Jedenásta Kapitola

176 2 0
                                    

                     //Pohľad Cynthi//

Boli sme už v Ostrave v backstagey (neviem ako sa to píše).. bolo tu veľmi veľa báb bolo mi tu divé iba som tam sedela na gauči a čakalal kým začne chalanom koncert , chalani boli niekde s tými babymi Nik bol na gauči hneď predo mnou na gauči bolo tam dosť malých gaučov , a bozkávali sa tam ako keby tu nikto nebol ! Ale mňa s takými blobostami nikto nenasere , aj keď už s týmto ma dokáže každý nasrat  ale v tom  si ku mne sadol nejaký chalan bol to  vyskovy blond chalan nechápala som prečo si sadol ku mne ale nevadilo mi to nejako C: Ahoj V: Ahoj ja sem Viktor a ty jak se jmenujes princezno ? Hned ako to dopovedal som sa mu pozerala do očí a usmiala som sa na neho on sa usmial tiež C: ja sa volám Cynthii V: Jo Cynthii Kubova ségra že jo? C: áno odkiaľ to vies ? V: no vis kluci se s tým chlubili vsude že Jakub má zpátky segru ,moc sem se tešil protoze Když Jakub byl mladší dost si tu vaši autonehodu vyčital že za to môže on a tak . Pozeral sa mi úprimne do oci jeho oči sú také tmavé ! Topila som sa v jeho očiach, každý človek kto má pekné oči tak nedokážem odolať a pozerám sa do tých oči kľudne aj celí deň .. bolo tu už trošičku trápne ticho tak som sa s Viktorom začala baviť o koncertoch ako to všetko chodí a tak dosť som sa s ním nasmiala je veľmi milý .

               //Pohľad Dominika//

Byli tady už nejaký čuzy takže se nám hneď začali venovat , nechtel sem Cynthii nechatm samotnou ale nechci aby Jakub zase mlel že sem furt nalepenej na Cynthii , takže sem se tam s tou čuzou libal dokud si k Cynthii nesedel Viktor jenom sem je sledoval Cynthii se mu koukala úplne tak divne do očí a von ji hltal pohledem , smali se tam pár krát do sebe štouchli , nechtel sem se na ne dívať ale nešlo to , tak sem si šel ven zapalit cigo a sedel sem tam na schodech , byl sem tam nekolik minút a v tom vyšla ven Cynthii nevidela me , jenom se začala držet za mikinu a hloubce dýchala , tak sem se postavil a šel zá ni vylekal sem ji a i hned znervóznela , dostal sem trošičku strach že co se sni deje jeste tak bledou sem ji nevidel D: si v pohode Cynthii? koukala se na mne z takovym bojazlivim pohledem , jeji pohledy sem znal vedel sem že se neco deje C: Dominik ,j-ja hned jak tohle dořekla tak omdlela , bušelo mi srdce jako o závod , křičel sem na kluky ať volaj sanitku kluci vyšli ven Jakub se moc vylekal Když videl Cynthii na zemi stejne jako ostani , prišla sanitka a šli sme do nemocnice , ja Jakub a Konev kluci tam museli zustat kvuli prípravám zvuku adt adt .. Cynthi vzali do pokoje a my sme cekali na chodbe asi takovych 20min pak přišel doktor , a řekl nám že mněla vysokej tlak ale že nebylo to jenom tak protoze ji neco hrozne vylekalo , že na takovy veci musíme dávať veľkej pozor protoze Cynthii nemá tak silný srdce jak by mněla mit , takže Když ji neco moc vyleka a nedá to ani psychicky tak je tam 50% že Cynthii to srdce muze prasktnout , s klukama sme tomu vubec nechápali co ji mohlo tak vydesit že skončila v nemocnici , Cynthii nás dost vystrašila , ale byli sme radi že je v pohode a nic se ji nestalo J: do piči sem tak rád že se ji nic nestalo K: ja tiež tak som sa zľakol keď som ju videl na zemi D: ja taký sem moc rád že je Cynthii v pohode a nestalo se ji nic horšího  J: Ja taky moc twl , jen mne by zajímalo kdo nebo co ji tak vydesilo že sme skončili v nemocnici D: mne taký Cynthii sem takovou jeste nevidel K: poďme doktor vravel že sa môžme ísť pozrieť na Cynthii , určite nám to vysvetli nebojte ... Už sme byli u Cynthii na pokoji jeste tam unavené spinkala , bylo mi hrozne když sem pomyslel že byla pri mne a mohlo by se ji neco stat jeste neco horšího , objali sme se s klukama a byli sme radi že se Cynthii nic horšího nestalo  , sedeli sme tam a cekali Kdy se probudi , po nekolika minútach už otevrela oči , a smutné se na na nás koukala se strachem , šli sme k Cynthii a objali sme ji , konev a yzo šli Cynthii koupit vodu a šli ji pro veci a ja sem zustal s Cynthi na pokoji... D: Cynthii co se stalo udelal ti nekdo neco ? Že si se taklenc vylekala ? C: no he-nie nie , iba mi prišlo zle D: Cynthii viš že na mne tyhle veci neplatí , normálne mi to rekni C: keď hovorím že iba mi prišlo zle tak asi je to tak nie ? D: jo jasný ale doktor rekl neco jiniho ! Už sem zvisil hlas , Proč se mi to boji rict vim že mi lže . C: Dominik , dobre prepáč máš pravdu ale teraz sa o tom nechcem baviť môžeme ísť preč ? Prišiel yzo a Konev rekl sem jim ať ji vemou sebou ja na tohle nemám nervy , a šel sem podepsat papiry , byli sme už v aute Cynthii sedela v zadu pri mne , a Jakub ridil a Konev sedel vedle neho, uz sme se na to Cynthii neptali je hrozně tvrdohlavá takze stejně by nam to neřekla když na ni budeme tlačit, řekne nam to sama když bude připravena , mněli sme ještě čas takže sme stihali sme ten koncert chteli sme Cynthii odvezd domů ale ona řekla že ji je dobře a nechce zustat sama doma, takze sme souhlasili a nenamitali sme  , přísli sme uz do backstagey všichni tam začali obyjmat Cynthii i Viktor jak jinak.


                                                     //Pohlaď Cynthii//

                                                        pred hodinou

z Viktorom som sa este nejaku  dobu bavila , ale v tom mi niekto začal volat bolo tam skryte číslo, takze som to isla zvdihnut na chodbe , volal mi Drake ano ten co ma znasilnil , v ten moment ako som pocula jeho hlas sa mi zrutil v par minutach zivot , povedal mi iba :No Ahoj Cynthii Pamatuješ si mně?, určitě ano na mně se neda zapomenout že jo? ty moje little bitch , od těch kluku s kteryma teď bydlíš budeš se držet co nejdal jinak dopadnou špatně moc špatně vždyť ty víš budu jejich noční můra moc dobře tohle znáš že  jo takže se od nich budeš držet co nejdal . Uz som zacala dostavat tie moje zachvaty takze som vysla rychlo von a lapala som po dychu , v tom prišel Dominik a uz sa mi zamotala hlava a uz som videla iba tmu , a zobudila som sa v nemocnici , vydela som pred sebou vystraseneho Dominika , chcela som to Dominikovi povedat ale poznam uz dobre jeho reakcie a nepovedala som to hlavne kvoli tomu co mi povedal ten magor velmi ma s tym vystrasil takze radsej budem drzat jazyk za zubami , isla soms  chalanmi naspet do backstagu bala som sa ostat sama doma , a nechcela som na to uz mysliet , chalanom uz začal koncert takze na stagei zobrali aj mna , J: Udělejte kurva velkej bordel pro moji Segru Cynthii D: ja vas neslyším velekj shout out pro Cynthii ,,, Ludia tam kricali ako o zivot , zdvihla som ruky a vsetkym som zamavala a zakricala do toho velkeho davu Dakujem a poslal som im pusu ,vsetky svetla svietila na mna takze ma bolo vidno ale musela som ist trosku do predu aby ma videli lebo som dost mala takze asi tak , ale velmi som si to uzila isla s tych krasnych fanusikov velmi dobry vibe a tak isto aj z chalanov , bola som velmi rada ze som tu mohla bit s nimi... Už chalani koncili koncert ale este fanusikovia chceli uz iba poslednu pesnicku takze sa dohodli a zacali vsetci spievat Clap-clap-clap Zatleskej mi prdelí do ksichtu Já ti po ní dám slap Naflušu ti do huby A pak tě plesknu přes vim že to miluješ Yzo má co chceš Zoot ti dá žrát a More její pipi, čistá aqua Call me papi, call me tata Prostěradla na nich mapa wow Mi casa su casa, maluju po ní Picasso Vyleju lásku, bourám jí tak jako NASCAR Ví že sem bastard, jestli sem jí dal jednou Tak věř mi že mě bude chtít zas Čubky by chtěly lásku je to past Ohnu tu kurvu že zlomím jí vaz Flex na všechny co sou mí past Čůzo ukaž mi co máš pod pásem.




okey tu mate novu kapitalu konecne ja viem ale nestiham to škola ulohy adt adt dufam ze sa vam to bude pacit .. zajtra mozno vide nova kapitola neslubujem nič, a ak by som vas mohla poprosit tak tam hlasujte myslim tu hviezdičku , lebo vela ludia ked ma snazia vyhladat tu na Wattpade tak sa im to vobec neukazuje takze tak dakujem , napiste mi vas nazor do com a co myslite ? ako to dopadne ? .... Ily guysss


 



TO že som ťa stretla bol osud alebo nečakaná náhoda ? Where stories live. Discover now