kiedy słyszysz jak śpiewa

1.1K 61 21
                                    

⚘levi ackermann⚘
Robiłxś w kuchni kolację dla was, gdy nagle usłyszałxś głos swojego męża, ale dość w nietypowy sposób...Brzmiał jakby...śpiewał? Ale nie sądziłxś, że taka sytuacja kiedyś się nadarzy. Zbliżyłxś się do drzwi od waszej sypialni po czym je otworzyłxś.
-Nie wiedziałxm, że tak pięknie śpiewasz Levi-uśmiechnęłxś się złowieszczo.
-Nikomu ani słowa, albo rzucę cię na pożarcie tytanom.

🍬eren jaeger🍬
Dość często zdarzało Ci się słyszeć jak Eren śpiewa, zwłaszcza gdy urządzał sobie spotkania z Arminem i Mikasą w waszym domu. Jednak tym razem byliście sami, a ty usłyszałxś głośny śpiew chłopaka. Co jeszcze dziwniejsze, był w łazience, więc zapewne śpiewał pod prysznicem. Po wyjściu z łazienki, przeczesałxś lekko jego wilgotne włosy.
-Jesteś moim idolem Eren!! Zaśpiewasz mi coś?~~
-Y/N...-mruknął zarumieniony.

💃erwin smith💃
Okej to było dziwne, ale naprawdę właśnie słyszałxś śpiew swojego męża. Stałxś w szoku patrząc na Erwina, który na całe szczęście jeszcze cię nie zauważył. Postanowiłxś, że nie będziesz go zawstydzać i nie będziesz mu o tym wspominać.

💢jean kirschtein💢
Chłopak dostał jakiejś głupawki i zaczął śpiewać tańcząc po pokoju jak baletnica.
-Jean, zamknij się w końcu-mruknxłxś groźnie patrząc na chłopaka.
-NIE SŁYSZĘ CIĘ Y/N, MÓJ GŁOS CIĘ ZAGŁUSZA WIESZ?!

🌿armin arlert🌿
Gdy tylko usłyszałxś jak twój chłopak śpiewa, odrazu przybiegłxś do pokoju i przyłączyłxś się do niego. Początkowo chłopakowi było wstyd, jednak to uczucie szybko znikło i tak o to zrobiliście sobie noc karaoke.

Preferencje ♡SnK♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz