Oy verip yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar :)
——————————————————-
Arabanın kapısını açmaya çalışıyorlardı ama kapılar kilitliydi. Diego cama yumruk artıp canımı kırmaya çalışıyordu. Başaramayacağını anlayınca allison yerde bulduğu taşı arabanın camına attı ve camı kırdı.
Yavaş yavaş arabaya yaklaştım ve diego arabanın camından five çıkarttığını görünce yanlarına koşmaya başlamıştım.
Five'ın yüzünü ellerimin arasına aldım ve yüzüne inceledim. Kaşının üstünden yara almıştı ve kanıyordu. Onu böyle görmek beni üzüyordu.
Y/n:
Lütfen sana bir şey olmasın
Yoksa ben yas tutarım
Sana bir şey olursa eğer
Canımı alıp sana karatımKlaus: garibanın yüzü güler mi ? Aşıklar bir gün birleşir mi ? Acılarım bir gün diner mi ? Söylesene allison mutluluk bi gün bana da gelir mi ?
Allison: tamam sakin olun yaşıyor,ölmemiş. Bayılmış .Ayrıca ne saçma acı çekiyorsunuz.
Diego:tamam , artık bu oyunu oynamıyoruz. Herkes içeri. Bu oyuna son vericez.
Allison kapıyı açtı ve koltuğun üstünde duran vanya'ya seslendi.
Allison: vanya oyunu bitiriyoruz kartları kutuya koy.
Vanya: five' a ne oldu ?
Allison: sadece bayıldı . Sen dediğimi yap kartları kutuya koy, oyunu artık oynamıyoruz.
Y/n:
Böyle engelleyemezsiniz
Oyunu bittirmeliyizDiego: gayet güzel engelleriz.
Diego five'ı koltuğa bıraktı ve oyunun kutusunu alıp etraftaki zarlarla birlikte her şeyi kutuya koyup oyunun kapağını kapatı.
Oyunu böyle kaldırıp atamazdık. Eğer oyunu yarım bırakırsak oyun bizi öldürüp başka oynayacak kişiler arardı ama her zaman ki gibi beni gene dinlemiyorlardı ...
Yarım saat geçmişti ve five kendine daha yeni yeni gelmeye başlamıştı. Masada duran pansuman aletlerini aldım ve five'ın yanına gittim.
Five: ne oldu böyle ?
Allison: arabayı arka koltuktan sürerken akademinin duvarına çarptın ve birileri arkandan çok ağladı.
Five bana baktı ve sırıtmaya başladı. Bu hareketi ne kadar gıcık olsada şu an bunu düşünmek istemiyordum.
Five: o birileri sen misin ?
Y/n:
Benim ki sadece endişeydi
Yoksa senin için niye ağlayım ki ?Five: tabi canım sadece endişe. Tamam inandım güzelim.
X: emin misin ?
Five: şu ortamın ağzına sıçtın.
X: emin misin?
Five: şimdi bir şey diycem günaha giricem ya.
X: emin misin?
Y/n:
Tamam sakin ol five
Pansuman yapmalıyım kaşınaFive'ın kaşına pansuman yaparken gözlerimin içine bakması beni garip hissettiriyordu ve oda bunu çok iyi farkındaydı.
Five: oyuna ne oldu ?
Diego: oynamıyoruz
Five: bitirdiniz mi oyunu ?
Vanya: hayır , yarıda bıraktık ve rafa kaldırıldık.
Five: peki, bu şaçma özelikler ve şu x neden gitmiyor ?
Y/n:
Oyun bitene kadar bizleler demiştim
Oyunu daha bitirmemiştikFive: o zaman oyunu bitirmeliyiz yoksa ölücez.
Diego: OYUN FALAN OYNAMIYORUZ FİVE.
Five: OYNAMAZSAK ÖLÜCEZ ÇOK BİLMİŞ.
Diego: OYNADIĞIMIZDA NELER OLDUĞUNU SENDE ÇOK İYİ BİLİYORSUN ZAMAN BOZUNTUSU.
Five: HEPİNİZDEN BÜYÜK OLAN BENİM , BU YÜZDEN BENİM DEDİĞİM OLUCAK.
Diego: BİZİ ÖLDÜRMEYE ÇALIŞIYORSAN DEVAM ET , BAŞARIYORSUN İHTİYAR.
Five iyice sinirlendi ve ayağa kalkıp diego'nun yanına ışınlandı.
Five: SENİ ÖLDÜRÜRÜM ANLADIN Mİ BENİ.
Diego: GÖRÜCEZ İHYAR.
Vanya: çocuklar sakin olun.
Diego,five: SAKİNİZ BİZ .
Five: onu öldürdüğümde daha da iyi olucam.
Bu oyunun verdiği bir duyguydu , nefret . Bu nefret sona ermese sonları ölüm olucaktı ...
——————————————————-
Bölüm sonu
Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın :)
Sizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaret ve ölüm
FanficYapmış olduğum o oyunu tekrar görmek beni germişti ama bu sefer kazanan ben olmalıydım. Yoksa bu sonsuza kadar devam edecekti . Her şeyden habersiz zarlara uzanan Luther'a baktım . oyunun zarlarını çoktan atmıştı ve kabusumuz şimdi başlamıştı ... *g...