4.bölüm

545 30 3
                                    

Leya: Çağan biz 10 gibi sete gidelim. Çünkü 13 de yazarlar gelicek. Ktiaplarımı imzalatıcam. Akşam kaçta yola çıkıcaz.

Ülkü: Yol ne kadar sürüyo Yağız?

Yağız: 2 saat. Hızlı gidersek ve trafik olmazsa 1.5 saat falan. Ama İstanbul trafiğine yakalanırsak 3 saatten önce varamayız.

Esat: O zaman saat 6 dan önce İstanbuldan çıkmamız lazım.

Deniz: Yağız senin setin kaçta biter.

Yağız: 4 te ama eve gitmem gerekiyo. Eşyalarımı alsam bile 5'te anca hazır olurum.

Tuana: 5 diyelim o zaman bi saatte İstanbuldan çıkarız. Akşam üstü 7 de oraya varsak. Matkete falan gireriz. Eve yerleşiriz yemek yeriz. Ertesi günde zaten diziyi izlicez.

Ülkü: Leya olur mu senin için?

Leya: Tamam olur. Şimdi çantamı falan ayarlarım. Yarın sete giderim ordan fuara, ordan da eve sonra beni alırsınız yola çıkarız.

Defne: Kim kimin arabasıyla gidicek.

Ülkü: Ben karşıda oturuyorum ya. Biz diğer yakaya anca geçeriz zaten. O  yüzden 4 gibi çıkalım. Mert sende hiç yorma sizinkileri senide alalım. Evlerimiz çok yakın zaten. Sonrada bu yakadan Defneyi ve Esatı alıp gelelim. Gidiceğimiz yerin konumunu atarsın di mi?

Yağız: Atarım.
Yağız: Hatta şimdi herkes görsün.
Yağız: *konum*

Leya: Çağan siz beni alın. Annemde seni görür.

Çağan: Tamam. Ülküde sizin orda oturuyo zaten onuda alırız. Hatta Denizide. Yağız kalıyo bi onu da alırız.

Deniz: Okey.

Defne: Ülkü ben Esatlara geçerim ordan alırsın bize gelmeye uğraşmayın bide bizim eve çok ara sokak zaten Esatlara yakınız.

Ülkü: Tamam canım nasıl istersen.

Esat: Oraya gidince akşam yemeği yeriz di mi?

Mert: Bu çocuğun açlığı!?

Deniz: Önce markete girmemiz gerekir. Off bide oraya gidince yemek hazırla.

Defne: Gidince hazırlanırız dışarı çıkarız. Dışarda yemek yeriz birazda gezeriz. En sonda markete girer evin ihtiyaçlarını alır eve geçeriz.

Esat: İşte zekaa!

Deniz: Mükemmel plan.

Ülkü: Herkes tamamsa iyi geceler.

Tuana: İyi geceler.

Esat: İyi geceler.

Leya: İyi geceler.

Çağan: İyi geceler.

Yağız: İyi mi geceler?
(Tuana okudu)
↪bu mesajı sildiniz.

Tuana: Geceler iyide, ben değilim.
(Yağız okudu)
↪bu mesajı sildiniz.

317 kelime

Tozkoparan İskender WhatsAppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin