𝕟~~~𝔸𝕣𝕥𝕦𝕣𝕠~~~𝔸𝕥𝕣𝕖𝕦𝕤~~~
𝔸𝕦𝕘𝕦𝕤𝕥𝕚𝕟𝕖~~~𝔸𝕫𝕒𝕣𝕚𝕒𝕙~~~𝔸𝕝𝕒𝕣𝕚𝕔~~~𝔸𝕝𝕗𝕠𝕟𝕤𝕠~~~𝔸𝕝𝕗𝕣𝕖𝕕~~~𝔸𝕣𝕚𝕖𝕤~~~𝔸𝕪𝕕𝕚𝕟~~~𝔸𝕕𝕖𝕟~~~
𝔸𝕙𝕞𝕒𝕕~~~𝔸𝕝𝕓𝕖𝕣𝕥𝕠~~~𝔸𝕝𝕕𝕖𝕟~~~𝔸𝕝𝕖𝕔~~~
𝔸𝕝𝕗𝕣𝕖𝕕𝕠~~~𝔸𝕝𝕝𝕒𝕟~~~𝔸𝕝𝕧𝕒𝕣𝕠~~~𝔸𝕝𝕧𝕚𝕟~~~
𝔸𝕞𝕖𝕖𝕣~~~𝔸𝕞𝕚𝕒𝕤~~~𝔸𝕞𝕚𝕣𝕚~~~𝔸𝕣𝕠𝕟~~~𝔸𝕩𝕝~~~
𝔸𝕫𝕣𝕒𝕖𝕝~~~𝔸𝕕𝕒𝕟~~~𝔸𝕝𝕖𝕩𝕚𝕤~~~𝔸𝕝𝕚𝕛𝕒𝕙~~~𝔸𝕝𝕝𝕖𝕟~~~𝔸𝕝𝕠𝕟𝕫𝕠~~~𝔸𝕟𝕕𝕪~~~𝔸𝕣𝕞𝕒𝕟𝕕𝕠~~~𝔸𝕣𝕞𝕒𝕟𝕚~~~
𝔸𝕤𝕒~~~𝔸𝕦𝕘𝕦𝕤𝕥𝕦𝕤~~~𝔸𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕠𝕟~~~𝔸𝕥𝕥𝕚𝕔𝕦𝕤~~~
𝔸𝕞𝕓𝕣𝕠𝕤𝕖~~~𝔸𝕙𝕞𝕖𝕕~~~𝔸𝕓𝕣𝕒𝕙𝕒𝕞~~~𝔸𝕝𝕖𝕩~~~

Masc NamesWhere stories live. Discover now