VAROVÁNÍ: O téhle postavě toho moc není známo jelikož nemohu najít žádný leaks od hráčů z MIHOYO takžéééé.... něco krapet domyslím a jakmile bude nějaký update tak upravím.... hodně toho bude asi vymyšleno i z domněnek ostatních hráčů... A z obrázků co najdu (meme, krátké obrázkové příběhy,....)
Jméno + z čeho je: Gorou / Genshin impact
Titul/přezdívka: General of the Sangonomiya Resistance
Věk: 18 ????
Povaha: Říká, co má na mysli bez ohledu na, že by bral v potaz city ostatních. Ale vychází dobře s ostatními a je ochoten pro ně vytasit meč (v jeho případě luk). Během bitvy si ustojí svoji pozici a jak boj pokračuje tak se stává agresivnější. Má však i své slabé chvilky, hlavně když přijde na podrbání, to je i pak schopen vytasit svoji největší zbraň....Když se mu ale něco nelíbí, ať je to třeba zatahání za ocas nebo urážka či boj, tak dokáže ukázat i svoji divočejší stránku.
V čem vyniká: Lov, střelba z luku, stopování
Schopnosti: Je držitelem Geo vision (zde přichází domněnky ohledně schopnostía hodně inspirace),
Normální útok: Střílí jednoduché šípy nebo může vystřelit několik šípů rychle za sebou
Nabíjecí (Charged) útok: Kolem šípů se objeví až 4 drahokamy (podle toho jak dlouho nabíjí), které vystřelí spolu s šípem.
Elementární útok (Elemental skill): Aktivuje štít, který ho brání. Při aktivaci štítů se zvýší síla jeho útok.
Elementární výbuch (Elemental Burts): Vystřelí salvu šípů které obsahují Geo energii, když padají na zem tak se kolem nich objeví drahokamy, které způsobují další poškození.Něco o: Gorou patří mezi lidi s fyzickými zvířecími rysy (V komunitě jsou dohady jestli je liška nebo Shiba Inu, já si myslím, že je liška takže bude liška) Nemá rád, když se k němu někdo chová jako ke psovi, ale nemůže si pomoct lehce vrtět ocasem, když je podrbán nebo dostane kompliment. I když se snaží tvářit uraženě tak ho snadno jeho liščí rysy prozradí. Gorou je také generálem odporu Sangonomiya, který se snaží bojovat proti Archonu oblasti Inazuma, jenž bere Vize ostatních a snaží se dosáhnout věčnosti po celé Inazumě. Skupina, které je Gorou součástí s tím však nesouhlasí a snaží se zabránit vykořisťování lidí z oblasti Inazuma.
Vzhled:Budu upřímná v angličtině ty informace zní ohodně lépe (ty co jsou známé), ale snažila jsem se to nějak normálně přeložit jak se jen dalo xD.