333 gün

331 28 5
                                    

Todoroki'den

"Todoroki-kun?"

"Ah Uraraka-san seni görmek çok güzel hemen benimle gelmelisin çok acil hadi."

"Hah? Dur bu dakika noluyor bi sorun mu var?"

"Açıklayacak zaman yok hemen evine gidip hazırlan sonra da gidelim noluyor sorgulama sonra herşeyi anlatacağım tamam mı?"

"P-peki

~~~ Uraraka'nın evinde ~~~

"Hazir mısın?"

"Evet hadi gidelim. Ama gidince bana herşeyi en önce ayrıntısına kadar anlatacaksın."

"Tamam. Söz veriyorum yani nolur acele et."

"Tamam tamam gel hadi"

Uraraka'nın hazırladığı büyülü çembere girmemle Uraraka anlamadığım dilde birkaç büyülü sözcük söyledi ve çember patlamaya başladı.

Işık arttıkça çevremizdeki şeyler yavaş yavaş bulanıklaşmaya başladı, ışık tekrar azalıp çevredeki şeyleri seçebilir konuma geldiğimde ise evimin hemen önünde olduğumuzu farkettim.

Fazla vakit kaybetmiştik zaten o yüzden Uraraka'nın elini tuttuğum gibi eve doğru koşmaya başladım.

Uraraka arkamdan ne kadar bağırarak bişeyler söylese de onu umursamadım.

Eve vardığımızda da hızımı kaybetmeden üst kata çıktım. Izuku onu bıraktığımda da kötü haldeydi bakugou ise izuku'nun yanındaki sandalyeye oturmuş izuku'nun elini tutarak bize bakıyordu.

Uraraka sonunda söylene söylene arkamdan çıkıp izukuyu gördüğünde telaşla yanına gitmek için hareketlense de bakugou'nun ayağa kalkıp önüne geçmesiyle olduğu yerde duruma zorunda kaldı.

"Hey dur bakalım yuvarlak surat ona öylece yaklaşamazsın."

"Buda ne demek şimdi beni onu iyileştirmem için çağırmadınız mı? Bırak da işimi yapayım. "

"Hah!? Buda ne demek oluyor yarım piç? Bu kız bize nasıl yardım edebilir ki?"

"Ona izin ver bakugou bırak denesin onu iyileştirebilir."

"Sen nasıl diyorsan öyle olsun ama yapamazsa ikinizin de sonu benim elimden olur ona göre!"

Bakugou'nun önünden çekilmesi ile uraraka izuku'nun yanına gidip elini tuttu ve tekrar anlamadığım dilde birkaç büyülü sözcük söylemeye başladı.

Sonunda durduğundaysa izuku'da hiçbir değişiklik yoktu.

"Hey hey buda ne hani bu yuvarlak surat işi becerebilirdi?"

Ben Uraraka'ya şaşkınca bakınca onunda aynı benim gibi Izuku'ya baktığını farkettim.

Acaba büyüme bi sorun mu oldu?

"O-o tam olarak ne?"

Uraraka'nın sorduğu soru ile ona Izuku'nun hayalet olduğundan bahsetmeyi unuttuğumu farkettim.

"O sayan birisi değil değil mi?"

Uraraka ilk sorusuna bizden bi cevap alamayınca bu sefer başka bi soru sordu.

"Tabiki değil. Oi yarım piç bundan ona bahsetmeyin mi?"

"O sırada izuku'ya yetişmeye çalışıyordum tamamen hatırımdan gidivermiş." (Unutmuşum diyor. Sanırım bu şive karıştırmayın diye diyorum (şive olmaya da bilir ben hayla hangi sözcükler şive karıştırıyorum)neyse devam burayı hiç okumadınız farz ediyorum (acaba neden direk unutmuşum demedim? Aman boşver bu kadar yazdım artık gece gece iyice beynim sulandı sanırım o yüzden :p ))

kayıp hayalet  (bkdktd)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin