Okulun İlk Günü

71 5 66
                                    

küfür ederek yatağından kalkıp okul için hazırlandın. okula giderken az kalsın kangal saldırısına uğruyordun fakat son anda kaçabilmiştin.

sıranın yanına gittiğinde orada seval'in oturduğunu gördün bu kızdan hiç haz etmezdin. malın tekiydi. "Kalk."

"Yoo."

Dişlerini sıkarak gözlerini pörtlettin 😬 böyle. "Kalk dedim kevaşe!"

seval kaşlarını çatarak sana döndü, kevaşe kelimesi onun zayıf noktasıydı. "Tm."

seval sırasında yana kaydığında gözlerini devirerek yanına oturdun. Seval seni baştan aşağı süzmeye başlamıştı, öyle bir süzüyordu ki rahatsız olmuştun artık. Sanki.. sanki...

sikecek gibi bakıyordu?

Hemen utanarak kafanı diğer tarafa çevirdin, Aman Tanrım bu kız seni sikecekti! "Y/N?"

"E-efendim?"

"Kıpkırmızı oldun, iyi misin?"

Hemen ayağa kalkıp tuvalete koştun orada daha fazla kalamazdın. Mermere dayanıp elini yüzünü yıkamaya başladın, burnuna gelen koku başının dönmesini sağlamıştı o an.

Bu koku...

Aman tanrım...! Sivas'ın en kuytu köşelerinde harmanlanmış, sucukla şahlandırılmış vanilyalı sigara kokusu.... "Neden benden kaçıyorsun Y/N?"

"B-ben..."

seval seni belinden tutup mermerle arasına yasladı. Boyu da 170 maşşalahı vardı yani... "Sen... ne Y/N?"

Seksi sesi kulaklarında yankılanıyordu. Sen... ne?

"Bende bilmiyorum..."

seval aniden seni bıraktı, tüm romantik atmosfer aniden kaybolmuştu. Korkarak ona baktın, gözleri kapkara olmuştu çünkü. Şimdi gerçekten sikecek gibi bakıyordu...

"TDK değilim ama..." Yavaşça senden uzaklaştı, kapıdan çıkmadan önce de ekledi. "De ayrı amcık."

smut yaz diyenler

yazma diyenler

seval cok seksi diyenler

sevale asigim diyenler

@/cummzone

sevval x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin