10𝗧𝗵𝗲𝗻 𝘀𝗵𝗲 𝗯𝗲𝗻𝘁 𝗶𝘁 𝗳𝗼𝗿 𝗺𝗲 𝘀𝗶𝗱𝗲𝘄𝗮𝘆𝘀, 𝘂𝗵

24.4K 350 551
                                    

Tops: Skz
Bottom: Minho

FİNAL PT.1

Geldi o mükemmel ötesi, herkesi şaşırtacak ve yazarken benim de şaşırmama neden olan bölüm😩Umarım beklentinizi karşılar ve çok abartılı yorumlar yapmazsanız sevinirim çünkü bunu siz istediniz🥺

DİKKAT BU BİR BAŞYAPITTIR BU YÜZDEN DE YORUM YAPIN🤧!

Hyunjin-Beta
Chan-Alfa
Changbin-Alfa
Jisung-Beta
Felix- Beta
Seungmin-Alfa
Jeongin-Beta
Minho-Omega

Omegaverse
Gangbang
Hard Sex
Group Sex
Kinkie

Jisung-Chan-Changbin-Felix-Seungmin

Minho, kullandığı bir çok bastırıcının ardından dahi kendi omega feramonlarını alabiliyordu. Hal böyleyken diğer alfa ve beta olan üyelerin kokusunu alması an meselesiydi. Belki de kapısının tıklatılmasının nedeni de buydu.

Minho aldığı baskın alfa feramonlarıyla birlikte bu kapının arkasındaki kişinin rahatça Chan olduğunu söyleyebilirdi. İşittiği ufak hırıltılar ve birkaç kapıya vurma sesinin ardından sonunda alfanın baskın sesi kulaklarına dolmuştu, Minho hırıltılı ve baskın sesle bacaklarının titrediğini, daha da ıslandığını hissediyordu.

"Minho...Kızışma dönemindesin bunu anlamam uzun sürmedi fakat aldığın bastırıcılar etki etmiyor mu?" Chan alfa sesini kullanmamak için kendini tutarken Minho şimdiden alfanın o kapıyı açarak içeri girmesini ve kendisini işaretlemesini istiyordu.

"A-Alfa" Omega sesini kullanarak adeta inleyerek konuştuğunda Chan'ın hırıltısı bütün yurtta yankılanırken omega işleri daha da kötüleştirmek ister gibi feramonlarını salmıştı.

Çiçeksi koku tüm yurdu kaplarken her bir üye Minho'nun kızgınlıkta olduğunun bilincindeydi, onu işaretlememek için kendilerine zar zor hakim oluyorlarken omeganın etrafa saldığı feramonlar işleri daha da zorlaştırıyordu.

"Sana ihtiyacımız var Alfa" Minho omegasının kendisini ele geçirmesine izin verirken bugün uzun zamandır hayalini kurduğu şeyin gerçekleşmesi için en doğru an olduğunu biliyordu.

"Omega...Güzel omegam"

Öyle ki Chan daha fazla dayanamayacağını anlayarak kapı kolunu zorlamaya başlamıştı. Bunun doğru olup olmaması umrunda değildi eğer Minho kendisine ihtiyacı olduğunu söylüyorsa Chan ona her istediğini vermeye hazırdı.

Minho elleriyle kasıklarını bastırdığı yataktan kalkarak kapıyı açmak için ayaklanmış ve Chan'ın kapı kolunu zorlamaya devam etmesiyle birlikte kısık bir sesle inleyerek kilidi çevirmişti. Chan hızlıca kapı kolunu çevirerek açtığında Minho bütün dağılmış haliyle büyüğün karşısındaydı.

Kapının açıldığını duyan diğer üyeler ışık hızıyla bulundukları noktadan Minho'nun odasına ilerlerken Chan her birinin hırıltılı nefesini ve içlerinde uluyan kurtlarının sesini duyabiliyordu. Bu gece tek bir istediği şey vardı, o da Minho'ya zarar vermeden istediğini vermek...

Diğer üyeler de işin içine girdiğinde Chan bunun pek mümkün olamayacağının farkındaydı fakat diğer her şeyin yanında küçüğü koruma iç güdüleri de tavan yapmış haldeydi. Bu yüzden de koridorun başında olduğunu kokusundan anladığı Changbin'e hırlayarak kırmızı gözleriyle uyarı işareti verdi.

Changbin'de aynı şekilde kendisine hırladığında Chan onun Minho'ya zarar vermeyeceğini anlarken Hyunjin ve Jeongin hariç diğer üyelerin de tek sıra halinde koridorun ucunda görünmesiyle bakışları Minho'yu buldu.

𝗯𝗼𝘁𝘁𝗼𝗺 𝗺𝗶𝗻𝗵𝗼 𝗼𝗻𝗲-𝘀𝗵𝗼𝘁𝘀 𝗠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin