Üniversitete sıradan bir gündü taki çalan o telefona kadar telefonu açdığım da arayan babamdi :
-efm baba
-Annenizle babanız bir araba kazasi yapdi kızı olmalısınız durumları kritik .
Söyleye bildiyim tek şey ne oldu ...Hastanenin yerini sordum ve bir taksiye atlayib hastaneye gitdim.Acildeydiler onları kaybetmeyi düşünemiyodum bile onlarsız yaşayamazdim akrabalarımızla aramız pek iyi değildi anneme anne bizim hic güvendiğimiz akrabamiz yok dediğimde biz bir birimize yeteriz derdi .Kendi kendime düşüncelere dalmışdım doktor yanıma gelib kızımısınız diye sormasi ile düşüncelerden ayrıldım .
-Evt kızıyım durumları nasıl?
-Akrabaniz yok mu haber verin .
- Doktor bey annemle babamın durumu nasıl??!
-Başınız sağolsun ...
-neee?!
İşte her şeyin durduğu o an ...Benim için artık hiç bir şeyin anlamı yokdu onlarsız napıcaktım ben ?Bir insanın en kiymetlisi annesi ve babasıdır bense bu gün onları kaybettim güveniceğim hic kimsem yok artik yanlızım bu hayatda...
Doktorlar beni bir odaya almış uyandığımda kolumda serum vardı. Kalktım ve annemle babamın yanına gittim ..Annemin yanına yaklaşdım elinden tutarak konuşmaya başladım:
-Annem neden beni yanlız bırakdın hani diyodun anneler kızlarını hiç bırakmaz ama bırakdın sen anne beni yanlız bırakdın bu hayatda !Kalk anne ben yapamam sensiz anne kalk ! Lütfen anne !Ben üzüldügümde kimin yanına gidicem ?!Anne canim acıdığında kime sarılıcam ?!Söyle anne lütfen..!Ben sana sarılınca bütün acılarım gidiyodu neden bırakdın beni annem..
Çok çaresizdim kabullenmiyodum öldüğünü napıcakdım ben ..Babamin yanına gittim konuşmaya başladım :
-Baba neden bırakdın beni?Seni o kadar seven kızını neden bırakdın baba..Hep düştüğümde elimden tutdun sen benim güclü kızımsın dedin baba çok özlüyorum şimdiden sizi nası yapicam ben sizsiz ...
İçeriye giren doktor yanıma geldi bana sarılarak konuşmaya başladı :
-Başın sağolsun kızım çok zor bir şey insanın anne ve babasını kaybetmesi bundan acı bir şey yok ama güclü olmalısın kızım .
-Sağolun .
Her şey bundan ibaret işte toprak onları benden aldı ...Bir kaç akrabamız gelmişdi benimle kalmak isdedi ama ben isdemedim yanlız kalmak isdiyordum.Eve gittim annemin odasına orda uyucaktim onların kokusunu içime çekerek ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt ve İnsan aşkı
FantasyÇocukluğumdan bu zaman kadar kurt adamlara vampirlere karşı ilgim vardı hep onlarla ilgili kitablar okurdum. Bir gün bir kurt adamla karşılaşmak isdiyordum ürküdücü olduğunu biliyorum herkes yani çoğu kişi onların korkunc olduğunu düşünüyor ama benc...