Chapter Seven

76 4 0
                                    

                     TeeJay POV

Ik , These Hoes Did Not Leave Mee Here By MySelf. Lexii & August Tongue' n Each Other Dwn. Elysiaa Dancing With Sum Niqqa , Smhh Am I Tht Lonely. I Sweaa Im Finna Set It Off. These Lul Dusty Bald Headed Roaches Finna Hear My Mouth Tonight. AnyWays Elysiaa Came Bac & Lexii Was Still Kissing August. " Hoe Why Yo Dustyy Ass Leave , Made Me Look All Lonely Nd Shxt " , I Said. " TeeJay Shut Tht Shxt Up Tht Nigga Was Finee Asll , Nd Yhu Ight Arent Yhu ? Did Yhu Get Hurt ? .. Exactly Carry On Boo , " She Said. We Busted Out Laughing Nd Kept Talkin About Random Stuff. " Lexii And August Makee Ah Cute Couple " , She Said. " Yeaa They Do Bt Yhu Knoe Lexii Gonn Deny , Bt End Up Goin Widd Him. " I Said. She Nodded Her Head & Took Ah Sip Of Her Liquor. It Was Getting Late & We Decided To Leave. " C'mon We Gotta Go Get These Two Love Birds , " I Said.

                         Lexii POV

I Felt Felt A Tap On My Shoulder , I Broke The Kiss & Turned Around , It Was TeeJay. " Yall Down Tonguein Each Otha Dwn ? " He Asked . I Blushed And Put My Head Dwn & Nodded My Head. August Grabbed My Hand , Nd We Walked To The Car. He Drove The Car Back This Time , It Only To 20 Minutes To Get To My House. He Pulled Up , Stopped The Car , Got Out & Picked Me Up & Carried Mee In The House. He Took Mee To My Room And Started Kissing On My Neckk. I Moaned Slightly And He Came Back Up To My Face. " Lexii Will Yhu Be My Girll ? , " He Asked. I Shook My Yea And He Kissed My Lips Again And Laid His Head On My Chest. Am I Ready For A Relationship ? Am I Gonna Get Hurt Likee The Past ? Those Questions Kept Repeating In My Head. I Fell Asleep With Those Questions On My Mind.

I Woke Up To An Arm Laying Across My Waist. I Slightly Moved His Arms Nd Went To The Bathroom. I Washed My Face Nd Brushed My Teeth , Wen I Walked Out He Was Still Sleep I Chuckled Nd Checked My Phone. Likee Always Elysiaa & TeeJay Txtd Bt One Stood Out.

Mel - Lexii Look , Ik Yhu Been In The Gamee For Three Years Bt I Need For Yhu , TeeJay , Elysiaa , Nd August To Get Out , Im Getting Out Too. Its Getting To Dangerous So Take Care Lexii.

I Couldn't Believe Wat I Juxx Read I Been The Gamee For So Long I Got Addicted To Fast Money. Smhh What Am I Gonna Do Now ? I Txtd Elysiaa & TeeJay Nd Toldd Them The News , Igss They Passed The Word To The Others. August Woke Up Nd I Toldd Him. He Seemed Kinda Mad Bt Let It Go. We Talked And Got To Knoe Each Other A Little More. Maybe This Relationship Thing Will Workk.

Thugs Can Love TooWhere stories live. Discover now