momo okul çıkışı zaman kaybetmeden hızlıca mina'nın yanına kafeye doğru yürümeye başladı. çok pişmandı,mina'ya böyle davrandıkları için. rosè ve dahyun'a bir şey dememişti. önce kendisi minayla konuşmak istiyor ve ondan özür dilemek istiyordu. onu o gün ağlayarak gördüğünde daha da çok pişman olmuştu, yaptıkları yüzünden.
kafeye gelip içeri girdiğinde mina'nın en arka masalardan birinde oturmuş derin düşüncelere daldığını görmüştü, yavaşça yanına doğru yürüyüp,karşısındaki sandalyeye oturdu ve konuşmaya başladı.
bir şeyler içer misin?
hayır, işim var ne diyeceksen çabuk söyle gideceğim momo.
mina lütfen kaçmaya çalışma,sana her şeyi anlatacağım. sadece beni dinle. ister affet ister affetme ama seninle konuşmam ve özür dilemem gerek yoksa içimdeki vicdan azabını dindiremem.mina tamam anlamında kafasını sallamıştı ve momo'nun konuşmasını bekliyordu.
mina ben çok kötü biriyim bunu biliyorum şuana kadar birçok kişiyi üzmüş, kalbini kırmış ve daha bilmediğim bir sürü kötü duyguyu insanlara yaşatmışımdır. beni uyaran ve yol gösteren bir ailem veya arkadaş çevrem asla olmamıştı,seninle tanışana kadar.
biz kötü insanlar değildik mina,ortam kötüydü. bizi eğiten birileri yoktu,seni de çok üzdüm,kırdım bunu biliyorum. geçen gün sana dediklerimizden sonra seni ağlarken gördüm ve oturup düşündüm ben nerede yanlış yapıyorum diye.
eşcinsellerin iğrenç olduğunu, onların hasta olduğunu kendime o kadar inandırmışımki aslında kendimin hatalı olduğunu bilmiyordum. ben de aşık oldum mina hem de bir kıza. işte o zaman seni çok iyi anladım. biz aşık olacağımız kişiyi seçemiyoruz.benim için aşk güzellik algısından ibaretmiş sadece.
beni ister affet ister affetme bunları sana anlatmam gerekiyordu senden özür dilemem gerekiyordu yoksa içim rahat etmeyecekti,çok çok özür dilerim mina. böyle olmasını istemezdim.
son cümlesini de söyledikten sonra momo kendini tutamamış ve ağlamaya başlamıştı,mina onun ilk başta amacının kötü olduğunu düşünmüştü ama momo konuştukça ne kadar pişman olduğunu anlamıştı. oturduğu yerden kalkıp momo'ya sarılmıştı.momo bunu beklememiş olacak ki ilk başta duraksamış ve daha sonra oda mina'ya sarılmıştı. ilk ayrılan mina olmuştu ve momo'nun göz yaşlarını silip konuşmaya başladı.
seni affettim tabiki momo,en yakın arkadaşım sensin.beni her zaman ilk anlayan,ilk destek olan kişi sensin. hatanı anlamış olman beni çok mutlu etti.
momo mina'nın dediklerine karşın gülümsemişti.
çok hatam var biliyorum,bundan sonra seni üzmemek için elimden geleni yapacağım. chaeyoung'a aşık olduğunu biliyorum bu arada. ona nasıl baktığını, değer verdiğini ve eminim ki oda sana karşı boş değil.
öyle mi diyorsun? onlara çok kötü şeyler yaptık momo,beni hemen affetmemesini anlıyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum. çok pişmanım.
üzülme,ben sana yardım ederim ve her şeyin üstesinden beraber geliriz.hadi şimdi ağlamayı bırakalım ve yemek yiyelim o sırada bir şeyler düşünürüz.
sağ ol momo,bu arada chaeyoung demişken senin de onun arkadaşına aşık olduğunu biliyorum.
momo kızarmış ve başını öne eğmişti. mina hafifçe kıkırdamış daha sonra ciddi bir hale bürünüp garsona seslenmişti.
yemek boyunca birlikte birçok şey hakkında konuşup,dertleşmişlerdi.
yazdığım en uzun bölüm sanırım, birçok kez kontrol ettim umarım olmuştur. düz yazıda kötüyüm biliyorum ama olayları bu şekilde toparlayabilirdim ancak.♡