3.Kapitola

26 5 1
                                    

Jakmile jsem uviděla školu tak na mě padla strašná nervozita...,,Alexi?'' Tím že jsem ho oslovila se zastavila celá skupinka a všichni utichli.,,Ir?'' ,,No víš já jsem celkem nervózní a úplně nevím jestli se mi tam chce.'' ,,Zai odkdy se ty něčeho takového bojíš? Vždycky si byla ty ta která štvala učitele, až jsem myslel že vyletí z kůže a s uší jim vyletí pára.'' Podíval se na mě s úšklebkem a po vytaženým obočím.,,Máš pravdu! Nejsem přece posera! Nebo jo kluci?!'' Zakřičela jsem na ně. ,,Nejsi!'' Řekli kluci sborově.,,No fajn, tak jdeme!'' Řekla jsem se svým typickým úšklebkem.


Jakmile jsme vešli do školy všichni se na nás zvláštně dívali a šeptali si.Podívala jsem se na kluky zvláštním pohledem a zeptala jsem se jich: ,,Kluci proč na nás všichni tak blbě hledí?'' Zach se ušklíbl a odpověděl mi ,,No to víš kočičko my jsme na škole ti slavní!'' Ali se ujme slova ,,Jsme ale neměj strach, většinou to bývá sranda.'' Řekne a zasměje se jako všichni ostatní kluci.,,Tak fajn kluci, řekněte mi kde je ředitelna, musím jsi tam pro nějaký papíry a klíče od skříňky!'' Oznámila jsem jim a protočila oči. Kluci se zasmáli.,,Proč se sakra smějete!?'' ,,No myslíme si že nás paní ředitelka strašně ráda uvidí, po tak dlouhé době.'' Řekl tentokrát Seb s velkou ironií v hlase. ,,No to víš sestřičko trávíme tam dost času.'' Usmál se na mě nevině brácha. ,,Jo tak to se ani nedivím.''smála jsem se. 


Před ředitelnou:

,,Tak jsme tady'' teď se slova ujal překvapivě Niall ,,Tak když jste mě sem tak pěkně dovedli, můžete i zaklepat.Mě to vadit vůbec nebude.'' Řekla jsem a zamrkala očima. ,,No tak to v žádným případě ségra! Umíš si představit reakci ředitelky až nás tady uvidí?!'' Řekl brácha s vytřeštěnýma očima, tak možná neřekl ale zařval...,,Alexi zbláznil ses...'' Andrew to ani nestihl dopovědět a otevřeli se dveře do ředitelny.Všichni jsme jen vytřeštili oči. ,,Ale, ale koho pak to tu máme?'' Řekla děsivě vypadající baba v hnusných, odpudivých šatech s brýlemi na očích.Pak nejspíš zaměřila mě, protože se zeptala ,,A vy jste kdo slečno?'' ,,Dobrý den, já jsem Zaira Austinová.'' Řekla jsem s předstíraným úsměvem.,,Aha, vy jste ta nová a pokud jsem to dobře pochopila tak sestra tady Alexe.'' ,,Ano přesně tak'' ,,Tak a co tady chcete vy kluci? Zase jste něco provedli?!'' Řekla a hnusně se na ně mračila.A já se jen držela abych nevybuchla smíchy, u čehož se na mě kluci hnusně dívali. ,,No my sem došli se Zairou, jde si pro učebnice a pro klíč od skříňky.'' Řekl tentokrát Jase. ,,No dobře, pojďte teda všichni dovnitř.'' Řekla ředitelka s povzdechem.


Po tom všem vyřizování jsem měla konečně svoje učebnice a klíček od skříňky.Kluci mě dovedli ke skříňce a tam hned začali mluvit. ,,Ale, ale sestřičko ty ses nám chtěla smát?'' Řekl s po vytaženým obočím brácha.Já se samozřejmě tvářila co nejvíc nevině.,,Já? Ne. Určitě se ptáš špatné osoby.'' Usmála jsem se na něj.,, Jo jasně a já jsem Ďábel'' řekl s protočením očí Zach.Tomu se všichni zasmáli, jen já zůstala stát s vážnou tváří a řekla jsem ,,No možná jo.'' Provokativně jsem se na něj ušklíbla. ,,No jo v posteli určitě.'' Řekl s tím svým úšklebkem. ,,No tak dost!'' Vmísil se do toho tentokrát James. ,,Řešili jsme úplně něco jiného, no ale to je teď radši jedno, jdeme Zai zavést do třídy.'' Řekl radši Niall a usmál se na mě. Když jsem šla kolem něj pošeptala jsem mu. ,,Děkuji.'' ,,Není za co.'' Rychle odpověděl než si toho všimnou ostatní. Došli jsme k mojí třídě, teda nejspíš.Brácha se ujal slova.,,Zai jelikož už je hodina, tak už tam bude učitelka, vím že si poradíš a navíc tam budeš mít Jamese! My už musíme.'' Rozloučili jsme se a kluci odešli.S Jamesem jsme se na sebe podívali a vyprskli smíchy.Vlastně ani nevíme proč.,,No tak jdeme Zai, můžeš sedět vedle mě.'' Řekl, mrkl na mě a otevřel dveře.Jakmile vešel dovnitř učitelka na něj začala řvát.,,Johnsone kde jste sakra byl a jaktože jdete pozdě?!'' ,,To vám může být jedno.'' Řekl a šel si sednout.,,A vy jste kdo?!'' Zeptala se mě a s tím se na mě otočil i zbytek třídy. ,,Dobrý den, já jsem Zaira Austinová.'' ,,Vy jste sestra Alexe Austina?! Bože! Já tady budu mít dvě takové osoby! Tak nám o sobě ještě něco řekněte.'' Řekla. Já se jen ušklíbla a řekla jsem. ,,Víc už vás nemusí zajímat.'' Usmála jsem se ,poklonila a šla si sednout.Na což se celá třída začala smát a tleskat.No učitelka na mě vykulila jen oči.,,Bože jestli tohle přežiju, budu tu mít dva Alexe!'' Myslela si že ji neslyším ale já ji slyšela.,,Nějaký problém paní učitelko?'' Zeptala jsem se a povytáhla obočí. ,,Ne žádný! A teď už jdeme na matiku.'' V tuhle chvíli jsem učitelku přestala poslouchat a začala jsem se bavit s Jamesem.Ten si se mnou plácl a řekl že jsem jí to natřela.


Po konci té hrozné hodiny jsme šli s Jamesem na chodbu za klukama. Já na ně hned skočila a zvolala jsem ,,Ahoj kluci.'' Oni vypadali celkem vyděšeně a Andrew se zeptal. ,,Ona něco fetovala?! Brácha co jsi jí sakra dal?!'' ,,Já nic!'' Musela jsem se zasmát, protože tahle situace byla strašně vtipná, no kdo by se nesmál?! ,,Proč se jako směješ?'' Zeptal se Zachary. ,,No tahle situace je tak vtipná, nic jsem nefetovala jen jsem happy že už nemusím být v té třídě!" Smála jsem se.,,To kdyby jste viděli jak to té učitelce natřela!'' Vykřikl z ničeho nic James.,,Co, jak?!'' Zeptali se kluci.,,No tak trochu jsem se učitelce poklonila...'' Uchechtla jsem se a poškrábala jsem se na zátylku. ,,Děláš si srandu Zai?'' Zeptal se Jase. ,,Ne?'' ,,U toho jsem měl být!'' Směje se a s ním i ostatní kluci.,,Holka ty jsi dobrá.''Smáli se.

O všechny ty nudné hodiny později jsme šli domů, šli s námi i kluci ale já si jen lehla a usnula.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak po delší době tu máme novou část! Doufám že se vám bude líbit. <3

Brunet s nenávistí v srdciKde žijí příběhy. Začni objevovat