Oy verip yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar:)——————————————————
Vanya: çocuklar o sizi duyabiliyor.
Five: ben üzgünüm y/n.
Y/n:
Evet var sorunlarım
Gerek yok her dakika söylemeyeGüçlerimi kontrol etmek çok zordu. Özellikle 1'den fazla olması işleri daha da zorlaştırıyordu. Sürekli bir birine karışıyor ve en küçük hatamda bile herkese büyük zorluk çıkartıyordum.
Bu yüzden çoğu görevlere beni çağırmıyorlardı. Bende vanya ile vakit geçiriyordum ama güçlerini öğrendikten sonra koskoca akademide tek başıma kaldım.
Sürekli ilaç kullanıyordum ve duygusal şeylerden kaçıyordum. Bu benim hayatımı mahvetse de bir süre sonra insan alışıyordu.
Diego: gelelim y/n'nin yaptığı mükemmel oyuna. Oyunu yakmaya çalıştım ama gördüğünüz gibi maşallahı var. Eskisinden de sağlam artık.
Klaus: benim içim yanıyor oyun yansa nolur ki ?
Five: oyuna devam edelim hadi.
X: emin misin?
Five: sen den kurtulmak için can atıyorum.
X: emin misin?
Diego: tamam gerginlik yok . Oyunu bitirmeliyiz.
Five: benim sözüme gelmişsin diego. Gördün mü her konuda haklıyım.
Diego: gıcıklaşma
Tekrar masaya döndük ve kartları dizdik. Bu sefer oyun bitmeden bu masadan kalmayacaktık.
Vanaya hemen zarları aldığı gibi attı. Ölüm kartı gelince aldı ve okudu.
Vanya: ' artık senin için her şey çok komik' nasıl yani hahahahah ?
Five: her şeye istemsizce gülüyorsun demek
X: emin misin?
Five: sus amk sus
Vanya: y/n lütfen zarları at hahahahah
Zarları alıp attım ve ardından ilerledim. Ölüm kartı gelince istemeden de olsa kartı alıp okudum.
Y/n: ' dev eller ' olamaz.
Ellerim büyüyordu ve en sonunda ellerim kocaman olmuştu. Gerçekten rezalet. Neden böyle bir kart yaptım ki .
Five ellerimden rahatsız olduğumu anladı ve kulağıma fısıldadı.
Five: ellerinle şu x' e vursana. Beni sinir ediyor.
Güldüm. Beni nasıl güldüreceğini iyi biliyordu. Bu sırada Diego zarları çoktan atmış çıkan cesaret kartını okuyordu.
Diego: 'her şey karanlık' çocuklar ?
Allison: diego?
Diego: Elektirikler mi gitti ?
Klaus: hayır seni aptal kör oldun
Diego: NE !
Vanya: o öyle mi söylenir klaus hahahah !!
Klaus: beni ilgilendirmiyor.
Diego: kör olmak istemiyorum!
Klaus: kader kısmet kardeşim. Neyse çok konuşmayında oynayın bittsin .
——————————————————
Bölüm sonu
Düşüncelerinizi yazmayı ve oy vemeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaret ve ölüm
FanfictionYapmış olduğum o oyunu tekrar görmek beni germişti ama bu sefer kazanan ben olmalıydım. Yoksa bu sonsuza kadar devam edecekti . Her şeyden habersiz zarlara uzanan Luther'a baktım . oyunun zarlarını çoktan atmıştı ve kabusumuz şimdi başlamıştı ... *g...