yorgunlukla eve gidip çantanı bi kenara attın aman tanrım bugün aşırı yorulmuştun!! bi kere yanında sana durmadan sikici bakışlar atan Seval diye bir şahıs vardı. onun bakışlarından kaçmanın mümkünatı yoktu.
kendini iki kişilik yatağına atıp uzanmaya başladın kendini uykunun huzluelukolladına bırakacakken içeri annen girdi. "Y/N?"
"Ne var?" Çok asabiydin anneni sevmezdin baban intihar etmişti abin hapisteydi antidepresan kullanıyordun belalıydın.
"Benim sana bir şey söylemem gerek."
"Kendini mi öldüreceksin? İyi haber." Daha çok gömüldün yatağına baban annen yüzünden intihar etmişti nefret ediyordun ondan.
"Sana artık bakamıyorum seni yakın bir dostuma evlatlık vereceğim."
Şaşkınca yataktan kalktın ne demek evlatlık veriliyordun!!???! Bu evde babanın izleri vardı hiçbir yere gidemezdin! "İstemiyorum."
"İstememenle olacak iş değil evrak işlemleri hazır hadi yallah."
Annene son kez bakıp bavul hazırlamaya başladın nefret ediyordun bu aileden.
**
Yeni evinin kapısını çaldın burası Sivas'ın en zengin semtiydi öyle ki bir villanın önünde duruyordun şu an.
Kapının açılmasıyla cici annenle karşılaştın wow tam bir milfti. "Hoşgeldin Y/N."
"Hoşbuldum." diyerek içeri girdin aman tanrım bu ev başını döndürmüştü at bile koştururdun bu kocaman salonda. Ya da farklı şeyler 😉😉
"Kızım odasında, umarım onunla iyi anlaşırsınız."
Kafanı salladın cici kardeşinle hemen arkadaş olmak istiyordun. Odanın yerini sorup koşarak 3 kat yukarı çıktın sonunda odaya varmıştın. Kapının önünde garip garip posterler vardı. Bir tanesinde mother mother yazıyordu kaşlarını çattın. Böyle grup adı mı olurdu amk? Mother fucker.
Neyse dedin kapıyı çaldın o anda içeriden yüksek sesli çatırdama sesi gelmişti hızlıca içeri girdin. Yerde kaykayıyla yere kapaklamış bir Seval bulmayı beklemiyordun.
Gözlerini Seval'den alıp hemen kaykaya çevirdin kaykay slikon tekerliydi ve truck'ı sağlamdı. Wow dedin içinden... Bu kız çok havlalı.. "Y/N? Burada ne arıyorsun?"
"Artık bu evde yaşıyorum."
Seval bir süre sana baktı ne olduğunu idrak etmeye çalışıyordu. hemen ardından yutkundu ve ayağa kalktı utanmışa benziyordu. "Banane?"
"Arkadaş oluruz diye düşünmüştüm."
Seval garip bakışlarıyla sana baktı... Hayır bunlar garip bakışlar değildi bunlar sikici bakışlardı... "Benim seninle arkadaş olmak gibi bir niyetim yok ama."
Gözlerini pörtlettin bu amcık ne hakla seni küçük düşürüyordu??!?!
Hızlıca Seval'in üzerine yürüyüp onu yatağa fırlattın. Artık sikici bakışlar yoktu... "Bak kızım, beni sinirlendirme."
"Sinirlendirirsem ne olur?" Seval'de dişlerini gösteriyordu artık.
Yumruk yaptığın elini duvara vurdun, diğer elinle de ağzına antidepresan ve öfke kontrol ilacını atıyordun. "Belalıyım ben, anlamıyor musun?"
Seval gözlerini devirerek "He ayn." demişti sana doğru. Aman tanrım bu kız daha ne kadar gıcık olabilirdi!?!?
Tam duvardaki yumruğunu tekrar vuracakken dudağında hissettiğin sıcaklıkla şoka uğramıştın. (PAMPSMXĞSSPXLWĞMEĞDMSĞWMXĞXMSĞMSĞDMSŞ YAZMAOVPALĞSĞXĞ) Saniyeler ardından da o sıcaklık kaybolmuş ve yanağına bir tokat inmişti. "Aşık olduğum kişiyle arkadaş olmam!"
Seval senin onu sıkıştırdığın yerden çıkıp kaçtığında şokla onun arkasından dikildin. Seval sana aşık mıydı???
2 tl farkla hikayeye girebilirsiniz arkdslr.
bi de anket:
seval mal diyenler
seval ARTIK ŞURA'NIN ÖNERDİĞİ ŞEYLERİ OKU DİYENLER (sikicem seni)
seval istp diyenler
seval entp diyenler
sevalin aq diyenler
bb
cummzone