Kylie's [POV]..
"Mom NOOOO!!!! I DONT WANT TO MARRY THAT HORRIBLE GUY!I WILL MARRY ANYONE EXCEPT HIM!!! ILL DO ANYTHING TO SAVE OUR COMPANY BUT MOM!! I DONT LIKE THAT GUY!!!" *tears are slowly falling from my beautiful face* naks....beautiful face talaga? hihihihihih pero back to the scene...
.
"BUT NAK! UNDERSTAND THAT,THEY WILL HELP US ON RAISING BACK OUR COMPANY"
.
"YES MOM! I KNOW! BUT MOM WHY IS IT HIM!?THEIR ARE LOTS OF GUYS AND RICH FAMILIES THAT WE'VE KNOWN!"
masama ba akong anak?!kase nakikipag-away at sumasagot ako sa mommy ko? well yah i feel it too... :(
eh nakakabanas eh arrange marriage daw?! what the?! i wanna die!!
.
"BUT THEY ARE THE ONE WHO OFFERED THIS DEAL, I ACCEPT IT BE... BE .... CAUSE.... IM AFRAID TO LOSE THE ONLY THING THAT YOUR FATHER LEFT US BEFORE HE DIED! PERO TEKA NGA ANAK DIBA NAPAG-USAPAN NA NATIN YUN NOONG BATA PA KAYO?! SO BEAR WITH ME KYLIE LORRAINE ANNE JIMENEZ YAP"
.
.
sige na kami na ang nag-aaway.... :( kasi naman eh.....kung maka emphasize naman si mommy sa name ko...wagas pati middle name ko sinali..well nasabi na din ni mommy ang name ko..ipapakilala ko sarili ko...alangan naman kayo?nakakahiya siguro... hi, im KYLIE LORRAINE ANNE JIMENEZ YAP , 20 years of age, may isang kapatid si JOELYN KATE YAP..mayMU lang..at NBSB...at hindi magaling sa fashion(pa humble)..meron akong isang bestfriend si GAIL MILCA DEL LOS REYES...
.
.
"BUT MOM!YOU DONT KNOW WHATS THE REASON, WHY I DONT LIKE THAT STUPID, IDIOT AND IGNORANT GUY! do you want to hear the whole story?
.
.
"is it okay to you?" ay ganun?! kalmado na kame :).....
.
.
"yes mom, and so that we can stop this nonsense deal"
Tss...
.
.
"But Kylie.....try...." *weak smile*
.
.
"Ok.....mom heres the story...."
BINABASA MO ANG
"ThE rEtUrN oF tHe CoMe BaCk"
General Fictionyung first love at first heartbreak mo ay bumalik at may planong pakasalan ka anong gagawin mo? this is a story of forgiveness and love....