Top: Skz
Bottom: MinhoFİNAL PT.2 SON
Evet bir serüvenin daha sonunda geldik, hadi son yorumlarınızı bırakın...Fazla duygusalım buna aldırış etmeyin 🥺
Chan- Alfa
Changbin- Alfa
Felix-Beta
Hyunjin-Beta
Jisung-Beta
Seungmin-Alfa
Jeongin- Beta
Minho-OmegaOmegaverse
Kinkie
Group Sex
Rough Sex
Gangbang
Dirty TalkDüzenlemeden attım ve beş günde yazdım, hatalar varsa eğer söyleyin💕
Changbin-Hyunjin-Jeongin
Hyunjin ve Jeongin gecenin bu saatinde yaptıkları pratiğin ardından yurda dönüş yolunda şimdiye kadar üyelerin kendilerini arama veya mesaj atma girişiminde bulunmadıkları için bir şeylerin doğru gidip gitmediğini merak ediyorlardı.
Hyunjin telefonunu çıkarıp kontrol ederken Jeongin şimdiye kadar Chan hyung'unun onu en az on kez arayıp rahatsız edeceğini söyleyerek bu garip durumu dile getiren olmuştu. Hyunjin ona hak verirken yurda biraz daha yaklaşmışlardı.
"Hyung'un beni birçok kez araması gerekirdi"
"Changbin hyung'un da gelirken marketten bir şeyler almamız için rahatsız etmesi gerekirdi. Bekle onu arayacağım"
Hyunjin ilerlemeye devam ederken hyung'unun adını bulmuş ve hızlıca arama tuşuna basarak telefonu kulağına götürmüştü. Changbin fazlasıyla 'meşgul' olmasına rağmen Hyunjin'den gelen aramayı görüp tereddüt etmeden yanıtlamıştı.
Uzun zamandır omeganın içinde vuruşlarını yapmaya devam ediyorken bunun omega için yeterli olmadığının farkındaydı. Minho bu gece tamamiyle doyumsuz bir fahişeyi andırıyordu fakat Changbin bunu fazlasıyla sevmişti.
"Evet" Sesi Minho'nun içinde olmasından dolayı oldukça hırıltılı ve nefes nefese gelirken Hyunjin ne olup bittiğini bilmez bir halde konuşmaya başlamıştı.
"Her şey yolunda mı hyung?"
Cümlesini bitirmesiyle birlikte kulağına dolan inleme sesi gözlerinin genişlemesine neden olurken Hyunjin bu sesin Changbin'e ait olmadığını biliyordu. Kulağına dolan inleme sesi Minho hyung'una aitti.
"Hızlı olun ve buraya gelin"
Changbin bu cümleleri söylemesinin ardından telefonu kapatarak yatağın herhangi bir tarafına fırlatırken Minho'nun içindeki hareketlerini hızlandırmış ve omeganın inlemeleri kulağına doluyorken elinin altındaki sıkı kalçaları şaplaklamıştı.
"Mmhm Bin-Ah ALFA"
Minho ihtiyaçla inlerken halen daha yorulmadığını ve tam anlamıyla doymadığını hissediyordu. Changbin vuruşlarına devam ederken konuşmaya başladığında diğer iki bedenin de birazdan kendilerine katılacağı düşüncesiyle dayanamayarak seslice boşalmıştı.
"Hyunjin ve Jeongin...Buraya geliyor"
"Siktir mhm" Minho boşaldığında Changbin onun bu doyumsuzluğuna karşın sırıtarak kalçalarını oynatmaya ve omeganın vücudunu vücuduyla ezmeye devam etmişti.