1.

26 1 5
                                    

*******************************
Sziasztok! Lia vagyok, egy normál 16 éves lány aki Londonban lakik. Az apukám 3 éves koromban meghalt így rá nem is igazán emlékszem. Van egy bátyám, vele és az anyámmal élek, amíg nem kap egy új és jobb állás ajánlatot ami miatt elkell költöznünk. Ha érdekel a többi olvass bele életem történetébe. :)

*******************************

Épp a legjobb barátommal álmodom Alexxel (aki mellesleg meleg) mikor megszólal az ébresztőm. Fáradtan ki kellek az ágyból kinézek az ablakon hogy milyen az idő. Lehangoló, bár mit is várok hiszen ősz van. Pontosabban november. Nem szeretem a hideget. Oda megyek a szekrényemhez kiveszek egy fehér kapucnis pulcsit és egy fekete farmert majd megmosakszok felöltözök és felrakok egy natúr sminket.
-Jó reggelt - lépek ki a szobámból köszönve Dylannak a bátyámnak és az anyámnak.
-Jó reggelt édesem, nem vagy éhes? Csináltam reggelire rántottát. - mondja anya én pedig leülök az ebédlő asztalhoz ezzel azt jelezve hogy kérek. Miután megreggeliztem elindultam (még mindig kedvetlenül) a suliba. Épp becsengőre értem be az első órára ami biosz volt.
-Szevasz álomszuszék - mondta Alex mikor leültem mellé.
-Jó reggelt neked is. Megcsináltad a házit? - kérdeztem tőle.
-Uhh baszki nem. Le másolhatóm kérlek szöszi? - kérdezte nevetve.
Erre csak bólintottam egyet és elé dobtam a füzetem. Csodálom hogy még nincs itt a tanár. Sosem késik.
Már az egész osztály zajongott mikor belépett az igazgatóhelyettes és hirtelen csend lett.
-Szervusztok gyerekek. Ma úgy döntöttünk hogy elmarad a tanítás mivel megbeszélésünk lesz. - mondta majd kiment a teremből én pedig követtem a példáját. 20 perc sem telt el és már otthon voltam. Meglepődtem, mert mikor beléptem az ajtón anya és Dylan ott ültek a kanapén.
-Szia Kincsem. Képzeld elköltözünk! - jelentette be anya mosolyogva.
-És mégis hova? - kérdeztem elképedve ugyanis annyira nem tetszett az ötlet.
-Torontóba. Anya kapott egy nagyon jó állás ajánlatot amit nem lehetett vissza utasítani és holnap indulunk. Kezdj el pakolni. - mondta Dylan lelkesen.
Felmentem a szobámba és elkezdtem összepakolni minden cuccomat ami szükséges lehet. Végül 3 bőröndbe fért bele. Mikor kész lettem írtam is rögtön Alexnak.

Lia-Cs. Van egy hírem, és nem hiszem hogy annyira tetszeni fog🙄

Alex-Sziaa. Na mi az csajszi? 😩

Lia-Elköltözünk Torontóba és már holnap indulunk 🤧😢

Alex-Hülye vagyyy????? Hát ez szuper hír te jány!!! Majd meglátogatlak mert azt mondják hogy Canadába irtó jó pasik vannak 😏❤️

Lia-Ahjj te hülyeee. Na megyek aludni mert holnap reggel korán indul a gépünk szvl jó éjt 😘❤️

Alex-Neked is és ne izgulj majd meglátogatlak ❤️❤️😌



Sziasztok! Igazából ez az első könyv amit valaha írtam szvl bocsi ha szörnyű lesz vagy valami hasonló. Úgy tervezem hogy minden nap rakok ki egy részt és ez lenne az első rész. Írjátok véleményeket hogy hogy tetszik meg hogy miken kéne javitanom, és a helyesírási hibákért bocsii😬😂❤️

FordulatWhere stories live. Discover now