𝑆𝑎𝑒𝑟𝑎 𝑃𝑂𝑉
𝐻𝑎𝑟𝑖𝑛𝑖 𝑎𝑘𝑢 𝑑𝑖𝑝𝑎𝑛𝑔𝑔𝑖𝑙 𝑎𝑦𝑎ℎ𝑎𝑛𝑑𝑎,𝑡𝑖𝑑𝑎𝑘 𝑡𝑎ℎ𝑢 𝑘𝑒𝑛𝑎𝑝𝑎.𝑆𝑒𝑙𝑎𝑙𝑢𝑛𝑦𝑎 𝑘𝑎𝑙𝑎𝑢 𝑡𝑎𝑘𝑑𝑎 ℎ𝑎𝑙 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑦𝑎ℎ𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑡𝑎𝑘𝑘𝑎𝑛 𝑏𝑒𝑟𝑗𝑢𝑚𝑝𝑎 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑎𝑘𝑢 𝑘𝑒𝑟𝑎𝑛𝑎 𝑑𝑖𝑎 𝑠𝑖𝑏𝑢𝑘 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑘𝑒𝑟𝑎𝑗𝑎𝑎𝑛.
"𝑀𝑒𝑛𝑔𝑎𝑝𝑎 𝑎𝑦𝑎ℎ𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑚𝑒𝑚𝑎𝑛𝑔𝑔𝑖𝑙 𝑠𝑎𝑦𝑎?"𝑡𝑎𝑛𝑦𝑎 𝑎𝑘𝑢 𝑙𝑎𝑙𝑢 𝑚𝑒𝑛𝑢𝑛𝑑𝑢𝑘 ℎ𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡.
"𝐷𝑢𝑑𝑢𝑘 𝑑𝑎ℎ𝑢𝑙𝑢"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑦𝑎ℎ𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑑𝑎𝑛 𝑎𝑘𝑢 𝑝𝑢𝑛 𝑑𝑢𝑑𝑢𝑘 𝑑𝑖𝑘𝑒𝑟𝑢𝑠𝑖 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑑𝑖𝑠𝑒𝑑𝑖𝑎𝑘𝑎𝑛.
"𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑑𝑎𝑟𝑖 𝑠𝑎𝑙𝑎ℎ 𝑠𝑎𝑡𝑢 𝑘𝑒𝑟𝑎𝑗𝑎𝑎𝑛"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑦𝑎ℎ𝑎𝑛𝑑𝑎.
"𝑆𝑖𝑎𝑝𝑎 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑖𝑡𝑢?"𝑡𝑎𝑛𝑦𝑎 𝑎𝑘𝑢 𝑝𝑒𝑙𝑖𝑘.
"𝐴𝑦𝑎ℎ𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑚𝑎ℎ𝑢 𝑘𝑎𝑚𝑢 𝑚𝑒𝑛𝑔𝑎ℎ𝑤𝑖𝑛𝑖 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑖𝑡𝑢"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑦𝑎ℎ𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑡𝑒𝑛𝑎𝑛𝑔.
"𝐵𝑤𝑜!"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑘𝑢 𝑡𝑒𝑟𝑘𝑒𝑗𝑢𝑡 𝑑𝑎𝑛 𝑡𝑒𝑟𝑢𝑠 𝑏𝑎𝑛𝑔𝑢𝑛 𝑑𝑎𝑟𝑖 𝑘𝑒𝑟𝑢𝑠𝑖.
"𝐼𝑛𝑖 𝑢𝑛𝑡𝑢𝑘 𝑘𝑒𝑏𝑎𝑖𝑘𝑎𝑛 𝑘𝑎𝑚𝑢 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑆𝑎𝑒𝑟𝑎"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑦𝑎𝑛ℎ𝑎𝑛𝑑𝑎.
______________________________________
"𝑀𝑒𝑛𝑔𝑎𝑝𝑎 𝑎𝑦𝑎ℎ𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑚𝑎ℎ𝑢 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑘𝑎ℎ𝑤𝑖𝑛 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑖𝑡𝑢?"𝑡𝑎𝑛𝑦𝑎 𝑆𝑎𝑒𝑟𝑎 𝑘𝑒𝑝𝑎𝑑𝑎 𝑝𝑒𝑛𝑔𝑎𝑤𝑎𝑙 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑤𝑜𝑛 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑏𝑒𝑟𝑗𝑎𝑙𝑎𝑛 𝑑𝑖𝑠𝑒𝑏𝑒𝑙𝑎ℎ 𝑎𝑘𝑢."𝐾𝑒𝑟𝑎𝑗𝑎𝑎𝑛 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑖𝑡𝑢 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑛𝑡𝑢𝑘 𝑘𝑒𝑟𝑎𝑗𝑎𝑎𝑛 𝑘𝑖𝑡𝑎"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑝𝑒𝑛𝑔𝑎𝑤𝑎𝑙 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑤𝑜𝑛.
"𝑀𝑒𝑛𝑔𝑎𝑝𝑎?"𝑡𝑎𝑛𝑦𝑎 𝑆𝑎𝑒𝑟𝑎,𝑝𝑒𝑛𝑔𝑎𝑤𝑎𝑙 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑤𝑜𝑛 ℎ𝑎𝑛𝑦𝑎 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑖 𝑠𝑒𝑛𝑦𝑢𝑚𝑎𝑛 𝑘𝑒𝑝𝑎𝑑𝑎𝑛𝑦𝑎.
/𝔽𝕝𝕒𝕤𝕙𝕓𝕒𝕔𝕜/
𝐾𝑖𝑛𝑔 𝑃𝑂𝑉
"𝑀𝑒𝑛𝑔𝑎𝑝𝑎 𝑘𝑎𝑚𝑢 𝑚𝑎ℎ𝑢 𝑏𝑒𝑟𝑗𝑢𝑚𝑝𝑎 𝑏𝑒𝑡𝑎?"𝑡𝑎𝑛𝑦𝑎 𝑎𝑘𝑢 𝑘𝑒𝑝𝑎𝑑𝑎 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐽𝑎𝑦 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑡𝑢𝑛𝑑𝑢𝑘 𝑑𝑖𝑑𝑒𝑝𝑎𝑛 𝑎𝑘𝑢.
"𝑃𝑎𝑡𝑖𝑘 𝑎𝑑𝑎 ℎ𝑎𝑙 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑝𝑒𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑛𝑡𝑢𝑘 𝑑𝑖𝑠𝑎𝑚𝑝𝑎𝑖𝑘𝑎𝑛"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐽𝑎𝑦 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑏𝑒𝑟𝑑𝑖𝑟𝑖 𝑑𝑖𝑑𝑒𝑝𝑎𝑛 𝑎𝑘𝑢.
"𝐴𝑝𝑎𝑘𝑎ℎ 𝑖𝑡𝑢?𝑠𝑖𝑙𝑎𝑙𝑎ℎ 𝑏𝑒𝑟𝑖𝑡𝑎ℎ𝑢 𝐵𝑒𝑡𝑎"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑘𝑢.
"𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐽𝑎𝑘𝑒 𝑑𝑎𝑟𝑖 𝑘𝑒𝑟𝑎𝑗𝑎𝑎𝑛 𝑆𝑖𝑚 𝑚𝑎ℎ𝑢 𝑚𝑒𝑛𝑦𝑒𝑟𝑎𝑛𝑔 𝑖𝑠𝑡𝑎𝑛𝑎 𝑡𝑢𝑎𝑛𝑘𝑢"𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐽𝑎𝑦,𝑡𝑎𝑘 𝑘𝑢𝑑𝑢𝑔𝑎 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐽𝑎𝑦 𝑘𝑎𝑡𝑎 𝑏𝑒𝑔𝑖𝑡𝑢.