Ĥê Îŝ Μîñê
Part - 6
Soo:ခုလို႐ွင္းျပေပးတာေက်းဇူးပါေနာ္..ဒါနဲ႔ဒီနားေလးမွာbreakfastစားလို႔ရတဲ့ဆိုင္ေလးမ်ားမ႐ွိဘူးလားဟင္...
Lu:luတို႔ဆိုင္ရဲ႕မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္နားမွာtea shop ႐ွိတယ္ေလ...အဲ့မွာbreakfast ေကာင္းေကာင္းရတယ္..
Soo:Nae...gomawoww..lu...
Lu:gwanchannarr...Soo.ya...Kaiကိုမေစာင့္ေတာ့ဘူးလား...
Soo:မေစာင့္ေတာ့ဘူးlu...Sooကိစၥ႐ွိလို႔. .သြားလိုက္ဦးမယ္ေနာ္..
Sooလည္းluကိုႏႈတ္ဆက္ကာbreakfastစားဖို႔luေျပာလိုက္တဲ့ဆိုင္ေလးဆီကိုဦးလိုက္သည္...
ၿပီးေတာ့ညကမျပတ္ေသးတဲ့ကိစၥေလးကိုဆက္႐ွင္းဖို႔Minhoကိုphေခၚလိုက္သည္...
Minho:Annyeonsayaw...soo...ညကမလာႏိုင္နာmiyanae...
Soo:႐ွင္အခုဘယ္မွာလဲ...ကြၽန္မ******မွာbreakfastစားေနတယ္..႐ွင္အားမယ္ဆိုလာခဲ့ပါလား...
Minho:ကိုယ္အားေသးတယ္...okie...လာခဲ့မယ္..
နာရီဝက္ေလာက္ေနေတာ့minhoတစ္ေယာက္Sooခ်ိန္းတဲ့ေနရာကိုေရာက္လာသည္..
Soo:ya...Sooဒီမွာ...
Minho:ေျပာပါဦး..မင္းရဲ႕အေရးတႀကီးေျပာစရာဆိုတာဘာလဲ...
Sooေျပာမယ္လို႔စကားစလိုက္စဥ္...
Sooရဲ႕ျမင္ကြင္းထဲကိုတစ္စံုတစ္ေယာက္ဝင္လာသည္..
သူမကSooနဲ႔ကေက်ာင္းတုန္းကKaiကိုအၿပိဳင္ပိုးခဲ့တဲ့Taemin...
သူမကSooကိုျမင္တာနဲဖဲ့ခ်င္လို႔Sooဆီကိုတည့္တည့့္မတ္မတ္လာေနၿပီ...
Soo:ဒီမွာaminho shi..ညက႐ွင္ကြၽန္မဆီမလာလို႔စိတ္ဆိုးတယ္..႐ွင္အဲ့ဒါကြၽန္မေက်နပ္ေအာင္အရင္လုပ္ေပး..
Minho:ေျပာကြာ...ဘယ္လိုေက်နပ္ေအာင္လုပ္ေပးရမလဲ...
Soo:okie...
Tae:Hay...Soo.မေတြ႔တာေတာင္ၾကာၿပီေနာ္...နင္ေရာတစ္ေယာက္တည္းပဲလား...မိတ္ဆက္ေပးရဦးမယ္...ဒါကငါ့partanerေလ...JBတဲ့ .ႏိုင္ငံျခားနဲ႔ဖတ္ဆက္လုပ္တဲ့companyေတြမ်ားႀကီးပိုင္တာေလ..နင္ေရာKaiကျပန္ခ်စ္လာမွာကိုေစာင့္ေနရင္းနဲ႔အပ်ိဳႀကီးလုပ္ေတာ့မွာလား...