hankervarr umarım istediğin gibi olur.❤
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.
Yazardan;11. Bölüm serkan'ın hasta olduğu sahne. İyi okumalar❤
Eda'dan;serkan hasta ve ben şuan onun yanına gitmek için hazırlanıyorum. Aslında gidersem belki yanlış olabilir ama seyfi bey kötü olduğunu söyleyince dayanamadım.
Eda 30 dakika sonra serkan'ın yanına gelir.
Eda:serkan iyi misin?
Serkan:iyim eda gelmene gerek yoktu.
Eda:şuan kavga mı edicez serkan?
Serkan:bir sey demedim tamam. Sen neden geldin
Eda:iyi misin diye bakmaya geldim.
Serkan:sana hasta olduğumu kim söyledi ki?
Eda:*cevap vermez*
Serkan:seyfi demi.
Eda:evet ama iyi ki de. Neyse gel bakayım ateşin var mı?
Serkan:eda gerek yo-
Eda:serkan sen bi susar mısın ya geri gidicem şimdi.
Serkan:gitme eda.
Bakışırlar (sanki hint filmi amk)
Eda:eee şey ben ne yapacaktım ha tamam serkan sen dur şimdi ben ateşine bakayım.
Serkan:*sırıtır*
Eda serkan'ın ateşine bakar. Ve biraz ateşi vardır.
Eda:biraz ateşin var senin ben sirkeli su yapıp geleyim en iyisi öyle daha iyi geçer. Sen de uzan biraz üzerine de battaniye falan alma.
Serkan:eda neden bu kadar yardım ediyorsun.
Eda:sanki ne yapıyorum serkan abartma hadi ya uzan şuraya.
Serkan uzanır eda sirkeli su yapıp gelir eda gelene kadar serkan hafif uyukuya dalar gibi olur ama eda'nın sesini falan duyar.
Eda:serkan geldim
Serkan'ın uyuduğunu görür ve eliyle serkan'ın yüzünü okşar
Eda:ah serkan ah sen nereden buldun beni. Keşke hiç bulmasaydın seninle hiç tanışmış olmasaydık, anılarımız var çok güzel ama. Bir insan canından çok sevdiği birinin hayatından nasıl çıkabilir ki? Keşke bunları senin yüzüne de diyebilseydim. Ama benim için çok özelsin Serkan Bolat. Bu kadar kısa sürede sana aşık olmak istemezdim. Eda ya sen ne saçmalıyorsun uff unut artık en başta böyle olamazsın.
Serkan:e-eda
Eda:s-serkan sen uyumuyor muydun?
Serkan:hayır ama bu söylediklerin
Eda:(hızlı okun) serkan ben yani çok özür dilerim ama bu benim eli-
Serkan eda'yı öper
Serkan:eda tamam sakin ol,duygularımız karşılıklı ben de sana aşık oldum. (Romantiklik seviyem 0)
Eda ve serkan konuşur işte bir sürü şey. Saat gece on iki olur (canım on iki demek istedi başka bir sebebi yok)
Serkan:gel bakalım sevgilim
Eda:sevgilim mi?
Serkan:evet rahatsız mi oldun?
Eda:yoo olmadım
Serkan:tamam gel bakalım o zaman beraber uyuyalım
Eda:olmaz yani sen hastasın rahat rahat uyu
Serkan:ben senle de rahatım
Eda:tamam,ama kimse gelmez demi?
Serkan:gelmez gelmez merak etme.
Eda da serkan'ın yanına yatar ve beraber uyurlar sabah olur eda ve serkan hala daha uyuyordur. Ta ki içeriye birileri dalana kadar.
Bir anda odadan içeri aydan ve seyfi girer daha hiçbir şey demeden içeriye selin girer hemen onun ardından dan ayfer ve melo gelir ve hepsi bir anda bağırmaya başlar eda ve serkan da uyanır olayı açıklarlar.
Umarım beğenirsiniz❤