03

165 15 12
                                    

"𝑀𝑒𝑛𝑔𝑎𝑝𝑎 𝑎𝑑𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑚𝑒𝑛𝑐𝑎𝑟𝑖 𝑘𝑎𝑛𝑑𝑎?"𝑡𝑎𝑛𝑦𝑎 𝐻𝑒𝑒𝑠𝑢𝑛𝑔.

"𝐴𝑑𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑚𝑎ℎ𝑢 𝑏𝑒𝑙𝑎𝑗𝑎𝑟 𝑚𝑒𝑙𝑎𝑤𝑎𝑛 𝑝𝑒𝑑𝑎𝑛𝑔"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑆𝑎𝑒𝑟𝑎.

"𝑂𝑢ℎ,𝑘𝑎𝑙𝑎𝑢 𝑚𝑎ℎ𝑢 𝑏𝑒𝑙𝑎𝑗𝑎𝑟 𝑚𝑒𝑙𝑎𝑤𝑎𝑛 𝑝𝑒𝑑𝑎𝑛𝑔 𝑎𝑑𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑘𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑒𝑙𝑎𝑗𝑎𝑟 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐽𝑎𝑦.𝐾𝑒𝑟𝑎𝑛𝑎 𝑑𝑖𝑎 𝑚𝑎ℎ𝑖𝑟 𝑚𝑒𝑙𝑎𝑤𝑎𝑛 𝑝𝑒𝑑𝑎𝑛𝑔"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝐻𝑒𝑒𝑠𝑢𝑛𝑔 𝑑𝑎𝑛 𝑆𝑎𝑒𝑟𝑎 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑢𝑎𝑡 𝑚𝑢𝑘𝑎 𝑡𝑖𝑑𝑎𝑘 𝑠𝑢𝑘𝑎 𝑎𝑘𝑎𝑛 𝑖𝑑𝑒𝑎 𝐻𝑒𝑒𝑠𝑢𝑛𝑔 𝑖𝑡𝑢.

"𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐽𝑎𝑦 𝑖𝑡𝑢 𝑏𝑖𝑎𝑑𝑎𝑏,𝑎𝑑𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑡𝑖𝑑𝑎𝑘 𝑠𝑢𝑘𝑎 𝑑𝑖𝑎"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑆𝑎𝑒𝑟𝑎 𝑑𝑎𝑛 𝑚𝑒𝑛𝑦𝑖𝑙𝑎𝑛𝑔𝑘𝑎𝑛 𝑡𝑎𝑛𝑔𝑎𝑛𝑛𝑦𝑎 𝑘𝑒𝑑𝑎𝑑𝑎.𝐻𝑒𝑒𝑠𝑢𝑛𝑔 ℎ𝑎𝑛𝑦𝑎 𝑡𝑒𝑟𝑡𝑎𝑤𝑎.

"𝑁𝑎𝑛𝑡𝑖 𝑘𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑏𝑒𝑟𝑖𝑡𝑎ℎ𝑢 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐽𝑎𝑦 𝑠𝑢𝑝𝑎𝑦𝑎 𝑙𝑒𝑏𝑖ℎ 𝑏𝑒𝑟𝑎𝑑𝑎𝑏 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑎𝑑𝑖𝑛𝑑𝑎"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝐻𝑒𝑒𝑠𝑢𝑛𝑔 𝑑𝑎𝑛 𝑚𝑒𝑛𝑔𝑢𝑠𝑎𝑝 𝑘𝑒𝑝𝑎𝑙𝑎 𝑆𝑎𝑒𝑟𝑎.
______________________________________
/𝕄𝕒𝕝𝕒𝕞/
𝑆𝑎𝑒𝑟𝑎 𝑃𝑂𝑉

𝑆𝑒𝑏𝑒𝑙𝑢𝑚 𝑎𝑘𝑢 𝑚𝑎𝑠𝑢𝑘 𝑡𝑖𝑑𝑢𝑟 𝑎𝑘𝑢 𝑑𝑢𝑑𝑢𝑘 𝑑𝑖 𝑙𝑢𝑎𝑟 𝑢𝑛𝑡𝑢𝑘 𝑚𝑒𝑙𝑖ℎ𝑎𝑡 𝑏𝑢𝑙𝑎𝑛.

"𝐴𝑑𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑏𝑢𝑎𝑡 𝑎𝑝𝑎 𝑑𝑖𝑙𝑢𝑎𝑟 𝑛𝑖?"𝑡𝑎𝑛𝑦𝑎 𝐻𝑒𝑒𝑠𝑢𝑛𝑔.

"𝐴𝑑𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑚𝑎ℎ𝑢 𝑙𝑖ℎ𝑎𝑡 𝑏𝑢𝑙𝑎𝑛 𝑑𝑎𝑛 𝑡𝑒𝑛𝑎𝑛𝑔𝑘𝑎𝑛 𝑑𝑖𝑟𝑖"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑘𝑢.

"𝐾𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑠𝑢𝑑𝑎ℎ 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑖𝑡𝑎ℎ𝑢 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐽𝑎𝑦 𝑡𝑒𝑛𝑡𝑎𝑛𝑔 𝑎𝑑𝑖𝑛𝑑𝑎 ℎ𝑒𝑛𝑑𝑎𝑘 𝑏𝑒𝑙𝑎𝑗𝑎𝑟 𝑚𝑒𝑙𝑎𝑤𝑎𝑛 𝑝𝑒𝑑𝑎𝑛𝑔,𝑚𝑢𝑘𝑎𝑛𝑦𝑎 𝑏𝑒𝑟𝑢𝑏𝑎ℎ 𝑐𝑒𝑟𝑖𝑎 𝑎𝑝𝑎𝑏𝑖𝑙𝑎 𝑘𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑚𝑒𝑛𝑦𝑒𝑏𝑢𝑡 𝑛𝑎𝑚𝑎 𝑎𝑑𝑖𝑛𝑑𝑎"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝐻𝑒𝑒𝑠𝑢𝑛𝑔 𝑑𝑎𝑛 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑖 𝑠𝑒𝑛𝑦𝑢𝑚𝑎𝑛.

"𝑆𝑒𝑚𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑦𝑎 𝑑𝑖𝑎 𝑔𝑒𝑚𝑏𝑖𝑟𝑎 𝑘𝑒𝑟𝑎𝑛𝑎 𝑏𝑜𝑙𝑒ℎ 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑢𝑎𝑡 𝑎𝑑𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑚𝑎𝑟𝑎ℎ"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑘𝑢 𝑑𝑎𝑛 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑢𝑎𝑡 𝑚𝑢𝑘𝑎 𝑚𝑎𝑟𝑎ℎ.

"𝑀𝑒𝑛𝑔𝑎𝑝𝑎 𝑎𝑑𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑏𝑒𝑔𝑖𝑡𝑢 𝑚𝑎𝑟𝑎ℎ 𝑘𝑒𝑝𝑎𝑑𝑎 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐽𝑎𝑦,𝑘𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑙𝑖ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑖𝑎 𝑏𝑎𝑖𝑘 𝑠𝑎ℎ𝑎𝑗𝑎.𝐵𝑒𝑟𝑠𝑜𝑝𝑎𝑛 𝑠𝑎𝑛𝑡𝑢𝑛 𝑑𝑎𝑛 ℎ𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡 𝑜𝑟𝑎𝑛𝑔 𝑡𝑢𝑎"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝐻𝑒𝑒𝑠𝑢𝑛𝑔

"𝑆𝑜𝑝𝑎𝑛 𝑠𝑎𝑛𝑡𝑢𝑛?𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐽𝑎𝑦 𝑡𝑖𝑑𝑎𝑘 𝑝𝑒𝑟𝑛𝑎ℎ 𝑏𝑒𝑟𝑠𝑜𝑝𝑎𝑛 𝑠𝑎𝑛𝑡𝑢𝑛 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑎𝑑𝑖𝑛𝑑𝑎"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑘𝑢 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑚𝑢𝑘𝑎 𝑡𝑖𝑑𝑎𝑘 𝑝𝑢𝑎𝑠 ℎ𝑎𝑡𝑖.

𝑀𝑦 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒💙/𝐉𝐚𝐲 𝐄𝐧𝐡𝐲𝐩𝐞𝐧/Where stories live. Discover now