Cevap

231 18 66
                                    


"Ya, kimseyi öldürmezsin ve köy eski savaş alanına döner; Ya da Sasuke Uchiha'yı öldürürsün ve köy kurtulur. Aynı, Itachi'ye sorulan soru gibi. Tek fark var: İki seçenektede baban Sasuke, ölecek. Seçim senin!"

"Peki, beni korkutmak için böyle birşey yapıyorsanız? O kadar büyük bir çete değilsiniz, savaştıklarımızın çoğu su klonu gibiydi."

"Veya sen seçim yapmamak ve uyanmak için zaman kollamaya çalışıyorsun, hm?"

"Zaman kollamak mı? Bunu yapmak istesem inan ki anlayacağın bir yol seçmezdim ayrıca sanırım bir süre sınırın var, uyanmak için zaman kollayacağımı düşünüyorsan ve buna kızıyorsan bu kısıtlı bir zaman sınırın var anlamına gelir"

"Karşımda Uchiha prensesi olduğunu bir anlığına unutmuş olmalıyım, evet bir zaman sınırı var ve kararını vermezsen keyfimin kâhyasının seçim yapması gerekecek"

"Bir seçim yapmama gerek yok, birazdan uyandığımda seni öldüreceğim, diğerlerini de yakalayacağız, babam ise ölmeyecek"

"İşler böyle gi-(tmeyecek)"

"Üzgünüm"

"Ne?"

"Hayallerinle oynadığım için üzgünüm diyecektim"

"Sözün bittiyse-"

"Bitmedi, farkettiğin gibi "diyecektim" dedim. Demeyeceğim yani, babamı öldürmeyi amaç edinen bir çete üyesine acır mıyım zannediyorsun?"

dedi ve sağ elinde bir chidori yaptı, ayağa kalktı ve konuşmaya devam etti

"Saatine bakman zamanın azaldığı anlamına geliyor galiba"

"..."

"SARADA!! UYANDIN SONUNDA, BAYILMIŞTIN!" (Konohamaru)

"Hâlâ arkanda Sarada-chan dikkat et!" (Hanabi)

Sarada'nın ağzından:

Uyanmama rağmen chidori hâlâ elimde duruyordu, hiç yapmadığım kadar hızlıca sharingan'ımı aktifleştirip arkama döndüm.

"CHİDORİİİİİ!!!

***

"Sarada!! Görevde iki kez bayılmışsın!?" (Sakura)

"Anne, ben görevde bir kez bayıldım." (Sarada)

"Ama böyle anlatmadılar? Nasıl yani?" (Sakura)

"Birinde bayıldım diğerinde...BİR DAKİKA GÖREVİ SANA NASIL ANLATTILAR, HATIRLAMADIĞIM YERLERDE NE YAPMIŞLAR!?" (Sarada)

"Sen kendini korurken bu adamların başının yardımcısını öldürmüşsün ama sonra chidori işe yarasada geri tepmiş ve sen bayılmışsın, sonra yöneticileri ve birkaç adam daha birlikte kaçmışlar, seni uyandırmaya çalıştıklarında ise uyanmamışsın" (Sakura)

"Anladım" (Sarada)

"Ben şimdilik gidiyorum, gelince yine konuşuruz canım" (Sakura)

"Tamam" (Sarada)

Sakura odadan çıktığında odaya Boruto, Cho-Cho ve Himawari girdi

"Saradaaa iyi misin dattebasa" (Boruto)

"Nasılsın Saradaaa" (Cho-Cho)

"İyiyim çocuklar sağolun" (Sarada)

"Geçmiş olsun Sarada-nee-chaannn" (Himawari)

"Teşekkürler Hima" (Sarada)

Biraz daha konuştuktan sonra Cho-Cho ve Himawari gitti.

"Sarada benim senle konuşmam gerek" (Boruto)

"Ne hakkında?" (Sarada)

"Sen bayıldın ya o adam arkadan koşarak sana yaklaşınca," (Boruto)

"Evet" (Sarada)

"İşte ben o adam sana doğru gelirken etrafında tuhaf birkaç halka gördüm" (Boruto)

"Nasıl halka?" (Sarada)

"Ne bileyim, baştan aşağı halkalar gördüm ama Mitsuki'ye söylediğimde o görmedim dedi. Tuhaf birşey gördün mü bayılınca? O sırada gözüm patlamış gibi hissetti bu yüzden doğru gördüm mü bende emin olamadım, sana sormak istedim" (Boruto)

Kapı birden açıldı

"Sarada..baban görevde yaralanmış..ağır değil, tuhaf olan senin gibi o da chidori yaparken işe yarasada ters tepip bayılmış" (Sumire)

"NE!? Y-YOKSA" (Sarada)

"Ne yoksa Sarada?" (Boruto)

"H-hiç Bo-boruto..." (Sarada)

"Ben çıkmalıyım, geçmiş olsun Sarada-chan" (Sumire)

"Sağol Sumire" (Sarada)

"Evet Sarada, şöyle şimdi!" (Boruto)

"Neyi?" (Sarada)

"Az önce "NE? YOKSA" dedin, ne demek istedin?" (Boruto)

"Hiçbirşey demek istemedim.." (Sarada)

"Saradaa" -yanına gelip sarılarak- "bana söyleyebilirsin, hem bunu başkasına söylesem benim deli olduğumu söyler" (Boruto)

"Boruto...ben o yardımcısı mıymış neymiş..onunla, onunla konuştum fakat bayılınca oldu bu" (Sarada)

"Bayıldığında mı?" (Boruto)

"E-evet, inanıyor musun?" (Sarada)

"Tabii, sen bana inanıyor musun peki?" (Boruto)

"Evet ama inanma sebebim s-senin bana inanman değil (Sarada)

"Ne peki?" (Boruto)

"E-eh" (Sarada)

Şimdi ne cevap vereceksin Sarada? Ke-kesin anlayacak! Keşke kelimelerimi düzgün seçseydim..ahhhhğ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

• Bölüm nasıldı?💫

•Oy vermeyi unutmayın💞 görüşürüz💕


















Perfect girl | BoruSara ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin