turbán vakítás

112 2 1
                                    


| Y/N POV |

miután elmondta a nevét visszakérdezett:
- és neked mi a neved, édes?
- y/n vagyok. nagyon örülök a találkozásnak! -mondtam kicsit elpirulva.
- mi szél hozott erre felé? - kérdezte és letette a szőrös popsiát a talajra.
- hát igazából az osztályfőnököm... -nevettem kínosan- már nagyon vártam hogy lássalak téged! -azzal kezetfogtam vele. óvatosan fogtam a mancsát hogy ne érezze magát kényelmetlenül. olyan puha volt. ezekután elcsevegtünk kettesben. beszéltünk egymásnak magunkról és feltettünk többször is kérdéseket a másiknak. végig nagyon türelmes volt velem, azt hiszem teljesen beleszerettem. nem fog érdekelni amit az emberek mondanak majd a párunkról, a szerelem az szerelem. nagyon remélem hogy eltudom majd érni hogy ő is szeressen engem. egy fél óra telhetett el a beszélgetés közben, megtudtam hogy még kiskorában elválasztották a családjától, így nem igazán emlékszik milyen volt az élete amikor még a vadonban élt. nagyon rendes srácnak tűnik. biztos vagyok benne hogy még a légynek sem tudna ártani.

viszont nem sokáig maradhatott ez az idil mivel az osztályfőnököm odajött hozzám is, hogy már szarrá aggódta magát hogy hol vagyok és hogy vége lett a szurikáta shownak és mennénk tovább az állatkertben. ott kellett hagynom a szerelmem. boldog voltam hogy tudtam vele beszélgetni, remélem emlékezni fog rám a következő találkozásunkig, ami el is terveztem mikor és hogyan lesz. 

| BOHUS' POV |

milyen helyes emberi lény. sosem gondoltam volna hogy valaki ilyen befogadó lesz velem. biztos vagyok benne hogy többé nem találkozunk, de nagyon vágyok rá.
az utóbbi időben kicsit problémás voltam. folyamatosan egyedül 2 hónapja, nem egyszerű magányosnak lenni. nem volt kedvem se enni sem mozogni. csak feküdtem egésznap és esetleg aludtam vagy csak magam elé bámultam. talán fel is szedtem pár kilót. 


| Y/N POV |

a buszon ülve hazafelé csak azon járt az agyam hogy ha esetleg elfajulnának a dolgok köztem és buhus között és egy vad éjszkán beüt a szerelem, akkor nekem furry gyerekeim születnének? mit szólnának a szüleim hozzá?

mint mondtam már elterveztem a következő találkozásunk. nemsokára a nagymamámhoz kell utaznom budapestre. akkor hajnalban elszökök és terepszínű ruhában átmászom az állatkert kerítését. esténként az állatok ilyen ól geciben vannak, szóval csak megkell keresnem bohusét és nyertem a szexi éjszakát. már azt is teljesen elterveztem! de inkább most nem részletezem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 01, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

pusztai macska x reader (UNFINISHED)Where stories live. Discover now