kazekage_rin tutturdun dm'den bölüm, bölüm, bölüm diye al sana bölüm şjwmbdkwnxhwm neyse başlayalım bakalım...💞
"Boşverin, ben Sarada-nee-chan'ın yanına gidiyorum" (Himawari)
(Paralel evren Zaskeğ bir bak dedi, gitsin bari meraklandı babası JQMXKWNXUWMXHD bayansasuke )"Sarada-nee-chan, iyi misin?" (Himawari)
"İyi'nin "i" si bile değilim. Hani sen Inojin'i seviyordun ve onu birisiyle el ele görünce aileme söylesem sevdiğimi bana kızarlar yaşım küçük diye, ağlarsam "neden?" derler diye bana geldiğini söyleyip ağlamıştın ya, aynen öyleyim..." (Sarada)
"Ben...onii-chan seni seviyor sanıyordum...hawai fişek gösterisini duyunca ilk "Sarada hawai fişekleri sever mi acaba? Birlikte izlesek keşke" dedi YEMİN EDERİM BÖYLE DEDİ, sonra neden Sumire'yle çıkmaya başladı bilmiyorum" (Himawari)
"Onii-chan'ımın kafasını karıştırdı..." (Himawari)
"Tamam sen bunu kafana takma ablacım, abinin yanına dön hadi..." (Sarada)
"Bunu söyledin ve evine geldiğimde ağlıyordun yine ağla istemiyorum-nee-chaaan" (Himawari)
"Hem ben her üzüldüğümde sende benle üzülüp, beni mutlu etmeye veya çözüm yolu bulmaya çalışırdın, bende şimdi aynısını yapmalıyım!" (Himawari)
"Aynısını yapmana gerek yok, iyiyim be-(n)" (Sarada)
"Bak başın döndü, buradayım ben." (Himawari)
"Peki, geç olunca bahçeye kadar götürürüm ben seni" (Sarada)
"Saat kaç?" (Sarada)
"Hmm aaaa hawai-fişek gösterisi başlıyor, şimdi gitsek yetişiriz hadi onee-chan!" (Himawari)
"Sen git lütfen ben gelmeyeceğim" (Sarada)
"HADİ AMA ONEE-CHAN, gel yüzünü yıkayalım!" (Himawari)
"Hai, hai" (Sarada)
*Time skip*
(ormana geldiler)"Gelmeyeceksin sandık!" (Chou-Chou)
"Himawari tutturmasa gelmeyecektim zaten" (Sarada)
"Aaa ayıp yani" (Chou-Chou)
"Sarada...konuşabilir miyiz?" (Boruto)
"Konuşamayız" (Sarada)
"Sarada bir dakika gelebilir misin?" (Kawaki)
"Kusura bakma ama önce benimle konuşması gerekiyor" (Boruto)
Yazar-chan anlatımı:
Boruto, Sarada'nın bileğini kavradı ve hızlı bir şekilde peşinden götürdü, uzun bir süre yürüdükten sonra kimsenin olmadığı bir yerde durdular.
"Bileğimi tutup beni zorla bir yerlere çekiştirme hakkını sana kim verdi?!" (Sarada)
"Sarada...Kawaki'ye gerçekten âşık mısın?" (Boruto)
"Ne alaka şuan bilmiyorum ama Kawaki'ye âşık falan değilim" (Sarada)
"GERÇEKTEN Mİ?" (Boruto)
"Gerçekten" (Sarada)
"BAK SARADA BEN SUMİRE'Yİ SEVMİYORUM, BANA SENİN KAWAKİ'Yİ SEVDİĞİNİ SÖYLEDİ O YÜZDEN ONUNLA ÇIKIYORDUM AMA BANA BİRKAÇ KEZ YALAN SÖYLEDİ BENDE AYRILDIM, BUNUN DA YALAN OLABİLECEĞİNİ DÜŞÜNDÜM GERÇEKTEN ÖYLE ÇIKTI VE ŞUAN DÜNYA'NIN EN MUTLUSUYUM DATTEBASA!!" (Boruto)
"Boruto..." (Sarada)
"Efendim" (Boruto)
"Beni seviyor musun?..." (Sarada)
"Bu da soru mu? Ciddi misin? SIRILSIKLAM AŞIĞIM BURADA HÂLÂ BANA "BENİ SEVİYOR MUSUN?" DİYORSUN YAH" (Boruto)
"Ge-gerçekten mi?" (Sarada)
"Gerçekten sevmeyen birisi, sana herkesten ayrı ilgi gösterir mi? Seni bu kadar merak eder mi? Seni korumak ve desteklemek ister mi? Seni her an öpmek ister mi? Seninle konuşan her erkekle sonrasında yeniden konuşur mu? Seni herşeyden çok sever mi?" (Boruto)
"Boruto..." (Sarada)
"Sarada...BENİMLE ÇIKAR MISIN?" (Boruto)
• Oy vermeyi unutmayın!❤
• adiós
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfect girl | BoruSara ✓
Fiksi Umum"SHANNAROOOOOOO!!" diyerek Boruto'ların karşısındaki adama bir yumruk attı Sarada, kurtulmuştu diğer adamların elinden, yinede kolundaki kunai duruyordu. Kolundan kanlar akmaya devam etti... "Hokage olduğunu görmeden ölmeyeceğime dair ant içtim Sara...