0.2

1.2K 75 35
                                    

Sabah, saat öğlen on bir gibi ikili hala uyuyordu. Yavaşça haraketlendi Taehyung. Gözlerini ovuşturarak açtı. Yanında duran bedeni fark etti. Kafasını kaldırdı. Yanında bulunan çıplak karısı ile büyüdü gözleri. Dün gece neler olmuduğu hafiften aklına gelmiş, dudaklarını ısırmıştı. Pişman değildi. Sonuç olarak karısı ile yapmış olduğu bir şeydi, normaldi. Tek sıkıntı onların evliliklerinin anlaşmalı olmasıydı. Jennie, onun vereceği tepkiyi tahmin edemiyordu. Sakin kalabilirdi, yada çıldırırdı. Ölçemiyordu. Yavaşça haraketlenen karısı ile yutkundu. Jennie, kalkıp gözlerini açınca yatakta korku ile yanına baktı. Taehyung, yanında yatarken onlar bakışıyordu. Anında olduğu yerden fırladı Jennie.

"Biz dün gece.." dedi. Taehyung, onu onayladı başıyla. "Sevişmişiz." dedi netliğini koruyarak. Ellerini saçlarından geçirdi. "Birlikte olduk resmen." şoku üzerinden atamıyordu. Sonuçta sahte evliliğiydi bu. Birlikte olmak planlanan bişey değildi. "Dün gece.. cok içtik sanırım." Taehyung, kafa salladı. Sakindi, sadece biraz şaşkındı. Yataktaki çarşafın altına baktı Jennie. Bakirelik kanını görünce yutkundu. "Evet, cidden olmuş." dedi ve bir "hoh." çekti. Taehyung, pişman olup olmadığını merak ediyordu. "Pişman mıs-" sözü kesildi, "hayır, değilim." dedi. Şaşırmıştı Taehyung. Kalktı ayağa. Jennie, gözlerini kaçırdı.

"Jennie, ne old-" tekrar sözü bölündü. "Çıplaksın." sırıttı Taehyung. "Dün gece benimkini istediğini hatırlıyorum, canlı canlı karşında işte." Jennie, ona bakmadan kalktı. Fakat çıplak olduğunu unutmuştu. Taehyung, arkasından bir ıslık çalıp sırıttı. Jennie kendi üstüne bakıp yutkundu. "Kapa gözlerini." dedi tüm ciddiyetle. Taehyung, arsızlıkla karısının belini kavradı. Jennie, onunkini hissetmişti. Yutkunmuştu Jennie. Nedense dün olanlardan rahatsız olmamış, aksine bir daha istiyor gibiydi. Gözlerini kapadı sıkıca. Yutkundu tekrar. "Evet karıcım ne diyorduk, heh duş alıcaktın." geri çekildi ve üstüne çarşafı aldı Jennie. 

"Taehyung, bu kadar sapık oldugunu bilmiyordum." dedi ve banyoya hızlı adımlarla yöneldi. Arkasından sırıtarak bakan Taehyung, "Üzerine çarşaf almana gerek yoktu, zaten her yerini gördüm." diye seslenmişti. "Taehyung kes sesini." demişti Jennie'de karşılık olarak. Sırıtarak üzerine ordan bir bornoz geçirdi ve dün geceyi düşünerek yüzündeki tebessümü büyüttü. Evet bu onu mutlu ediyordu. Hatta fazla mutlu ediyordu. Nedenini artık anlıyordu. İstemeden evlenmiş olsa bile şuan karısını seviyordu. Hatta uzun bir süredir seviyordu. Bunu daha Jennie bilmiyordu. Söylemek istiyordu en kısa zamanda.

... 

Jennie duştan çıkmış, ardından Taehyung girmişti. Jennie üstünü değiştirmişti ve yatıyordu. Taehyung, bir süre sonra çıkmıştı. Odaya girip üstünü değiştirmiş ve çıkmıştı. Bugün evde kalıp karısı ile vakit geçirmek isityordu. dünden sonra onun içinde bazı şeyler daha da anlam kazanmıştı aslında. Ona bağlanması için bir sebepti bu. Jennie, onun içinde bazı şeyler anlam kazanmıştı. Sanki evlilikleri bir şans kazanmıştı. Taehyung'u sevmeyi deniyecekti. Çünkü dün yaşadıkları şeyin sonucunda her şey olabilirdi.

"Hadi kalk, beraber kahvaltı hazırlayalım." dedi Taehyung. Jennie, onu onayladı ve ayağa kalktı. ikili beraber aşağı kata inip mutfağa yöneldiler. İkili kahvaltı için klasik bişeyler hazırlamaya başladılar. Hazırlamaları bittikten sonra oturup güzelce karnını doyuran ikili ilk defa beraber sorun çıkarmadan bir aktivite yapabilmişti. Taehyung, bunu fark etmişti. Sırıtıp ağzındaki lokmayı bitirmişti.

"Anlaşabilmemiz için sevişmemiz gerekiyormuş." dedi sırıtarak. Jennie, yanaklarının kızardığını hissetmiş ve utancı ile baş başa savaşıyordu. Kalkmış ve Jennie'nin yanına geçmişti Taehyung. Kızarmış yanaklarını sıkmıştı. "Jen, çok tatlısın." bunu duyunca daha da kızaran Jennie, utancından yerin dibine girmek üzereydi. "Taehyung, kes şunu ya utanıyorum." demesiyle Taehyung bir kahkaha atmıştı. "Utanma güzelim." güzelim demesi çok hoşuna gitmişti. Galiba hiç bir sorun yoktu. Mutluydu.

"Lan, adet aynım mıydı seninn. Adet gününde mi seviştik." şaşkınlıkla baktı Jennie, haftaya regl günüydü. 1 hafta erken yapmışlardı bu yüzden bir sorun yoktu. İçi rahatlamıştı. "Hayır, haftaya regl dönemim. Şuan regl değilim." Taehyung, tamam demiş ve rahatlamıştı. Fakat en büyük sorunu unutuyorlardı.

Korunmamışlardı.

İkisininde bu aklına gelmemişti. Unutmuşlardı tamamen. Korunma düşüncesi bile geçmemişti akıllarından. Sonuçlarını unutmuşlardı. Korunmanın gerektiğini bile unutmuş olan ikisi bunun sonucunu tahmin edememişti.

Jennie'nin hamile kalacağını tahmin etmemişlerdi.

...

Evet, bu bölümünde sonuna geldik. Bir dahaki bölümde hamile Jen görebilirsiniz. Hazır olun. bu arada görmek istediğiniz sahneleri buraya yazın. O sahneleride yazarım. Kitabın şimdiden okunmaya başlaması beni duygulandırmadı değil aslında. Neyse hepinizi seviyorum 'Manolia.

Mistake Baby || Taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin