george's pov: când eu cu karl am ajuns in camera văzusem 2 baieti care se jucau...cărți pe bani..? pentru mine era ciudat dar karl părea ca s a mai jucat și s a dus imediat lângă ei și s a împrietenit..eu stăteam in tocul ușii,nu stiam ce sa fac iar după începe sa ii spuna ceva lui karl un baiat nu chiar asa de înalt și cu o căciula care scria LAFG și parul negru spre maro închis:
(Alex adică Quackity va fii A)
A: yo karl nu ne spui și noua cine e prietenul tau adică colegul nostru nou? spune alex
K: cum sa nu,george vino încoa si ii face semn sa vina
G: mbine spun eu putin speriat,nu stiu de ce eram speriat sincer.
K: ok deci baieti el e george,cel mai bun prieten al meu,are 24 de ani si e pitic iar karl scoate un zâmbet
A: încântat de cunoștința,geroge sper sa ne înțelegem,eu am 18 ani si ma cheama Alex:) a da si baiatul de lângă mine cu ochelari este BadBoyHalo,are 22 de ani si este cel mai bun prieten la meu:)
(BadBoyHalo BBH)
BBH: încântat de cunoștiință zice baiatul cu ochelari si mai mic putin de statura decât mine
G: la fel<3 iar dacă nu va supărați o sa ma duc in camera sa despachetez:)
A&BBH: okkk
K: cred ca mai bine ma duc si eu:)narator pov's: camera celor 4 baieti avea 4 camere,unul pentru fiecare dintre aceștia,o baie destul de mare,sufrageria care era într-un fel aceeași cu bucătăria și un bâltoc și acesta destul de mare. Când george ajunge in camera sa Karl da buzna cu o fata serioasă in camera băiatului:
K: ba nevasta ce plm,de ce a venit Clay la tine? Tu vrei sa te futi cu el sau ce?
G: doamne karl,nu vreau, dar șeful meu este tatăl lui clay și mi a zis sa l meditez..nici mie nu mi place ideea.
K: bro dacă îți face ceva sa mi spui,ok? sau băiețiilor ca am auzit ca Alex a fost boxer si unul destul de bun.
G: mhm..*time skip magic: 17:30*
george's pov: se făcuse 5 jumate iar eu tremuram de frica,dacă Clay a venit sa ma bată,dacă voia sa îmi facă ceva si mai rau..nu ma puteam gandii la ceva bun,tot felul de gânduri urate im treceau prin gând...
gânduriile imi sunt întrerupte de o sonerie puternica,era Clay. Băieții erau plecați și muream de spaima. ma imbrac intr un tricou albastru și niște pantaloni de trening pentru ca aveam pantaloni de blugi și voiam sa ma simt mai comod.
Clay's pov: când ajung in fata camerei lui George incep sa dau pe sonerie cât ma tine mâna,eram nervos ca trebuie sa fac meditație cu prostu ăla dar nu aveam ce sa fac..când intr o data îmi deschide usa o persoana mica de statura și îmbrăcată cu albastru,era George. Era asa de dragut...Stai ce?! NU MA POT GANDII LA ASTA DOAMNE...dar totuși...masa arată el...când dintr o data se aude o voce firava care zice buna,era george,a început sa mi placa vocea lui dar nu trebuia sa se vada asta,nu acum.
G: um b-buna..?spune george temut
C: buna,hai o data,trebuie sa stau aici cu tine 2 ore deci hai mai repede,nu vreau sa pierd timpul cu tine,ai inteles?
G: mhm zice george și își da ochii peste cap fără a l vedea Clay.Narator pov's(adică eu bossssss):
cei doi baieti au plecat in camera lui george,iar aceștia se aseaza pe jos și George începe sa vorbească despre ce trebuia sa îl învețe pe Clay. Clay se gândește numai la george dar era atent și la ce îl invata.
Trecuseră luniile iar george și clay se apropiau din ce in ce mai mult. Clay nu ii mai dadea bully dar clay zicea sa nu se vorbească la scoala...
Dar intr o zi......————————————————————————
HELLOU ce faceți minunățiilor,am făcut și capitolul 2 lol:)
va las in suspans omg😭😈😃😏
-685 de cuvinte-
CITEȘTI
we feel in love in october ..💙💚(dnf in romana)
Lãng mạngeorge un baiat singuratic primește bully din partea lui clay,un baiat mai înalt ca george pentru ca este daltonist și tocilar dar totul se va schimba....