Chapter 5

98 4 0
                                    

                      * August POV *

After Lexii Walked Out Me And Mel Started Discussing Aboudd The Situation. Mel Was Furious At The Situation. Igss Lexii Went To The Car And Waited. I Haven't Been Here Long Bt Why In The Hell Would SomeBody Shoot Up Tha Trap. I Mean I Knoee Mel Not One Of Those Crazii Trap Leaders Bt Hell Wtf Goin On. I Juxx Shook My While Walkin to The Car Lexii Was In Her Own Little Thoughts Igss. The Ride Home Was Silent And Awkward. We Finally Pulled Up To Her House And Sat There Foh Ah While. " Lexii ? " I Said. " What ? " She Asked Curious. " Can I Stayy Tha Night ? " I Asked. She Looked At Mee Like Niqqa Yhu Fr ? I Chuckled To MySelf And Waited , She Nodded Ha Head Nd We Got Out The Car. Once We Got Settled She Told Mee I Can Sleep In Tha Guest Room. I Turned The Tv On Nd Relaxed Ah Lil Bit Then I Heard A Scream. I Jumped Up Nd Went To The Living Room. " Lex- " , I Got Cut Off By Ah Big Splash Of Cold Water Hittin My Bac. I Turned Around And Seen Her Laughing. " Yhu Thinkk This Funny ? " I asked. She Nodded And Started Laughing Again , I Got Her Ass.

                      * Lexii POV *

I Was Dying Laughing All Of A Sudden I Was Bein Picked Up. " Aghhh August Put Me Dwn ! ", I Yelled. " Yo Ass Still Thinkk Its Funny ? ", He Asked. " Hell Yea Fym ," I Said As I Giggled. He Started Running Up The Stairs , I Started Laughing Because I Was Bouncing Up & Down Fast. He Ran Into My Bedroom Nd Threw Me On The Bed. " Omg August Why Yhu Do Tht !?! " I Playfully Yelled. " Because Yhu Threw Some Cold Ass Water On Mee Duhh ! " He Said. Then We Started Laughing. I Gave Him Ah Towel So He Can Kinda Dry Off. For The Rest Of The Night We Talked Chilled. It Was Nicee Chillen Widd Him , He A Cool Ass Dudee. I Said GoodNight Nd Made My Way To Bed.

                   * Unknown POV *

Unknown - Did Yhu Yhu Handle What I Told Yhu Too

?? - Yes , Well Kinda. I Shot Up The Trap Bt I Couldnt Get Lexii , She Wasnt There

Unknown - Mhm Yhu Lucky , Ur Family . Get The Fvckk Out My Office Foh' I Hurt Yo Ass.

Smhh Well I Guess Cant Send A Boy To Do A Man's Job. We Gotta Wait UnTil Another Timee Igss.

        

                   * Lexii POV *
I Was Standing In Darkness With Shawdows Coming Out The Darkk. " Boss How Are We Gonna Get Mel Back ? " One Asked. " By Hurting SomeOne He Loves" , The Other Said. " Lexii Ik Your Here ", He Said. I Tried Running Boudd EveryTime I Ran It Seemed Like My Foor Dug Deeper Nd Deeper Into The Ground. " Lexii ! LEXII WAKE UP ! ". I Woke Up With August Pushing. " Yhu Okaii ? " He Asked. I Nodded My Head Bt He Didnt Believe It. " Why Were Yhu Callin Mel Name Then. ". I Sighed , Well Here Goes Nothing

               

Thugs Can Love TooWhere stories live. Discover now