Bilinmeyen: Bugün yine o çocuklar bana saldırdı...nedensizce yemek tepsimi yere fırlattılar ve bana bu yemeği bile hak etmediğimi söylediler.
Bilinmeyen: Beni tanımayan insanlar bana zarar vermekten nasıl bu kadar zevk alabiliyor? Gerçekten anlamıyorum...
Bilinmeyen: Ayrıca kafamda hiç susmayan sesler var, sanırım cidden delirdim.
Bilinmeyen: Bunu artık yapamam, dayanamıyorum...
Bilinmeyen: Her şeyi bitireceğim.
82*******: Her şeyi bitireceğim derken?
Bilinmeyen: Bu intihar hattı değil mi?
82*******: Üzgünüm ama hayır. Yine de yardımcı olabilirim tabii.
Bilinmeyen: Siktir.
Bilinmeyen: Rahatsız ettiğim için çok üzgünüm
82*******: Üzgün olmana gerek yok, bana anlatabilirsin
Bilinmeyen: Seni tanımıyorum bile...bu biraz garip olurdu
82*******: İntihar hattına yazsaydın karşındaki kişiyide tanımayacaktın, öyle değil mi?
Bilinmeyen: Oh, sanırım haklısın
Bilinmeyen: Ama bana nasıl yardım edebilirsin ki?
82*******: Senin için buradayım, seni dinlemek için buradayım. Sen istemedikçe konuşmayacağım.
Bilinmeyen: Teşekkürler, fakat bunun bana nasıl bir yardımı dokunacağını hala anlamıyorum...
82*******: Bunu normal bir sohbet olarak düşün.
82*******: Bana biraz kendinden bahset, neden böyle hissettiğini söyle. Bana her şeyi söyle.
82*******: Böyle bir durumu görmezden gelemem, bu yüzden lütfen anlat bana
Bilinmeyen: Pekala...
Bilinmeyen: Benim adım Minho, 18 yaşındayım. Yalnızım, hiçbir şeyim ve kimsem yok, artık yaşanacak hiçbir şey yok.
Bilinmeyen: Kısacası bu.
82*******: 18 ölmek için çok genç bir yaş Minho...
82*******: Ve o zaman sebebin ben olacağım, yaşamaya devam etme sebebin ben olacağım.
82*******: Senin için burada olmak ve mücadele ederken bana yaslanmanı istiyorum. Lütfen.
---
Herkese merhaba, yeni kitabıma hoş geldiniz!
Yıllar sonra yeni bir kurguyla karşınızdayım evet <3 Ama pek içime sindiği söylenemez, sadece fic kıtlığından ve benden istediğiniz için atıyorum dfkhkdrfhk
O zaman hepinize iyi okumalar dilerim, umarım seversinizz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trust Me || Banginho ✔
FanfictionYoksul bir öğrenci olan Minho, yanlışıkla bütün sorunlarını intihar hattı yerine okulun popüler ve zengin çocuğuna, yani Chan'a yazarsa ne olur? [texting ve düz yazı] !KISA BÖLÜMLER! #trust 1. #bangchristopherchan 2. #chanho 3. #banginho 8. #minchan...