İki genç saatlerdir sohbet ediyor birbirlerine hikayelerini anlatıyorlardı. Bu kısa sürede bile baya yakınlaşmış ve iyi dost olmuşlardı.
Izuku ilk başta todoroki'nin bi vampir olduğunu öğrenince çok şaşırmıştı hatta bi süre hiçbir tepki verememiş sadece öyle bakakalmıştı.
Onun bu tepkisini yanlış anlayan todoroki ise ondan korktuğunu düşünüp endişelenmişti.
Izuku sonunda kendine geldiğindeyse Todoroki'ye türü hakkında bir sürü soru sorarak onu şaşırmış ve endişelenicek bişey olmadığını anlamıştı.
Ve o zamandan beri izuku'nun sorularına usanmadan cevap vermekle meşguldü.
İzuku'da todoroki sordukça ona ölüler diyarı hakkında bilgi veriyordu.
"Izuku sorun olmazsa nasıl öldün?"
"Şey bu-"
Izuku'nun sözünü bölen dışarıdan gelen bağırış sesi olmuştu.
"Hey seni yarım piç. Dışarı çık seni aptal."
Izuku olanlara anlam verememiş bi şekilde Todoroki'ye bakarken todoroki bezmiş bi nefes verip başını ellerinin arasına alıp şakaklarını ovmaya başladı.
"Ah gene mi?"
"İyi misin shoto? O kim?"
"Bu biraz uzun bi hikaye-"
"Hey sana diyorum yarım piç içerde olduğunu biliyorum o lanet olası kokun ta buraya kadar geliyor. Çık lan dışarı."
"İzinle izuku ben birazdan geliyorum bununla ilgilenmem gerekiyor."
"Şey tabi bende bi lavaboya gidip geliyim." (Izuku bi hayalet biliyorum ama nede olmasın ki? Bence ızuku da yemek yemeli uyumalı ve lavaboya gitmeli)
"Tamam."
Konuşmaları bitince todoroki oturduğu yerden kalkıp dış kapıya doğru yürümeye başladı.
O gidince ızuku da kalkıp lavaboya doğru yol almak için ayaklandı. Bir iki adım ilerledikten sonra aklına gelen şeyle durmak zorunda kaldı ızuku lavabonun yerini bilmiyordu ki?
Aklına gelen şeyle ayağa kalkması ile somurtup geri oturmadı bir oldu genç hayaletin.
Dışarıdan gelen bağırma seslerini duyuyor ve ne olduğunu deli gibi merak ediyordu ama bu meraka rağmen yerinden kalkıp dışarı çıkmaya yeltenmedi.
Zaten bi süre sonra ilk önce büyük bi patırtı kopmuş ardından da dışarıdaki sesler kesilmişti.
Kapı'nın gürültüyle açıldığını duyan ızuku korksa da shoto olabileceğini düşünüp kendini rahatlatmaya çalışmıştı ama buda rahatlamasına yetmeyince mutfağa koşup kapıyı kapattı ve eline gelen ilk bıçağı aldığı gibi mutfak masasının ardına geçti.
Derin bi nefes alıp soluklanırken içerken gelen adım seslerini çok rahat duyabiliyordu.
Korkuyla biraz daha bulunduğu yere sinip elindeki bıçağı daha sıkı kavrarken shoto olup olmadığını öğrenmek için genç vampirin adını seslense de hiçbir ses gelmemiş dahasına içerideki adım sesleri de duyulamaz olmuştu.
Izuku içerideki kişinin gittiğini düşünüp rahatlarken aniden mutfak kapısının parçalara ayrılmasıyla şok geçiren ızuku korkudan elindeki bıçağı yere düşürmüştü.
Kapı parcalandığında ortaya çıkan tozdan gelen kişiyi göremese de parlayan bi çift kırmızı gözü çok rahat seçebiliyordu izuku.
Kızıl gözler izukuya garip bi şekilde tanıdık gelirken duyduğu ses ve tozun yavaş yavaş dağılması ile gördüğü sarı saçlar izuku'nun şaşkınlığı ikiye katlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayıp hayalet (bkdktd)
Фанфик#Bırakıldı# Bi cadılar bayramında ölüler diyarında gezmeye çıkan genç hayalet kendini bi anda yaşayanlar diyarında bulur. Evine geri dönmeye çalışan genç hayalet yolculuğunda birbirine düşman bi kurt ve bi vampirle tanışır. Birbirine tamamen zıt bu...