4: u are now my best friend

2.4K 229 35
                                    

Chris: Ama şu anda konumuz benimle ilgili değil.

Minho: Ben ilgileniyorum.

Chris: Bana neden böyle hissettiğini açıkla

Chris: Neden 'bitmiş' hissediyorsun?

Minho: Gerçek ailemi tanımıyorum, benimle hiçbir şey yapmak istemeyen ilk insanlar onlar zaten. Onlar gittikten sonra ailemin geri kalanı bana velayet teklif etti. Açıkça yalanladılar.

Minho: Genç yaşta zorbalığa uğradım ve şimdi bile benim hakkımda hiçbir şey bilmeyen insanlar bana bok atıyor.

Minho: Artık bu nefretle başa çıkamıyorum. Zavallının tekiyim, param yok, arkadaşım yok, ailem yok ve en önemlisi, yaşama isteğim yok.

Chris: Benim için yaşa o zaman. 

Chris: Ben senin için yaşarım, sen de benim için yaşarsın. Hatta istersen gelip benimle bile yaşayabilirsin.

Chris: Ailem asla evde değil, her zaman iş seyahatlerindeler. Her gün takılabilir ve daha da yakınlaşabiliriz.

Minho: Bana beni evine alabilecek kadar güveniyor musun yani? 

Chris: Evet.

Minho: Bu gururumu okşadı. 

Minho: Ama kulağa ne kadar hoş gelsede üzgünüm, bunu kabul edemem.

Minho: Gerçekten iyi birine benzesende insanlara güvenmekte zorluk çekiyorum.

Minho: Ve zorbalar hala okulda...

Chris: Zaten aynı okula gidiyoruz. Sınıflarımızı beraber olacak ve zorbaları durduracak şekilde değiştirebilirim.

Chris: Senin için ayağa kalkacağım, orada olacağım.

Minho: Bunu benim için gerçekten yapacak mısın?

Minho: Demek istediğim, bir rüya gerçek olmuş gibi geliyor...ama tanımadığım biriyle.

Minho: Fakat her rüyanın sonunda; Uyanırız.

Chris: Tabii ki bunu senin için yaparım, artık en iyi arkadaşımsın.

Chris: Ayrıca bu kadar karamsar olma. Şimdi senin hayatındayım ve asla dışarı çıkma arzum yok.

Trust Me || Banginho ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin