Selam mucize severler bugün sevdiğniz konulardan gizli simgelere devam edeceğim ve bilin bakalım nerde bu gizemler tabiki agreste ailesinin evinin içinde. Evet ama ondan önce ısrarla söylicem.okuduktan sonra oylayıp takip ederseniz sevinirim ki diğer bölüm 7 okunma 3 oylama!? Ya gerçekten bunları görünce çok üzülüyorum neyse konumuza geçelim.
Evet ben hergün şu agreste evinin kapısına dikkatle bakıyorum resmen yine bir şey buldum geliyor!
ya cidden şaka maka kapı tavus kuşu ile kelebek ile dolu ne kadar garip değil mi? Acaba bu ev bir his canavarï mı? Olabilir mi olabilir çünkü his canavarları istediğiniz şekilde yaratılır ister cansız durgun ister hareketli bilemeyeceğim. Ama şunu merak ediyorum bu evi illaki bir çalışan yapıyor ama adamlar ay bu kelebeğe çok benzemiyor bu adamlar neden evini kelebekle tavus kuşu arası yapıyor ? Demiyo mu ya bu ev bence his canavarı çünkü akumatize kısmını yapan usta mı deyim çalışan onun anlamsï gerek yani çok garip valla şu agreste olayından bir şey çıkmazsa deli olurum!?
Evet mucize severler şimdi de isteyen abartı diyebilir ama ben benzettim diyelim resmimiz geliyor!
Dediğim gibi isteyen abartı diyebilir. Ama o zaman bu sahneyi böyle çizmeye bilirlerdi . Bu konu hakkında yorumum yok kedicikler . O zaman bir sonraki bölümlerde görüşmek üzere sağlıcakla kalın hoşçakalın bol mucizevi günler
Kedi kaçar!❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizevi Teoriler❤️
De TodoMucizevi teoriler ve trailer 'ler paylaşılcaktır bu bir kitap değildir💜