*Yankı'nın Ağzından*
"Yeter artık, git bu evden!" Diye bağıran anneme, hüzünlü gözlerle bakmayı sürdürüyordum.
"Bıktım senden de, kardeşine bağırmandan da, babanın her gün senin yüzünden başı eğik dolaşmasından da, bıktım artık bıktım! Yeter git buradan!" Diye benden habersiz hazırladığı valizi önüme fırlattı ve kolumdan tutarak kapıya yöneltti.
Hızla açtığı kapıdan beni fırlatırken, o kadar hissizdim ki tepki bile verecek gücü bulamıyordum kendimde.
"Senin gibi evlat olmaz olsun, yüzünü görmek istemiyorum bir daha!" Diye suratıma kapanan kapıyla ne yapacağımı bilemeden merdivenlere oturmuştum.
Başımı ellerimin arasına alırken, olacakları düşünerek, nerede kalacağımı hesaplamaya çalışıyordum.
Hayır onlara yalvarmayacaktım. Beni kapıya koyduktan sonra bu işin geri dönüşü yoktu. Yıllarca istenmediğimi yeterince belki etmişlerdi zaten.
Avuçlarımı son kez ağrıyan gözlerime bastırıp sildikten sonra, ayaklanarak fırlatılan valizimi omzuma taktım ve cebimdeki şişkin paketten bir sigara çıkarıp dudaklarıma götürdüm.
Apartmanın dışına çıktıktan sonra sigarayı ateşleyerek gökyüzüne bakıp derince içime çektim zehri.
Elim kolum bağlı, bir başıma sokak ortasında kalmıştım.
Elimi saçlarımın içinden hırsla geçirerek kafamı iki yana sallayıp güldüm ve ne kadar hızlı içtiğimi anlamadığım sigaranın külünü yere doğru silkeledim.
En iyisi iş yerime giderek geçici bir süreliğine orada kalıp kalamayacağımı patronuma sormak olacaktı.
Elimi ceplerime atıp soğumaya başlamış olan havayı içime çektim ve keskin bir acının boğazımdan akıp gitmesine izin verdim.
Bugün benim için cidden berbat gündü ve ne kadar çabuk biterse o kadar iyiydi.
İş yerime doğru adımlamaya başladığımda bir sigara daha yakıp yavaş yavaş içerken tek düşündüğüm bu ümidimin boşa çıkmamasıydı.
Çiçeklerim biliyorum önce bitmemiş kurguları bitirmem lazım ama benim yazdıkça yeni bir şeyler yazasım geliyor djcjsc.
Neysem, diğer kurgulara da en kısa zamanda yeni bölüm yazacağım, umarım buna da devam ederim.
Hadi hepinizi öptüm kocaman, umarım seversiniz bu kurguyu, hatalarım varsa affedin vee görüşürüzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF / GAY / [BxBxB]
RomanceÜç kişinin aşkını içerir. *Argo, küfür, şiddet ve cinsellik içerir