Lunapark a gidiyoruz

64 1 1
                                    

Bende evet anlamında başımı salladım. Neşeli bir şekilde lunaparka gittik. Bana soran gözlerle "Neye binelim?" dedi. Bende "Gondola ne dersin "deyip gülümsedik bilet alıp sıra bekliyorduk, heyecandan karnımda kelebekler uçuyordu. Sıra bize gelince ortadan bir sonrakine bindik. Çok kalabalık değildi, neredeyse 6 -7 kişi vardı.

Demirin ağzından

Deniz, kumral saçlı,ela gözlü, buğday tenli, ve 55 kilo civarlarinda güzel bir kızdı. Çok tatlı ondan gözlerimi alamıyorum artık ona onu sevdiğimi söyleme zamanı geldi. Tam da Dumanın -senden daha güzel şarkısı çalıyordu. Evet şimdi söyleyeceğim. Ellerini havaya kaldırmış ve bağırıyordu. Kolundan tutup aşağıya indirdim ve bağırarak "Deniz seni seviyorum prensesim ol "dedim ve üstümden tonlarca yük kalkmıştı sanki. Bana bakıp güldü "bende seni seviyorum yakışıklı "dedi O kadar mutluydum ki ne yapacağımı şaşırdım gondoldan inince korku tüneline ordan dönme dolaba bindik. Yavaş yavaş yukarı çıkıyorduk. Ona döndüm . "Deniz hersey cok hizli gelişiyor farkındayım ama bu hiçte umrumda değil sen çok güzelsin ve ilgimi cekmeyi başardın." dedim. En üstteydik elektrikler gitti ve biz yukarda kalmıştık.

Denizin ağzından

Ben ona döndüm. Zaten o da bana bakıyormuş. "Demir sana güvenmek istiyorum.yani seninle acılarımı unutuyorum mutlu oluyorum. Hep yanımda ol hiç gitme istiyorum "derken işaret  parmağıyla dudaklarıma dokundu . "Şşşşt lütfen birsey söyleme . "Dedi . "Sonra da dudaklarını dudaklarimla buluşturdu.  O kadar heyecanlanmıstım ki ne yapacağımı bilemedim . Bir yanım aman bi daha ne zaman bugünleri yaşayacağız ki öp gitsin diyo . Diğer yanımda fazla abartma diyo .

Bende birinci düşünceme dayanıp ona karşılık verdim . Bi anda elektrikler geldi ve ikimizde korktuk birbirimize bakıp gülümsedik . Aşağı indiğimizde ona teşekkür ettim . O da "teşekkür edilecek bişey yapmadım ki "dedi  .

Tam merdivenlerden indik karşımızda asyayla aylin . Sok olmuştum doğrusu.

Demirle birbirimize soran gözlerle bakıp tekrar onlara döndük .

Ben "selam millet  tesadüfe bak ne güzel "dedim.

Aylin benim kolumdan tutup demir e "bizkm ufak bişeyler konuşmamız lazım demir  biraz beklesen olur dimi ? Dedi

Demir " tabi beklerim "dedi. 

Sevgili az da olsa olan okurlarım
Hesabimi doğrulayamadığım icin yeni bölüm yazamıyorum.Bu yüzden yeni bi wattped hesabi acip oradan yeni bi kitap yazacağım.Adı yine YEŞİL olacak
Beni destekerseniz cok sevinirim.
Cok öptüm

YeşilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin