Primele amintiri#2.

216 24 3
                                    

De la varsta de 2 ani(Daca tin bine minte) ne-am mutat intr-un oras mic numit Strehaia,era un orasel plin de tigani,dar,acolo fusese repartizata mama mea atunci cand isi incheiase perioada de testare.1(Acele 3 sau 5 luni)2(Daca te gandesti la altceva,imagineaza-ti cat de fain ma pot simti cu mama ta in pat F.G.M)3(Este doctor)Acolo stateam cu gazda la o persoana foarte violenta si ma surprinde faptul ca atunci cand imi aduc aminte si ma gandesc era o scorpie,da,ati citit corect era o scorpie,si ma certa de fiecare data cand mama nu era atenta sau pleca la magazin si ma lasa cu ea...(Urata copilarie pana acum...)Nu ma lasa sa ii ating florile sa ii mangai catelul sau pisica sau in special sa ma joc cu mingea mea sparta...(Zimi ca eram un parlit sarac si bine ciufulit in fiecare zi...)Tin minte ca in cursul saptamanii mama mea ma inscris intr-o cresa, adica acolo erau lasati copii de dimineata pana seara ,li se punea masa de 3 ori pe zi,faceau lectii,dormeau,se jucau,si eu eram unu' dintre acei copii,bine,eu eram putin mai destept.:))).Inca imi amintesc ca eram numit "Directoru'" deoarece eram cel mai destept copil fiindca luasem locul 1 pe tara la nu stiu ce concurs de mate(Aveam vreo 4 ani,stiu la ce te gandesti,geniu de mic).Da eram geniu ti-e ciuda??:))) Pe tot parcursul zilei mi se dadeau de facut exercitii la matematica pe care le terminam imediat iar apoi stateam cu picioarele pe banca.:))Asta era cel mai bun lucru din viata mea care mi sa intamplat pana atunci,si credeam ca acolo sunt respectat,pana seara cand ajungeam acasa si ma certa acea doamna care sper sa fii murit:))In sfarsit intr-o seara cand mama a prins'o pe idioata aia ca ma batea si am plecat de acolo si cred ca a dat-o si in judecata:)) Dupa aceea am ajuns sa stam in gazda la o doamna extraordina,se numea Ani Gruia,o doamna extraordinara,era inalta,plinuta ochi albastri ca marea,par scurt saten,o consideram a doua mea mama^^(Sarut mana tanti Aniii :* )Acolo nu era frig iarna,nu era cina sa ma bata,era perfect.Aceasta doamna avea o fata si un baiat,pe fata o chema Ramon(Stiu la ce te gandeai,si Suge-o tu fraiere :))).Era inalta,supla,ochi caprui,educata,ce sa mai,o fata cum rar gasesti,iar pe baiat il chema Gabi (Cotabita era porecla lui sau broasca pentru prietenii)El a fost primul care ma invatat sa adorm:)) Mi-a spus:"Inchide ochii,stai nemiscat si nu te gandii la nimic":)))La varsta aia de 3-4 ani insemna sa stau ca o bata de lemn ,adica plictiseala:)))).Ramona era cea care ma ajuta sa invat poeziile pentru cresa....Ea ma punea sa le invat,si daca nu vroiam ieseam cu cartea in mana si recitam poeziile in fata lu asa-zisu' "Ghita"(era un porc care grohaia de fiecare data cand greseam ,cum stia cand gresesc nu stiu,dar stia:))).Tin minte ca acolo nu era canalizare sau apa curenta si trebuia sa ma duc la un izvor sa iau apa,era aproape spre norocu' meu...:)) Ea(Ramona) venea dupa mine la cresa si apoi mergeam la mami la spital pentru a-i facea vizita zilnica inainte sa ne vedem acasa.Toata lumea ma cunoste drept copilul doamnei doctor de la etajul 2 si cum intram in spital,de la parter pana la et 2 luam toate saloanele in care erau bolnavi,cabinete de examinare a bolnavilor,bucataria spitalului,unde lucra Ani,si ajungeam sus,acolo era o camera plina cu jucarii si ciocolata in care ma lasa mami sa stau cat vroiam fiindca era fiu' ei ,ca dracu:)))) Dupa ce ma distram mergeam acasa si mancam ,apoi ieseam pe strada pe care erau o gramade de copii,era super vara cand stateam pana ne picau ochii in gura de somn:))) Parca viata mea incepea sa prinda contur de roz bonbon cu picatele.:))Uneori ma plictiseam si o rugam pe Ramona sa ma duca la prietena de-a mamei mele care avea 2 fete si ulterior un baiat,acolo imi petreceam weekend-urile.Pe una o chema Andreea si pe cealalta Cristina,la ora actuala Cristina este prima pe oras in Severin iar Andreea este in clasa a 8-a in Strehaia cred,nu am mai tinut legatura...Acolo ne distram enorm de mult ,si imi aduc aminte cand am fost la bunicii lor la.....puii mei,am un lapsus cu bicicletele si am ramas in pana la jumatatea drumului:)))) si toti s-au ingrijorat ca nu mai ajungeam, si inte-un final toti s-au speriat degeaba fiindca eram ok.Acolo am invatat sa joc Monopoli,sa pescuiesc ,sa merg pe bicicleta,despre albine si ca mierea e a dracului de lipicioasa dupa ce te dai cu ea prin par.:))(Nu ma critica ,aveam 4 ani si eu....)
Tot in acest timp avea maicamea 2 prietene,erau surori,iar una dintre ele ma numea ingerasi fiindca eram mic(am avut niste probleme cu cresterea in inaltime dar acum sunt ok am 1,71: D).Acea femeie imi cumpara for ce vroiam,absolut orice de la inghetata de care vroiam pana la sucul cel mai scump.

Story of me  lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum