امگاورس: در جهانی موازی زندگی افراد به سه دسته آلفا, بتا, اومگا تقسیم میشه
آلفاها معمولا از قدرت بیشتری نسبت به دو جنس دیگر برخوردارن و مکمل آن ها اومگا ها معمولا از نظر بدنی کوچک ترن و بدون توجه به جنسیت اصلی بدنشون میتونن باردار بشن و بتاها مثل افراد عادی دنیا ما زندگی میکنن.
فرومون بویی است که چه آلفا چه اومگا تولید میکنند و شدت اون میتونه طرف مقابل رو رام یا ساکت کنه.
دوره هیت: دوره ای که زمانش بسته به خود اومگا متغیره, توی این دوره حس مستی بهشون غالب میشه و میلشون به رابطه جنسی درحدی زیاد میشه که اون رو یه نیاز اصلی مثل آب خوردن میدونن.
دوره رات: دوره ای که زمانش بسته به خود آلفا متغیره اما معمولا هرچندماه یکبار به مدت دو هفته است. توی این دوره آلفا رابطه جنسی تنها چیزیه که آلفا میشناسه و خوی حیوونی بهش غالب میشه.
پ.ن: برای جلوگیری از دردسر های این دو دوره قبل شروع شدنش یا زمان شروعش قرص مخصوصش رو میخورن.
POV JUNGKOOK
درحالی ک قلم سیاه رنگش رو آروم روی برگه میکشید و خط های دقیقش رو رسم میکرد نگاهش رو بین مدلش و برگه کشید.
- هیونگ, واقعا ممنونم ازت فکر نمیکردم بیای
هوپ لبخند مغروری زد و یقه ی پیرهن سفید رنگش رو بیشتر باز کرد تا طرح زیباتری رو درنتیجه ببینه.
- میتونی سری بعدی تو مدلم بشی اینطوری چیزی برای خجالت کشیدن نمیمونه
کوک لبخندی عریضی از اشتیاقش به این موضوع زد و چند لحظه با ذوق پشت گردنش رو خاروند.
یعنی هیونگ واقعا میخواد من رو بکشه؟ *
با همون ذوق و لبخند کارش رو ادامه داد و جزئی ترین خصوصیات چهره کسی که به تازگی توی قلبش جا داده بود رو روی کاغذ آورد.
با محو کردن خطوطی که جا مونده بودند بدون اینکه به خودش استراحتی بده از جاش بلند شد و طرحش رو سمت هوپ برد.
نگاه هوپ روی طرح تازه کاری که تازه توی کلاس ها شرکت کرده بود افتاد و چند لحظه ابروهاش بین هم کشیده شدن.
وات د فاک این واقعا تازه کاره؟*
سعی کرد لبخندی هرچند اجباری بزنه و از جاش بلند شد, رو به کوک با اعتماد بنفسی که هیچ وقت ازش کم نمیشد ادامه داد : وقتی مدل زیبا باشه طرح هم زیبا میشه, خسته نباشی.
با تکون دادن دستش از کلاس خارج شد و کوک درحالی که تخته رو به سینش میفشرد لبخند عمیقی زد .
پس از کارم خوشش اومده*
با زنگ خوردن گوشیش دم گوشش گذاشتش و با همون ذوق بچه گانش وسایلش رو تک به تک از روی میز جمع کرد .
STAI LEGGENDO
High society
Storie d'amoreجونگ کوک پسر 18 ساله ای که فکر میکنه بتاعه برای چک کردن کسی که دوسش داره به مهمونی بزرگ کیم تهیونگ ثروتمند ترین فرد جوان کشور میره اما چی میشه اگر برخلاف تصورش وارد هیت بشه و از قضا با تهیونگ رو به رو بشه