Sıradan bir pazar sabahıydı. Kalkar kalkmaz dişlerimi fırçaladıktan sonra kahvaltıyı hazırladım. Kahvaltımda kızarmış domuz eti ve bira vardı. Biliyorum bunlar haram şeyler ama kendimi tutamadım ne yazıkki. Kızarmış domuzdan birkaç ısırık aldıktan sonra soğuk biramdan koca bir yudum aldım. Tam o sırada evimin tuvaletinden "Leeeeeeeeee" diye bir ses geldi. Ezandakine benzerdi. O an şüphelendim. Yoksa bu yüce allah'mıydı?.. (Allah ile en son 4 ay önce kavga etmiştik. Tuvaletimde tuvalet kağıdı kalmadığı için kuran'ı kerimin sayfalarıyla götümü sildiğim için bana çok kızmıştı.) Soğuk biramı bırakıp kendimden emin adımlarla allah'ın haykırış seslerinin geldiği tuvaletime doğru yürümeye başladım. Kapının eşiğine geldiğimde "Leeee ahhghggh ohhhhh" diye sıçma sesleri duymaya başladım. Yoksa...! Allah tuvaletimemi sıçıyordu?!.. Hızla tuvaletimin kapısını açmaya çalıştım ama kapı kilitlenmişti. Allahın içeride olduğunu hissedebiliyordum. Tüm gücümle kapıya omuz atarak kırdım. Birde ne göreyim!? Allah içeride domalmış benim özel klozetime sıçıyordu. Beni görür görmez sinirlenip yüce bokunu beyaz kıyafetinin arasından avuçlayıp suratıma fırlatmaya çalıştı. Hemen seri bir hamleyle allahın bana fırattığı boktan kurtuldum. Bir anda hızlıca allahı yakalayıp ters çevirdikten sonra boklu götünü tüm gücümle sikmeye başladım. Allah "Leeeeeeeeeğğ" diye bağırmaya başladı. Sanırım güçleri birisi kendisini sikerken işe yaramıyordu. Allahı o kadar güçlü siktimki götünden kan gelmeye başladı. Allahın boklu kanlı götüne boşaldıktan sonra allah zayıf düşmüştü. Yere yığılmış götünden bok ve kan akarken "Leeeeğğ" diye sızlanıyordu. Komşular allahın haykırış seslerini duyup polisi aramışlardı. Polis kapımda dayandı. Allahın sikilmiş cesediyle ne yapacaktım şimdi ben!?.. Polisler kapıyı kırıp içeriye girdiler. Allahın sikilmiş cesedini gördüklerinde şoka girdiler ve hemen dua etmeye başladılar "Eşhedu enla allah'ı sikeyim" O sırada ben hemen evimin penceresinden aşşağıya atladım. Polisler benim hala evde olduğumu sanarak beni ararken kaçmayı başardım... Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuvaletimde Bir Yabancı
FantasyEvinde yalnız yaşayan masun bir adamın tuvaletine daha önceden tanıdık bir yabancı giriyor...