567 beğenme
tzuyu.chou Her zaman benimle olduğun için teşekkürler unnie ♡︎ @jihyo.park
3dk önce
Bu gönderi için yorumlar kapattılmıştır
***
Tzuyu'nin son gönderisine baktım ve telefonu kapatıp cebime koydum.
Dans pratik odalarından birindeydi. Son bir haftadır benden köşe bucak kaçıyordu ve bu beni deli ediyordu.
Onu görememek beni deli ediyordu.
Bunları düşünürken hızlı adımlarla üç numaralı dans pratik odasına ilerliyordum.
Kapı hafif aralıktı. Kapıyı çalma gereği duymadan kapıyı açtım ve içeri girdim.
Nayeon unnie, Jeongyeon unnienin kucağına oturmuş ve onu öpüyordu.
Neyseki benim geldiğimi fark etmemişlerdi. Yavaşça pratik odasından çıktım ve hemen yanındaki iki numaralı dans pratik odasına girdim.
Bu dans pratik odası hem kız hem de erkek stajyerlerin kullanabileceği bir yerdi.
İçeride Bangtan üyeleri vardı. Biraz oturup soluklandıkları çok açıktı. İçeriye pat diye girdiğim için de hepsi bana bakıyordu.
"Tzuyu'yi gören oldu mu?"
"Hayır." Namjoon Oppa kısaca cevapladığında yanlarına gittim ve oturdum.
Az önce gördüklerimi birine anlatmazsam çatlardım.
"Siz dinlenirken size bir şey anlatayım o zaman. Kısacık."
Hepsi bana tuhaf tuhaf baktı ama sonunda kafalarını evet anlamında salladılar.
"Yan odada Nayeon unnie ve Jeongyeon unnie işi pişiriyor."
"Ne!" Seokjin oppa her zamanki gibi aşırı bir tepki vermişti.
"Baya kucak kucağa öpüşüyorlardı."
"Onlardan beklemiyordum." Jimin oppa kısık ve düşünceli bir sesle konuştu.
"Ben onlardan önce sen birini bulursun diye bekliyordum." Dedim ve hafifçe kıkırdadım.
"Bu gidişle gruptaki tek sap olacaksin Jimin." Yoongi oppa yine Jimin oppayla dalga geçerek konuştu.
"Çıkış yaptığımızda en az sorunu olan ben olacağım demek oluyor bu hyung."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Go Hard [Satzu] Texting ✓
Fanficsana_minatozaki Ben bir kız gördüm, Çok güzeldi. . . . SaTzu fanfiction ~~~