Orda kim var?

4 0 0
                                    

Kızlar beni zorla sakin bir köşeye çektiler ve her şeyi anlatmam için merakla bana baktılar.Bende heycanla gülümseyerek ve içimdeki uçan kelebekleri yok sayarak herşeyi eksiksiz anlatım kızlar şok almuş bir şekilde bana bakıyorlardı.Bende onlara " bön bön bakmayı kesin demir ağaç oldu" dedim.
Onlarda aynı anda" tamam biz gidiyoruz siz keyfinize bakın yarin herseyi anlatacaksın" dediler.Bende" tamam tamam deyip onları gönderdim.Heyecanla demir' in yanına döndüm birbirimize bakıp gülümsedik.

Kendime inanamıyorum.Okulda demire hayran bir sürü kız vardı.Bizi öğrenince bana kesici gözlerle bakacaklar ama olsun ben demirinim o da benim.
Oof ne diyorum ben demirin konuşmasıyla saçma düşüncelerden kendimi alıp ona baktım"geceye başka bir yerde devam etmeye ne dersin?"dedi gülmeseyerek.Bende"mmm bilmem ...olur"diyip gülmsedim.

Aman allahım burası neresi?Hayatımda hiç böyke bi bara gelmedim.Etrafa bi bakındım.Mini etekli kızlar sarhoş erkekler ama ortam fena güzlel.
Demir bana elini uzattı.Beraber bara doğru yürüdük.Güvenlik demiri gördüğünde "hoşgeldiniz demir bey" diyip kapıyı actı.Beraber içeri girdik.Akalara doğru bi masaya doğru ilerledik.Demir kendi arkadaşlarını görünce normal bi ses ama biraz da ciddiyetle"selam beyler" dedi.Hepsi kalkıp "ooo demir ne zamandır gelmiyosun"dediler labali bi ses tonuyla ne biçim arkadaşları vardı demirin.
Bende selam verip tanıştım.Az esmer kahverengi gözlü yakışıklı olan mert yanindaki kumral yeşil gözlü ve sempatik tipli olanda alper olduğunu oğrendiğim arkadaşlardı.
Biz demirle oturduk ve demir içecek söyedi.hep birlikte sohbet ettik bana neden bu okula geldiğimi sordular.Benim gibi bir kızın böyle bir okula neden geldiği gibi sorular...
Sanki keyfimizden geldik.
Bir erkek masaya geldi ve demirin kulağına eğilip bir seyler soyledi.Demir kaşlarını çattı ve benim elimden tutup dışarı doğru sürüklemeye başladı. Tamam götürüyonda bileğimi niye sıkıyon.Daha fazla dayanamadım ve tam pistin ortasındayken demire "kendim yürüyebilirim."diye bağırdım.Aynı zamanda kolumuda kurtarmaya çakışarak.
Bana dönüp kızgın bir şekilde "burdan hemen cıkmamız gerek mızmızlanmayı bırak"diye bağırdı.
Sanki su an karsimdaki demir başka demirdi.Lunaparktaki o tatlı çocuk gitmiş ve vahşi bir demir gelmsti.Hepsi aynı iste ODUN .
Dışarı ciktigimizda demir kızgın bir sekilde etrafa bakındı.İstemediği birini gördü sanırım ve beni tekrar sürükleyerek arabasına götürdü.
Gazı köklenip bu sokaktan çıktık.Evin yolunu tarif edecektim ki "evinin nerde olduğunu biliyorum" dedi. Nerden biliyordu bu çocuk?
"Ne olduğunu anlatacak mısın artık?"dedim.Meraklı bir şekilde.
Bana dönüp "sadece istemediğim birini gördüm."dedi.Biraz kızgın ve sakin karışımı bir sesle.
Evimin sokağına girdiğimizde"teşekkürler görüşürüz"dedim hafif sırıtarak.

Bana dönüp"bu akşamın böyle olmasını istezdim.Bunu telafi edicem"dedi.Sırıtarak
Ya ben sesin o gamzelerini yerim.Gülümseyince bi başka oluyor.En masum hali.O gülümserken zaman dursun istiyorum.Başka hiçbir şey olmasın.Sadece birbirimize bakalım.O gülünce tüm sinirim gidiyor.Sanki hiç bir şey olmamış gibi.

Off deniz daha çocuğu tanımadan ne diyon.Mal değilsin ama salaksın deniz diye iç sesimle konuşmayı bırakıp demir'e döndüm."peki tamam"diyip arabanın kapısını actım.Kapıyı kapatıp bir kaç adım atıp arkama baktım.Birbirimize bakıp gülümsedik.Ben anahtarı bulup kapıyı açarken demir coktan gitti.Boşuna odun demiyorum.

Eve girince kardesim bana doğru koşup kucağıma atladı.Onu öpüp beraber benim odama gittik.Onu yatağa bırakıp gıdıklamaya başladım.Öyle masum ve güzel gülüyor ki büyüyünce nelerle karşılaşacağından habersiz.Beraber gülüşüp eğelenirken telefonum çaldı.Kardeşime"sen aşağı in ben birazdan gelicem"dedim gülümseyerek o da"tamam" deyip gülümsedi.

Arayanın asya olduğu görünce telefonu açtım"selam bebek naber"dedi.Sırıttığını görür gibiyim."iyi tatlım sen?dedim. Aynı sevinçle."iyiyim bende bu akşam kız kıza sinamaya gidelim diye düşündük asyayla sen de gel"dedi.
"Mmmm olabilir saat kaçta"dedim.Hevesle.
"8'de seni almaya geliriz."dedi Bende"tamadır görüşürüz"diyip vedalaştık.
Aşağı inip bıcırık kardeşimle biraz ilgilenip yukarı çıktım.Dolabı açıp kıyafetlerime bi göz gezdirdim.Siyah fileli bir etek ve üzerime beyaz güzel bir bluz giydim.Ayakkabı olarakta siyah topuklu ayakkabılarımı giydim.Saçlarımı salık bırakıp hafif makyaj yaptım.Çantamı alıp odadan çıktım.Annem beni görünce klasik bir şekilde"nereye gidiyorsunuz deniz hanım bu ne şıklık?"dedi imalı ve bir o kadar da gülümseyerek "anne biz aylinlerle kız kıza gezmeye karar verdik.Hani arkadaş edineyim evde kalmayayım falan"dedim hafif sırıtarak.

"Hmm peki öyleyse çok gecikme"derken telefonuma mesaj geldi.

Aylinden"aşağıdayız:)"mesajı okuduktan sonra annemi öpütüm ve ceketimi alıp aşağı indim.

Aylin ve asya gercekten cana yakın ve iyi kızlar okulda onca iğrenç kızlar arasından iyi kişilere denk gelmişim.

Kızları görünce kendi kendime konuşmayı bırakıp onlara doğru yürüdüm ve birazda sırıttım.Onları öpüp taksi cağırdık.

AVM'girip yukarı çıktık.O kada kalabalık ki nasıl sinemaya girecektik.Bilemiyorum.En üst kata sonunda geldiğimizde biket almak için ilerlerken asya bana seslenip"deniz şu bilet sırasına bak"dedi.

"Evet ya çok kalabalık" dedim üzülmüşçesine.

"Onu demiyorum dikkatli bak"dedi.Sabırsızca ikiside bana bakıyordu.

Yok artık!!!olamaz kimle? nasıl?
Demir ve sinema.Cümle bile güzel olmadı.
Kızlar beni dalgınlığımdan kurtarmak için ellerini gözümün önünde gezdirip"deniz iyi misin?diye konuştulalar

"He-he cok iyiyim"dedim.Saçmaladığımın farkında olarak.

Sanki bizim burda okduğumuzu daha önceden biliyormuş gibi demirle göz göze geldik.
Allahım o yeşil gözleriyle beni eritiyor resmen.


Sevgili okurladım şu an ne kadar az kişi olsak ta ilerki bölümlerde cok kişi olacağımızı düşünüyorum.
Farkındayım her şey cok hizli gelisiyor ve biraz acemiyim.Hatalarımı affedin.Yorumlarınızı bekliyorum.Sizce sinemaya beraber mi girecekler ya da demirin yanında biri varmıdır?Çok öptüm

YeşilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin