|33| Jak to się zaczęło?

230 13 86
                                    


POV: EWROON:



wstałem, nie wiem jak ale leżałem na krystianie który jedną ręką miział moje włosy, a drugą

robił coś na telefonie. 


N: O Hejka, Wyspałeś się?- powiedział chłopak, który najwidoczniej zobaczył że się obudziłem.

E: Hejka, nawet nawet sie wyspałem. a ty?- odpowiadziałem aby nie nastała niezręczna cisza. 

N: Szczerze mówiąc to tak, tylko się do mnie ciągle przytsulałeś i nie dało się ruszać.- odpowiedział chłopak i zaczął się śmiać. Nic  nie odpowiedziałem tylko zalałem się rumieńcem.

N: Hahaha ale słodko wyglądasz!

E: Mhm, i przepraszam że się do ciebie przytulałem.- Odpowiedziałem Zawstydzony.

N: Spoko.- wstałem z chłopaka i chciałem wyjść z pokoju po telefon, bo nie było go w pokoju. A chciałem sprawdzić która jest godzina, ale zatrzymał mnie głos Zielonookiego.

-A no właśnie! Dzisiaj jest impreza U Lessa, Wpadamy?.- 

-Możemy.- odpowiedziałem zaspanym głosem i wyszedłem po upragniony telefon, który leżał sobie pod ładowarką na kanapie w salonie. Sprawdziłem godzinę na urządzeniu, wcześniej odpinając go od kabla. Na wyśietlaczu widniała godzina 14.27?! obiecywałem sobie wcześniej wstawać, Cholera! znów się nie udało... na ekranie startowym były powiadomienia z discorda. To chyba o tej imprezie, o której mówił Nexe. Wpisałem kod do telefonu i wszedłem w Aplikację, i faktycznie to było o tej Imprezie. Była o 18. mniej-więcej ([*}) miałem cztery godziny, wyrobie się. Poszedłem do kuchni, w celu napicia się soku, lub wody. Otworzyłem lodówkę i wyciągnąłem z niej butelkę wody. Podszedłem do szafki, która wisiała na ścianą nad Marmurowym blatem, otworzyłem wyżej wspomniany obiekt i wyjąłem z niego szklankę średnich rozmiarów. nalałem do niej przeźroczystej cieczy, wypiłem ją po czym naczynie odłożyłem do zmywarki przed tym ją otwierając. cofnąłem się do lodówki i spowrotem schowałem do środka butelkę.


Time skip: gdy są u Lessa, no bo nie wiem co mieliby robić w domu XD



L (esso): to co! gramy w butelkę?- powiedział lekko podpity już chłopak. impreza zaczęła się pół godziny temu a połowa już jest pijana, masakra.


M (andzio): mOżna.- odpowiedział chłopak który również był pijany.  Łukasz usiadł na podłodze, tak jak reszta włącznie ze mną tworząc kółko. Butelkę trzymał ćpun (czyt. Blasia) i położył ją w środku kółka chwile później kręcąc szklanym przedmiotem.


Bl(aszka): Ewron! pytanie czy wyzwanie?- Oj, ja na sam początek.


E: Na sam początek Pytanie Poproszę.-


B: dobra, jak to się zaczęło? jak poznałeś się z krystianem?

E: Em, no to było tak...


SUPER WSPOMNIENIE XDD


właśnie wychodziłem z krystianem z liceum, śmialiśmy się w niebogłosy z tak naprawdę byle gówna, chyba o tym nie mówiłem ale nasze mamy się przyjaźnią! z Brunetem znam się od urodzenia, dzieciństwo przebyliśmy razem, razem byliśmy na dobre i na złe. ludzie z naszej szkoły dziwili się dlaczego akurat ja przyjaźniłem się z krystianem a  nie ktoś inny. Dlaczego? Poprostu Rodzice Krystiana są dziani, mają wielką Willę z basenem, własnym barem, Sprzątaczkami i kucharzami na wysokim poziomie i mają własną firmę która zarabia w cholerę Kasy. a my jesteśmy znaczcie biedniejszą rodziną, zwykły, mały piętrowy domek, bez basenu, baru, sprzątaczek ani kucharzy i bez własnej firmy. Ale mimo to uwielbiałem swoje życie. przecudowny, przystojny i słodki przyjaciel, kochająca rodzina, no prawie- nie tolerowali osób LGBTQ+ a ja takową byłem, nawet Krystian o tym nie wiedział, dlaczego? Zakochałem się w nim. jak to w ogóle brzmi?! ,,Hej zakochałem się w swoim najlepszym przyjacielu który nawet nie jest bi,,. to był jeden z minusów, bo było ich jeszcze kilka. NP. nienawidzili i znęcali się nade mną psychicznie w szkole. O tym Krystian też nie wiedział. Do czasu... Gdy zobaczył co się ze mną dzieje  to odrazu wiedział kto mi coś zrobił, skąd to wiedział? Jest taki jeden Antek i Adrian. to są nasi odwieczni wrogowie. krystian jak się o tym dowiedział to na następny dzień miał z Adrianem niezła przepychankę, chociaż to mało powiedziane. MIAŁ NIEZŁĄ BÓJKĘ Z NIM! uczniowie jak to uczniowie stali naokoło ich i wszystko nagrywali. a ja prawie się tam rozryczałem. spodziewałem się że wszystko trafi na Spotted'a szkoły. Nie myliłem się, bo godzinę po tym zdarzeniu przeglądałem instagrama na przerwie i trafiłem na post w którym był Napis:  Krystian ****** z 2b i Adrian****** z tej samej klasy napierdalali się dzisiaj przed szakoła z niewiadomych przyczyn. 

@Nexe333 @Adrian.k00zak. 


Koniec wspomnienia.



opowiedziałem im to wszystko, no poza tym że się zakochałem w krystianie, i pokazałem im stary post naszego spotted'a szkolnego.




______________________________________


EOOOOOOOO XDDDDD




Dzisiaj takie zamiast ig uwu


i sluchajcie


spytalam się PEWNEJ OSOBY, kto według niej byłby top a kto bottom w związku Kamila i krystiana. IMO KRYSTIAN TOP!! a dla was?













ej bo wyżaliłam się praktycznie nieznajomej osobie z wszystkiego co mi leżało na sercu i jest mi owiele lepiej, wiem że ta osoba to cszyta wiec kc cie dziekuje




jesli chcecie to możecie mi się wyżalić na ig: _Peppohey



765słów


jak tam rozdział?



miłego dnia

ocy <33

𝙴𝚏𝚏𝚘𝚛𝚝𝚜... //《ᴺᵉˣᵉ ˣ ᴱʷʳᵒᵒⁿ ᴵⁿˢᵗᵃᵍʳᵃᵐ》 [ZAWIESZONE/PORZUCONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz