06." Sen on yedim, sen her yaşım, sen her şeyimsin papatyam."

2.2K 124 147
                                    

~
Derin nefes aldı. Soğuk havanın akciğerlerini dolduruşunu hissetti ve çok tuttuğundan yanan ciğerleriyle geride bıraktı.

Dopdolu olan eve baktı. Herkes çoktan oradaydı.

Arka bahçe de, ön bahçe de ve kapısı açık olan evin her yerinde. Oğullarının bir kere de olsa gençler gibi elenmesi için kurulan bu parti doğum  gününe saniye sayıp, pasta üflemek ve yemekle son bulacaktı.

İçeri girdi. Evet köşe bucak kaçtığı arkadaşının büyük ihtimal ağlayarak yazdığı mesajlar sonrası iki gün geçmişti ve bu iki günde iyice düşünmüştü. Gitmeme kararını almıştı. Yani şuan yaptığı şeyin tam tersini.

İç çekti gördüğü mutsuz bedenle. Zoraki arada çevresindeki insanların dediği şeye kahkaha atıyor ve gözlerini çevresinde dolaştırıp büyük ihtimalle arkadaşını görmeye çalıyordu.

Jeongguk öylece onu izliyordu. Ne harika içkiler, abur cuburlar umrundaydı ne de bu havasız ortam.

Onu arka bahçeye çekip kimsenin göremeyeceği bir yer de öpmek istedi.

Taehyung'u çok güzeldi...

Oturup ağlamak istedi. Ondan hoşlandığı için, onu üzdüğü için kendinden nefret etti.

Ama ne yaparsa yapsın aşkından edemiyordu. Taehyung ona göre çok sevilmeliydi. Güzel sevilmeliydi. Elinde şans olsaydı onu çok güzel sevebilirdi...

Gelen pastayla dikkati dağıldı. Taehyung ise hala göremediği beden yüzünden dudaklarını büzüp dolan gözlerini saklamak istedi.

Saniyeler sayıldı ve mumlar üflendi. Büyük alkış sırasında Jeongguk arka bahçeye çıkıp o yere gitti. Önceden de böyle kutlarlardı. Ama sonrasında birbirlerini sıkıca sarılıp yanaklarını öperlerdi birbirlerinin.

Ağaç dallarının ve duvar arasında kalan otuz santimetrelik yere çöküp ağlamaya başladı.

Sessiz olmaya çalıştığından ağrıyan boğazını bile umursamıyordu. Kalbi çok acıyordu. Ve o sadece on yedi yaşındaydı.

Gelen seslerle göz yaşlarını silip ayağa kalktı.
Dallar arasından Taehyung girdiğinde korkmuştu. Taehyung ise onu yeni fark ederek önce şaşırmış sonra kırgınlıkla dolmuştu.

Taehyung da Jeongguk gibi duvara yaslandı.
"Neden yanıma gelmedin?"

"Kırgındın."

"Son an da annen izin vermiş gibi."

İç çekti. Şuan bu sanırım ilk sözlü kavgalarının başlangıcıydı.

"Konuşsana Jeongguk! Neden gelmek istemediğini söylesene? Bize ne olduğunu? Neden benden gittiğini? Neden sözümüzü bozduğunu?! Söylesene!"

İkisi de ağlarken Taehyung son kelimesiyle beraber Jeongguk'un omzuna vurdu.

Diz çöküp ağlarken tek söylediği şey" Söylesene. "ydi.

Jeongguk hormonların ve ağlayışın verdiği duygularla hiç düşünmeden söyledi. Zaten bitmişti her şey...

Hıçkırıkları arasında nefes alması bile zorken konuşması daha da zordu.

" ÇÜNKÜ - ÇÜNKÜ SENİ SEVİYORUM. " o da diz çöktü. Taehyung ona şaşkınca bakarken o gözlerine bakmaya çekiniyordu. Taehyung'un dizini sevdi. "Arkadaşlığımıza ve sana ihanet etmek istemedim. Özür dilerim. Ama ben durduramam bu duygularımı. Ben seni seviyorum çünkü. Çok hem de. On yedi yaşımda ben sana tutuldum kaldım. Ne ileri gidebiliyorum ne geri. Öylece aşkınla batıp gidiyorum. On yedi yaşında en yakın arkadaşını kaybettiğin için özür dilerim. Ama ben her gece senin hakkında ıslak rüya görürken, kalbimde senin için olan kelebek bahçeleri oluştururken nasıl yüzüne bakarım ki? Nasıl?"

Taehyung, Jeongguk'u çenesinden tutup kendine çekti ve onu öptü. Jeongguk şaşkın dolu gözlerle bakarken alt dudağının yalanmasıyla karşılık vermeye başladı. İşte ikisininde yorgunlukları,kırgınlıkları öylece gitti bir öpücükle.

Taehyung'un on yedi yaşında sevgili oldular, Taehyung'un yirmi yedi yaşında nişanlı.

Her şey geçip gitti ama onlar asla birbirinden gitmedi.

Kelebek bir ömür güzel papatyaya sevgisini verdi yalnız hissetmesin diye, güzel özler getirdi. Ve papatya da izin verdi bir ömür yaprakların da güzel kelebeğinin dinlenmesine.

~
Son.

Mini saçma bir şey oldu biliyorum ama molalarım da ve iki günde ancak bu kadar oluyor. Gitmeden önce yazayım dedim.

İçimdeki kırgınlığı, umutsuzluğu ve belki de bir daha anmak istemediğim geçmişimi, en yakın arkadaşıma aşık oluşumu güzel anlatıyor bence.

Taylor Swift - Betty dinlerken oturdu konu aklıma bu yüzden ficin şarkısı o. (😭Çok güzel, çok kırgın bir şarkı...)

Umarım beğendiğiniz bir fic olmuştur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umarım beğendiğiniz bir fic olmuştur.

Ayrıca şak diye attım fici. Sürprizim nasıl haaa 😛

Kendinize iyi bakın!

bettyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin