Prvá kapitola

467 10 1
                                    

                          //Pohľad Cynthi//

Prešlo niekoľko rokov od bratovej smrti , ale ja to mám každý deň pred očami ako keby to bolo včera krik,plač , a ten strach, od tej doby chodím ku psychiatričke pomáha mi to a beriem aj lieky na upokojenie , na bratov pohreb nechodím od svojich 7 rokov nemám to tam rada vždy sa to zhorší keď tam chodím radšej tak nechodím už toľko rokov , brata mám furt v hlave a v srdci ako keby tu so mnou furt bol , furt ho tu cítim aj keď není so mnou , od bratovej smrti sa naša Matka odsťahovala ani neviem kde nekomunikujeme spolu od bratovej smrti a vôbec ma to nezaujíma ani netrápi , s otcom sa vzdalujeme a vzdalujeme ale keď ho potrebujem je tu pre mňa .. pred večerom som mala narodky oslavolala som 18stiny od otca som dostala fakt brutálny darček dom v Nemecku môžem tam chodiť s otcom o prázdniny mám s toho radosť ale som smutná že tam nebudem mať brata ... Mám svojho najlepšieho kamaráta Kristiana on je odo mňa starší o 2 roky ,vzdy mi pomohol keď som ho potrebovala a pred včerom na moje narodky so mnou šiel do tetovacieho salónu a na hrudi som si nechala vytetovať bratove meno $JAKUB$  veľmi som s toho mala radosť a páčilo sa mi to otec o tom nevedel ani som nechcela aby to vedel ..... Prešlo páru týždňov a sme v Nemecku na prázdninach s otcom Kristián nemohol bol s rodičmi , ale aj tak som bola rada že som tam , rozhodla som sa že sa už nebudem toľko trápiť a budem chodiť von tak som šla na prechádzku ale furt som myslela na to čo by bolo keby sa to nestalo tá autonehoda prečo sa radšej nestalo dačo mne ? Keď som nad tým tak rozmýšľala tak mi tiekli slzy bo lícach prechádzala som sa takú hodinu a vrátila som sa domov .. po niekoľkých minútach prišiel do kuchýňe otec bol opitý a začal sa so mnou hádať ja si ale po hlave skákať určite nenechám tak sme si nadávali a hádali sme sa zvýšila som hlas a v tom momente mi strelil veľkú facku ocytla som sa na zemi ale ešte som sa veľmi udrela do skeneho stola otec si to ani nevšimol a isel do svojej izby necítila som si tvár iba som cítila krv ktora mi tečie z čela a z úst vybehla som s hnevom a s plačom vonku len som bludila a blúdia potom som už nevladzala a sada som si na chodník vedela som že som stratila veľa krvy ale bolo mi to jedno ..                    
                          

                    // Pohľad Jakuba//
        
                         Pred včerom /

Tak je to už pár let od Cynthi smrti jako by to bylo včera moc mi chybi , neprenesl sem se nedokážu to mám ji furt v hlave i v srdicku , ale zatim co roky utikali jak voda sme si s mima boys založili label milion+ daři se nám,prachy sou zdravý jsme  jen tá moje mala roztomilá buchta mi chybi Cynthi , vim že dneska kdyby tady byla s nama tak by oslavolala narodky ale tak mne napadlo že si nechám vytetovat jeji jmeno na jednom prsu kde mi bije srdce malim písmen ¥CYNTHIA¥ bylo to moje nejoblibenejsi tetovaní ze všech libilo se mi to moc . A s klukama kontretne s Hasanem Robínem A Dominikem dem do Nemecka točit klip k novému albu , takže ráno odchazime ceste trvá 3-4 hodín takže musíme rano vstavat aby jsme to stihli máme všechno zbalení připraveny tak zitra odjiždime ..

                      /Pohľad Cynthi//

Sedela som na chodníku cca 19min, potom som si išla kúpiť alkohol nechápem ako mi ho mohli predať ale bola som rada opijala som sa vonku na lavičke ,mala som na sebe čiernu mikinu a čierne rýle a čiernu bomberku a biele jordany, mala som kapucňu aby mi ľudia nepozerali do tváre sedela som tam do 4tej  rána len sedela a premýšľala ...

                  // Pohľad Jakuba //

Bylo 4rano meli sme vstat v 6:30 ale mně se nedalo spat tak sem si sel na balkón zapalit cigu v tom momente mi volala mama/M: Ahoj Kubo videla sem že ses zaplej na ig tak sem ti zavolal protoze du zachvili do práce , jak se máš zlato ? 
J:ahoj mami jo aha ,, pokračuje to a ty jak mami ?
M: dobre Kubo jenom sem te chtela slyset tak ahoj pak zavolej jo?tak pá
J:jo jasně mami tak zatim ...

TO že som ťa stretla bol osud alebo nečakaná náhoda ? Where stories live. Discover now