Sledi intervju sa Nacimen98 koja je za ovo takmičenje prijavila svoju knjigu "Put osvete". Hvala na učešću i vremenu koje si nam posvetila!
1. Napiši nešto o sebi.
Zovem se Nataša i imam 23 godine. Zaposlena sam i verujte mi, život odraslih je neverovatno težak. Vrlo sam tvrdoglava, ali sam i pravedna, objektivna i druželjubiva i da, lako sam lenja kada su neke stvari u pitanju. Obožavam da čitam istorijsku fantastiku, jer je to na neki način svet u kom bih volela da živim. Pratim anime( iako pravim malu pauzu trenutno) i intezivno čitam mange i novele( webtoon) koje su na mnogo načina izvor moje inspiracije i mašte.(´∩。• ᵕ •。∩')
2. Kako si saznala za Wattpad i da li si i pre nalaženja ove aplikacije objavljivala svoja dela negde?
Za ovu aplikaciju sam saznala preko drugarice. Naime, pišem dug niz godina, ali nikada ne bih završila ni jednu priču. Nikada nisam objavljivala, iako su mi mnogi govorili da bih trebala. I tako sam ove godine u januaru, na nagovaranje i predlaganje drugarica, počela da izbacujem prve delove svoje prve završene priče. (~‾▿‾)~
3. Kada si počela da pišeš i da li se sećaš o čemu si tada pisala?
Teško je reći šta sam tada pisala, ali ima 8 godina sigurno od kako uživam u tome. Kada bih razmislila, mislim da je to bila nekakva priča o modernom svetu i prastaroj legendi o nekakvom čuvaru. Možda nekada i završim tu priču, jer je i dan danas ćuvam na flešu.ƪ(˘⌣˘)ʃ
4. Pre objavljivanja priče da li si imala tremu? Šta bi preporučila početnicima?
Naravno da sam imala. Jako sam samokritična i imam baš malo samopouzdanja, ali to se vrlo brzo promenilo jer pišem za sebe, a ne za preglede i glasove. Naravno, to ne znači da mi nije drago kada vidim da isti rastu, jer je to znak da se ljudima sviđa moj rad i daje mi dodatno vetar u leđa.
Kada bih imala priliku da pričam sa početnikom, koji je pritom talentovan, rekla bih mu da uživa u onome što radi. Da nikada ne obraća pažnju da li vam je neko pregledao ili ostavio vot na delu, jer to nije merilo vrednosti vašeg dela. Nemojte se nervirati i upoređivati s pričama koje su ovde nekoliko godina, usresredite se na sebe i kako da poboljšate svoje pisanje i ideje, jer uvek može bolje.5. Sećaš li se prvog komentara koji si dobila nakon objavljivanja priče? Kako si se osećala tada?
Prvi komentar koji nije bio od strane mojih drugarica je došao mnogo kasnije kada sam postala aktivnija kao član na ovoj aplikaciji. Mislim da sam bila srećna što se nekome sviđa, ali iskreno, nije nešto što mi je ostalo urezano u pamćenje, verovatno jer je bio neki komentar koji je napisan iz čiste pristojnosti. Ali, kada bih vam rekla o prvom komentaru koji je pritom bio lično mišljenje čitaoca, e pa rekla bih da sam sam se crvenela od sreće. Takvi komentari vrede mnogo. ( ꈍᴗꈍ)
6. Kakav si utisak dobila o piscima sa Wattpad-a? Da li si stekla nove prijatelje?
Uf, ovo je jedno diskutabilno pitanje. Ovo sam zaboravila da napomenem u prvom pitanju, ali ja nemam dlake na jeziku. Pa, što se tiče ljudi s ove platforme, upoznala sam veliki broj neverovatnih pisaca s kojima se i dan danas čujem ili 24/7 dopisujem. Recimo da su mi prirasli srcu. Što se tiče dela pitanja kakav sam utisak dobila o piscima ove aplikacije, reći ću: Šarenolik. Veliki problem je nastao pre nekoliko meseci, nešto malo posle mog prvog objavljenog dela, ljudi su počeli da mi se javljaju s preporukama da pročitam njihovu priču. Da se ogradim, ja volim to, mnofo priča i ljudi sam upoznala na taj način. Nažalost, problem je što je sve više P.O.V. ljudi ovde koji su došli da bi pravili slavu tamo gde je nema. Ako je Arter uspeo kao knjiga, ne znači i da će vaše, jer to je slučaj jedan u milion. Da naglasim, ima izvanrednih pisaca koji pišu brutalni i navijam da vidim njihove knjige na policama knjižara. Ali, jako mi je žao kada vidim prelepo napisane delove neke priče, a one su zapostavljene zbog neukusnih dramskih tekstova koji nemaju kram opisa, priče koje su gramatički i stilski nepravilno napisane. Možda sam se udaljila sa teme, ali, na wattpad-u postoje dobri pisci kojih je malo i koji su se našli u senkama loših pisaca koji to rade zbog pregleda, a ne zbog uživanja.
7. Ukoliko si upućena ko od tvojih "kolega" takođe učestvuje u takmičenju zanima nas imaš li favorita? Ako da, ko je to i zašto baš on/ona?
Upoznata sam da se veliki broj ljudi prijavio. Nemam favorita jer ljudi čije priče čitam su neverovatni i zaslužuju svi da pobede. Da budem iskrena, ne čitam sve, jako je teško udovoljiti mom ukusu za priču( i nemojte da potežete temu kakav sam ja pisac, jer nisam savršena i daleko sam od toga). Ovo takmičenje mi je više šansa da vidimo različite žanrove i stilove pisanja drugih.
8. Da li imaš blokade koje mnogim piscima otežavaju pisanje? Kako ih se rešavaš?
Naravno, kao i svi, tako i ja. Nažalost moje blokade umeju da traju po mesec dana. Moja mašta je velika i stalno razmišljam o nečemu novom, i kada treba da se vratim na staro, mene mrzi. (╥﹏╥) Inspiraciju vraćam čitanjem mangi i novela, gledanjem serija i filmova, a ponekada satima sedim i razmišljam sebe kao nekog od likova u svojoj priči, ne bih li došla na ideju šta dalje.
9. Imaš li želju da se baviš pisanjem u budućnosti?
Ne. Zato što za to treba biti stvarno informisan o svemu i svačemu, treba imati neverovatan vokabular. Ne kažem da ga ja nemam, ali ja sam amater. Možde nekada, nikada se ne zna, bilo bi lepo. Ali kao neko ko bi se strastveno bavio s tim, ne.
10. Šta te najviše motiviše?
Drugarice koje me konstantno maltretiraju da pišem novi deo. Šalim se za deo maltretiranje, jer ja to radim njima sa svakim novim delom
<( ̄︶ ̄)>
ESTÁS LEYENDO
Intervju sa učesnicima takmičenja "Tell Stories 2021"
De TodoPre svega hvala vam na učešću u takmičenju ''Tell Stories 2021''! Hvala vam i sto ste se prijavili i time nam omogućili da organizujemo ovo takmičenje. U ovoj knjizi upoznaćemo takmičare i sve to kroz 10 laganih pitanja. Do kraja avgusta svima će bi...