0.1

2K 78 61
                                    

Öhm öhm, dikkat dikkat!
Bu bölümde smut sahnesi vardır, rahatsız olanlar okumasın ve boş yorum yapmasın. İlk bölümden smut olmasının nedenini zaten hikayenin açıklama kısmından ve kitabın bölümlerini okuyunca anlayabileceksiniz.
Sevgili okurlarım, iyi okumalar dilerim

Gözleri ile onu arıyordu genç kız. Özel bir davet diye gelmişlerdi buraya. Bu özel daveti fazla abarttıklarını düşünüyordu. Aşırı yüksek müzik, sahroş olarak ortalık yerde yiyişen çiftler, kızları iğrenç gözleri ile kesen erkekler. Ortam hoşuna gitmemişti. Davetin daha sakin bir yerde yapılmasını tercih ederdi.


Yanına gelen bedene döndü. Göz devirdi. Sürekli onun yanında durup yakışıklım yapmaya çalışan 'kocası' gelmişti yine.

"Şunu giyme demiştim sana! Neden sözümü dinlemiyorsun?"

Göz devirmişti tekrar. Onun giyimine karışmaya hakkı yoktu. Olamazdı. Onlar sonuçta zorla evlenmişlerdi dimi? İstemeden evlenmişlerdi. Neden ona aşık gibi davranıyordu ki?

"Şu saçma sapan kıskançlığını kes Taehyung. Gerçekten kocammış gibi davranıyorsun."

Taehyung, ona doğru yaklaşmıştı. Jennie, geri çekilme gerkesimi duysa bile onu tutan güçlü kollar karşısında geri çekilemedi.

"Ben senin gerçekten nikahlı kocanım, sevgili karıcım."

Gülümseyip Jennie'nin burnuna bir öpücük kondurmuştu. Şu sıralar fazlası ile yakın davranıyordu Jennie'ye. Anlam veremiyordu Jennie. İkiside birbirini sevmiyordu sonuçta? Neden bu kadar yakın davranıyordu ki?

Herkes eğlenirken Taehyung'un gözüne o çarpıyordu. Jennie. Herkes eğlenirken onun sıkıldığı ortadaydı. Karşısındaki sandalyeye oturdu.

"Tamam şimdi evet ortam sıkıcı. Bir kaç kadeh içmemizde bir sakınca yok dimi karıcım?"

Jennie, onu onayladı. Şuan aktivite olarak her şeyi yapardı. Ortam fazla sıkıcıydı. Eğlenmek istiyordu.

İkiside birer şişe bira söyledi. Birer bardağa doldurdular. İçmeye başladılar. Yavaş içtikleri söylenemezdi. Hızlı içiyorlardı. Buda bira'nın daha çabuk sahroş yapmasına sebep oluyordu.

İkiside ilk doldurdukları bardakları bitirdi. İkinci bardağı doldurmuşlardı.

+++

"Jennie, hadi kafamıza dikelim. Bardağını ilk bitiren ne isterse onu yapalım."

İkili şuan 6. Şişelerinin son bardağını içiyorlardı. Cidden sahroş olmuşlardı. Hemde fazlası ile olmuşlardı.

"Tamam, kafamıza dikelim. Ama yenicem seni."

Dedi Jennie. Taehyung, sırıttı. Jennie ve Taehyung, aynı anda bardaklarını kafalarına diktiler. Taehyung, önceden bitirmiş iken Jennie, hala içiyordu.

Bardağını bitirip kenara koydu ve karşısında sırıtan çocuğa baktı. Evet, evet aklından sinsice şeyler geciyeodu Taehyung'un.

"Ne istiyorsun?"

Taehyung, sırıtmış ve Jennie'ye yaklaşmıştı.

Mistake Baby || Taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin